• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    Jou. Meer hoef ik niet te zien. 'Groen, heel veel groen.'

    Serena Scott

    'Groen, heel veel groen,' zei hij en ik begon te lachen. 'En dan terwijl je naar de lucht kijkt? Interessant,' zei ik. 'Ik wil je ouders trouwens bedanken voor het maken van jou buik,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Het lijkt inmiddels eerder een kussen. En nee, het is de lucht niet die ik bedoel.'

    Serena Scott

    'Het lijkt inmiddels eerder een kussen. En nee, het is de lucht niet die ik bedoel,' zei hij en ik grinnikte. 'Dan bedank ik ze voor het maken van deze geweldige kussen,' zei ik en ik beweeg zachtjes met mijn hoofd. 'En, het is of het gras of het bos,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik reken beide goed. Jou beurt.' Ik verschoof een beetje, maar zo viel Serena toch niet.

    Serena Scott

    'Ik reken beide goed. Jou beurt,' zei hij. Ik voelde dat hij zich bewoog. 'Ik zie ik zie en de kleur is.... Rood,' zei ik. Ik doelde er niet mee op me haar, maar op dat lieveheersbeestje van zo net.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Je haar?' gokte ik. Erg voorspelbaar, maar meer kon ik op het moment niet verzinnen.

    Serena Scott

    'Je haar?' zei hij. Ik lachte zachtjes. 'Ik wist dat je dat ging zeggen, maar nee. Ik doelde niet op mijn haar,' zei ik. Ik deed mijn ogen even dicht. Er stond een klein heerlijk briesje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Een brandweerwagen. Een aardbei. Bloed. Een lieveheersbeestje.' Ik gokte wat in het rond.

    ["Ik gokte wat in het rond" dat is volgens mij niet eens goed Nederlands :"D]

    [Laatste berichtje, dan ben ik douchen en even beneden zitten. Tot morgen waarschijnlijk?]

    Serena Scott

    'Een brandweerwagen. Een aardbei. Bloed. Een lieveheersbeestje,' zei hij. Hij gokte maar wat. Ik begon te lachen. 'Ja, een lieveheersbeestje,' zei ik lachend. Ik ging op me zij liggen met me gezicht naar hem toe. Ik kietelde hem onder zijn kin. 'Weet je nou al waar die vijf stipjes voor staan?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Een M?' Waarom zei ik dit nu weer?

    [Tot morgen dan, ik ben straks ook de Dino Show aan het kijken.]

    Serena Scott

    'Een M?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ja, maar die had je al. Nu de andere letters nog,' zei ik met een lachje. Ik schoof zijn shirt omhoog, zodat ik op zijn blote buik lag. Ik schoof mijn hand onder zijn shirt en tekende hartjes op de plek van zijn hart.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Mason,' flapte ik eruit. Ik dacht het, maar zei het niet. Dat wilde ik tenminste, want ik zei het dus wel.

    Serena Scott

    'Mason,' zei hij. Het klonk snel, alsof hij het niet wou zeggen. Ik bleef hartjes tekenen op zijn borst en glimlachte. 'Je hebt helemaal gelijk,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik keek Serena aan. 'Wat?' het klonk nogal verrast, dat was ik ook.