• Inschrijven is altijd mogelijk ;D

Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..

Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

Regels:

~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

[ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]

Cookies!

Serena Scott

Zonder wat te zeggen tilde hij mij in één keer op. Ik sloeg mijn armen en benen om hem heen. Mason liep terug naar de hut. Vlak bij de hut aangekomen begon ik hem beetje te plagen. Zachtjes in zijn nek bijten en kriebelen in zijn nek. Als we vielen, dan vielen we maar. Die pijn zou ik later pas voelen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Zeg je plan. (;]

[Die heb ik niet XD Die heb ik nooit XD Gewoon haar gedachte ;P ik denk niet dat iemand valt van alleen dat ;P]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[True.]

Mason Jaden Martin
    Het kietelde. Ik lachte. Ik zette haar neer op het gras en ging bij haar zitten.

Serena Scott

Ik hoorde hem lachen. Hij zette me neer op het gras en ging zelf ook zitten. Ik keek hem aan en glimlachte. Ik boog naar hem toe en beet weer zachtjes in zijn nek.

Mason Jaden Martin
    'Stop,' zei ik lachend. 'Dat kietelt.' Het viel me op dat we nu wel erg flirterig deden. Ik vond het niet erg, het viel me gewoon op.
    Ik zoende haar weer. Kon ze ook niet bijten.

Serena Scott

'Stop. Dat kietelt,' zei hij lachend. Ik keek hem eventjes aan. Ik wou hem weer verder bijten, maar hij begon me te zoenen. Ik legde mijn handen bij zijn nek en zoende hem maar al te graag terug.

Mason Jaden Martin
    Het begon buiten te regenen. Ik merkte het pas toen we uit elkaar gingen.
    'Het lijkt wel, als mensen blij zijn dat het gaat regenen,' zei ik, terwijl ik naar buiten keek.

Serena Scott

'Het lijkt wel, als mensen blij zijn dat het gaat regenen,' zei hij. Ik keek naar buiten en haalde mijn schouders op. 'De regen gaat jou humeur toch nu niet verpesten?' vroeg ik zachtjes aan Mason. Ik stond op en ging in de regen staan. 'Ik sta in de regen en ik vind je nog steeds leuk,' zei ik met een lachje.

Mason Jaden Martin
    Ik ging bij haar staan. 'Zelfde hier.' Ik lachte naar haar.

Serena Scott

Ik keek naar Mason, die bij me was komen staan. 'Zelfde hier,' ei hij en hij lachte naar me. Ik ging op me tenen staan en kuste hem. 'Dat wou ik altijd al eens doen,' zei ik met een lachje

Jim Adams
    Chiya bond alles aan elkaar en liep weg met de mededeling dat ze zo terug zou zijn. Ik ging bij het vuur zitten en probeerde mezelf op te warmen. Onwillekeurig gleden allerlei gedachtes door mijn hoofd, die ik juist niet wilde hebben. Een voor een kwamen de gezichten van mijn moeder en zusjes door mijn hoofd heen zweven. Als laatste die van Pan. Ik miste haar op dit moment het meest. Dat kwam denk ik door het feit dat zij het recents overleden was. Tenminste dat dacht ik, misschien had ze het ook wel overleefd. Ik hoopte het maar.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Mason Jaden Martin
    'Zoenen in de regen?' vroeg ik tussendoor. 'Leuk.'

Chiya Amorina Hoshi
    Na een tijdje had ik heel wat. Trots liep ik terug naar ons "kamp".
    Jims aura liet zien dat hij verliefd was, maar ook ongerust. Natuurlijk ging ik niets zeggen over mijn gaven, maar ik merkte het gewoon op.

Serena Scott

'Zoenen in de regen? Leuk,' zei hij en ik knikte. Ik liep weer naar de hut en ging daar liggen. Ik leunde op mijn onderarmen en keek Mason aan.

[Me inspiratie raakt een beetje op XD]

[Mijne ook x"d]

Mason Jaden Martin
    'Ben ik zo interessant?' vroeg ik lachend.