• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Ben ik zo interessant?' vroeg hij lachend. Ik knikte. 'Ik zie niet elke dag een jongen die blijft staat in de regen,' lachte ik. Ik vormde met mijn mond de woorden; Ik hou van jou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik pakte haar bij me en sloeg een arm om haar heen. 'Ik ook van jou.'

    [Wacht wacht wacht hoe? XD want ze ligt eigenlijk op haar rug XD ze leunt alleen nog op de onderarmen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mason zit dus. ;P]

    [Dat zei je er niet bij ;P]

    Serena Scott

    Mason ging bij me zitten. Voor het gemak ging ik ook maar zitten. Hij pakte me en sloeg zijn armen om mij heen. 'Ik ook van jou,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Wat bedoel je? Ik zei niets,' zei ik met een lachje. Hopend had hij door dat ik hem gewoon plaagde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ja ja,' lachte ik. Ik zoende haar in haar nek.

    [Het wordt erg klef, i know. Ik vind het op zich wel leuk om te schrijven. :3]

    Serena Scott

    'Ja ja,' lachte hij en zoende mij in mijn nek. Ik probeerde serieus te kijken. Wat moeilijk ging, want wat hij deed kietelde. 'Wat bedoelde je Mason?' vroeg ik met een serieuze toon. 'Want ik zei echt niets,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik kan liplezen,' zei ik zacht.

    Serena Scott

    'Ik kan liplezen,' zei hij zachtjes. 'Liplezen? Maar ik zei en deed niets,' zei ik nep verbaasd. Ik begon te lachen. 'Wie hou ik voor de gek?' lachte ik. 'Alsjeblieft? Ik wil gewoon dat je het zegt,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik hou ook van jou,' zei ik. 'Blij?' lachte ik.

    Serena Scott

    'Ik hou ook van jou,' zei hij. Ik glimlachte. 'Blij?' lachte hij. Ik haalde mijn schouders op. 'En als je het nu eens zegt zonder het woordje ook?' vroeg ik lief aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik hou van jou. Goed?'

    Serena Scott

    'Ik hou van jou. Goed?' zei hij en ik glimlachte weer. 'Ja, maar wil jij je ogen nu dicht doen?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Gehoorzaam deed ik mijn ogen dicht. 'En nu?' vroeg ik.

    [Wat gaat er gebeuren? Ik vind alles prima.]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]

    Serena Scott

    Mason deed zijn ogen dicht. 'En nu?' vroeg hij. 'Niks,' zei ik en ik haalde zijn armen van mij af. Hij zou nu vast de verkeerde indruk krijgen. Ik stond op en deed even mijn kleren en zo goed. Ik ging voorzichtigjes bij hem op schoot zitten. Ik ging met mijn handen onder zijn shirt en legde ze op zijn rug. Ik boog zachtjes naar voren en drukte zachtjes mijn lippen op de zijne.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you