• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Wat?' zei hij verrast. Ik liet me hand rusten. 'Je hoorde me wel,' zei ik zachtjes en ik staarde naar mijn hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, ik heb geen idee hoe Mason hierop moet reageren. x"d]

    [Dan gooi ik er een beetje drama in?]

    Serena Scott

    Ik werd een beetje gek van de stilte. Had ik het nou wel moeten zeggen? Ik zuchtte en stond op. 'Eh, ik ben even op het strand,' zei ik zachtjes en liep naar het strand toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Drama, dat lukt wel x'd]

    Mason Jaden Martin
    'Uh, Serena? Wacht even.'

    Serena Scott

    'Uh, Serena? Wacht even,' hoorde ik achter me. Ik stopte en draaide me om. 'Wat is er?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik stond op en liep naar haar toe.
    Zoen haar dan, zei ik tegen mezelf in mijn hoofd.
    'Mag ik mee?' Ik glimlachte naar haar.
    Sukkel.

    Serena Scott

    Mason liep naar me toe. Wat zou hij gaan doen? 'Mag ik mee?' vroeg hij en glimlachte. Ik glimlachte. 'Natuurlijk,' zei ik. Ik liep weer verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tweede topic al samen? Of later pas? (;]

    [Maak mij niet uit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Het bleef door mijn hoofd spoken, ook op het strand.
    Ze vind me leuk. Serena. Of zou ze liegen? Serena liegt toch niet?
    'Serena, ik was het die je leuk vind, of niet?' vroeg ik, opnieuw, uit het niets. Die vraag had ik inmiddels al drie keer gesteld, maar een vaag antwoord gekregen.

    [Haha ik laat dr lekker in raadels praten]

    Serena Scott

    'Serena, ik was het die je leuk vind, of niet?' vroeg hij. Ik ging op het strand liggen en sloot mijn ogen niet. 'Jij was het niet. Ik vond niemand leuk,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Vind dan. Ik begin best nieuwsgierig te worden, om eerlijk te zijn. Ik vertel het van mij dan ook wel, hoor.' Ik zei het alsof het ik het heel normaal vond. Met nadruk op alsof.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:33 ]

    Serena Scott

    'Vind dan. Ik begin best nieuwsgierig te worden, om eerlijk te zijn. Ik vertel het van mij dan ook wel, hoor,' zei hij. Ik ging op mijn onderarmen leunen en keek hem aan. Charmant Sereen, je hele haar zit onder het zand. 'Volgens mij heb ik het allang verteld en duidelijk gemaakt,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ja, ongeveer. Ik voel hetzelfde voor jou maar je doet zo mysterieus en vaag dat ik het ook niet meer weet en als ik het niet ben sta ik mooi voor paal en..' ik stopte met praten en besefte wat ik gezegd had. In mijn gedachten was ik mezelf verrot aan het schelden, maar in het echt bleef ik stil naar de grond kijken.

    [Lol'd.]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:39 ]

    Serena Scott

    'Ja, ongeveer. Ik voel hetzelfde voor jou maar je doet zo mysterieus en vaag dat ik het ook niet meer weet en als ik het niet ben sta ik mooi voor paal en..' zei hij. Ik moest eventjes lachen. Ik stond op en ging voor hem staan. 'Zeg het,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you