• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    'Een i en wat stippen.' Ik gokte wat.

    Serena Scott

    'Een i en wat stippen,' zei hij. 'Klopt. Bedenk zelf maar waar de stipjes voor staan,' zei ik tegen hem. Ik liet zijn hand los en begon willekeurige dingen te tekenen. Hartjes, bloemetjes, rondjes, driehoekjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ja, dat ga ik dus nooit raden.' Ik lachte.

    Serena Scott

    'Ja, dat ga ik dus nooit raden,' lachte hij. Ik lachte mee. 'Waar denk je dat het voor staat?' vroeg ik aan hem. Tussen de figuurtjes deed ik af en toe een letter van zijn naam. Zou hij het voelen? Ik had geen flauw idee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik. Heb. Geen. Flauw. Idee.' Ik begon haar zachtjes te porren. 'Zeg maar.'

    Serena Scott

    'Ik. Heb. Geen. Flauw. Idee,' zei hij en hij begon me zachtjes te porren. Ik begon te lachen en kronkelde een beetje van het gepor. 'Zeg maar,' zei hij. Ik ging rechtop zitten en keek hem aan. Ik schudde zachtjes met mijn hoofd. 'Nee, dan is het niet leuk meer. Wil je dat het ergens voor staat? Waar denk je dat het voor staat? Vijf stipjes,' zei ik met een glimlach tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Een M.'

    Serena Scott

    'Een M,' zei hij. Ik begon te lachen. 'Gaan we galgje spelen of lingo?' vroeg ik aan hem. 'En ja, er zit een M in.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Goed, spelletje afgelopen. Ik ga even naar buiten.' Het klonk niet boos of zo, zo bedoelde ik het ook niet. Ik moest oppassen met wat ik zei, Serena werd nogal snel boos.

    Serena Scott

    'Goed, spelletje afgelopen. Ik ga even naar buiten,' zei hij. Ik wist niet hoe ik het op moest vatten. Ik ging achter hem aan naar buiten. 'Spelbreker,' fluisterde ik bij zijn oor en glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jim Adams
    'Misschien zit er een soort van draad in de koffer. Met speren heb ik inderdaad nog nooit gevist. Jij wel?' Ik wachtte niet echt op antwoord, maar liep naar de koffer om die te gaan onderzoeken. Ik gooide allerlei dingen opzij, vooral kleren, maar er zat niks bruikbaars in, behalve misschien een schoenveter. Ik tilde de schoen op. 'Kunnen we misschien dit gebruiken?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mason Jaden Martin
    Ik ging bij het kampvuur zitten. Er zat een zwarte kring omheen van de as.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Erg lang is 'ie niet, maar het kan ermee door.' Ik bond alles aan elkaar. 'Zo terug.' Ik gooide de hengel over mijn schouder en liep weg.

    Serena Scott

    Mason ging bij het kampvuur zitten. Ik ging naast hem zitten en keek hem aan. 'Nou mag jij een spelletje uitkiezen,' zei ik blij. Ik wist het niet. Ik was gewoon blij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik ging op mijn rug liggen en legde mijn handen achter mijn hoofd. 'Ik zie, ik zie.' Dat was het eerste wat in me opkwam.

    [Ik was gister naar een slaapfeestje, daarom was ik niet online ^^]

    [Haha maak niet uit. Was het leuk ? ;d]

    Serena Scott

    Mason ging liggen en legde zijn handen achter zijn hoofd. Ik keek hem aan. 'Ik zie, ik zie,' zei hij. Ik ging op mijn rug liggen en legde mijn hoofd op zijn buik. We lagen nu in een T vorm eigenlijk. 'En wat zie je dan?' vroeg ik aan hem. Ik legde mijn handen op mijn buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you