• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    [aangepast..]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mason Jaden Martin
    Dan was wakker en liep de hut uit. Ik lette niet echt op hem. Ik rolde op mijn rug en zuchtte. Ik verveelde me kapot.

    Serena Scott

    'Oké, fair enough,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Sorry dan. Goed?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik hoorde Dan wakker worden en zonder dat hij wat zei liep hij de hut uit. Ik haalde mijn schouders weer op. Ik keek weer naar Mason. 'Je mag het eerst goedmaken. Bedenk zelf maar hoe,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    De regen was zo goed als gestopt. Ik vertrouwde erop dat het niet meer ging regenen.
    'Deal. Strand. Over een halfuur.' Ik stond op en liep naar het strand.

    [Is Dan op het strand? Ik hoop het niet x'd]

    Serena Scott

    'Deal. Strand. Over een halfuur,' zei hij en liep weg. 'Ik heb geen klok!' riep ik hem achterna. Hoe kan ik over een half uur daar zijn?

    [Juap die is daar wel XD Achjaah het strand is groot]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik deed mijn horloge af en gooide het naar Nadia Serena.
    'Half uur.' Ik liep naar het strand. Ik zag Dan er ook zitten, dus liep een stuk verder weg. Ik pakte een stok en begon wat grote strepen erin te tekenen.
    Na een kwartier stond er heel groot Sorry Serena in het zand. Gelukkig was het geen vloed, anders stond er nu cuiiy ccicwa of zo.

    Serena Scott

    Mason gooide zijn horloge naar me toe. 'Half uur,' zei hij en hij liep weg. Een half uur niksen. Ik zuchtte en wachtte de hele half uur af. Om de haverklap keek ik op het horloge. Uiteindelijk was het een half uur later. Ik stond op en hinkte met wat moeite naar het strand toe. Ik keek om me heen en zag verder op wat krassen in het zand. Ik werd nieuwsgierig en hinkte daarheen.
    Daar aan gekomen bleek het geen krassen te zijn. 'Sorry Serena,' las ik hard op. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik stond achter Serena. Ze lachte.
    'En? Is het weer goed?' vroeg ik.

    Serena Scott

    'En? Is het weer goed?' hoorde ik achter me. Geschrokken draaide ik me om en keek ik Mason recht in zijn ogen aan. 'Ik wou ja zeggen. Alleen nu mag je het goed maken voor het laten schrikken.' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik zuchtte lachend. 'Ik blijf bezig met jou. Draai je om en lees de tekst nog eens, is het dan goed?'

    Serena Scott

    'Ik blijf bezig met jou. Draai je om en lees de tekst nog eens, is het dan goed?' zei hij lachend. Ik haalde mijn schouders op. 'Beetje variatie in je excuses mag wel,' lachte ik terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Zeg wat je wil dat ik doe,' zei ik. 'Dan weet ik tenminste wàt ik moet doen.'

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:37 ]

    Serena Scott

    'Zeg wat je wil dat ik doe. Dan weet ik tenminste wàt ik moet doen,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en glimlachte lief naar hem. 'Maar dan is het geen verrassing meer voor mij,' zei ik alleen maar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Goed dan.' Ik keek naar de lucht. Het begon weer te regenen. 'Kom, we gaan terug. We laten Dan wel in zijn trans, hij zit toch onder een boom, dus hij word niet nat.' Ik liep met Serena naar de hut en ging op de heuvel zitten. Het regende steeds harder.
    'Ik ga hier pas weg als je me hebt vergeven,' zei ik koppig.

    Serena Scott

    'Kom, we gaan terug. We laten Dan wel in zijn trans, hij zit toch onder een boom, dus hij word niet nat,' zei hij en we liepen naar de hut. Mason ging op de heuvel zitten. Het begon steeds harder te regenen. 'Ik ga hier pas weg als je me hebt vergeven,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en ging naast hem zitten. 'Kijken wie het langst vol houd? Ik hou wel van regen,' zei ik en ging met mijn hoofd tegen zijn schouder aan liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you