• Inschrijven is altijd mogelijk ;D

Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..

Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

Regels:

~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

[ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]

Cookies!

Mason Jaden Martin
    'Zeg wat?' vroeg ik. Ik keek omhoog naar Serena, die voor de zon stond.

[Hij zit dus? ;d]

Serena Scott

'Zeg wat?' vroeg hij. Ik ging op zijn schoot zitten. 'Dat weet je best,' glimlachte ik. 'Zeg het,'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Nee serieus, wat moet hij zeggen? x"d]

[Dat hij haar leuk vind? ;D i dunno ergens in die trans?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Lukt wel (;]

Mason Jaden Martin
    'Oké, oké. Ik vind je leuk, al sinds de tweede of derde dag.' Ik keek haar aan, wat zelfs mezelf verraste.

Serena Scott

'Oké, oké. Ik vind je leuk, al sinds de tweede of derde dag,' zei hij en keek mij aan. Ik boog wat naar voren en drukte een kusje op zijn lippen. 'Dat is alles wat ik wou horen,' zei ik en glimlachte daarbij.

Mason Jaden Martin
    'Mooi.' Ik lachte en zoende haar.

Serena Scott

'Mooi,' lachte hij en zoende me. Ik zoende hem terug en duwde hem zachtjes, waardoor hij ging liggen.

Mason Jaden Martin
    Ze zoende me terug en duwde me zodat ik ging liggen. We gingen uit elkaar.
    'Dit wilde ik al de hele tijd, ik had alleen nooit gedacht dat het ging gebeuren,' zei ik zacht. Veel blijer kon ik op dat moment niet zijn.

Serena Scott

'Dit wilde ik al de hele tijd, ik had alleen nooit gedacht dat het ging gebeuren,' zei hij zachtjes. Ik lachte naar hem. Ik boog wat voorover, zodat mijn haar langs zijn gezicht hing. 'Ik zei toch, je moet niet denken,' zei ik zachtjes.

Mason Jaden Martin
    Haar haren vielen om mijn gezicht heen. Als ik om me heen keek zag ik alleen maar Serena, niet dat ik dat erg vond.
    Ik zoende haar weer. Dat waren van die scènes die in films voorkwamen, ik had niet verwacht dat het mij zou gebeuren.

Serena Scott

Hij zoende me. Ik kon eigenlijk wel zingen van geluk. Ik ging wat beter zitten en zat nu ongeveer op zijn heupen. Ik streek mijn haren achter mijn oor en zoende hem terug. In deze paar dagen was echt heel veel gebeurd. Eigenlijk veelte veel.

Mason Jaden Martin
    Voor mijn gevoel duurde het wel een halfuur, maar voor mijn part had het wel eeuwig kunnen duren.
    'Zullen we teruggaan naar de hut?' vroeg ik.

Serena Scott

'Zullen we teruggaan naar de hut?' vroeg hij na een tijdje. Ik haalde mijn schouders op. 'Dan moet je me tillen. Ik zit wel lekker,' zei ik met een lach. Voorzichtigjes speelde ik met één hand met zijn haren.

Mason Jaden Martin
    Zonder nog iets te zeggen tilde ik haar behendig op en liep naar de hut. Zo vrolijk was ik in tijden niet meer geweest.