• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    louize nuitpourtoujour - geesten zien en er een worden
    het begon langzaam te schemeren de laatste zonnenstralen schenen door de bladeren en gaf alles een gouden gloed. de takjes en bladeren knerpen onder mijn voeten. een eindje verderop kabbelde een beekje. ik liep al uuren en mijn voeten deden zo pijn dat ik ze niet een meer voelde. ik besloot even te gaan rusten. ik liep naar het beekje toe en liet me langs een bemoste boom naar beneden glijden. ik bekeek mijn voeten en zuchtte. ze waren rood van de wondjes en ik hat als zo lang gelopen dat zelfs de blaren er afwaren gesleten. ja, dat komt ervan als je te koppig bent om schoenen te dragen. ik sloot mijn ogen, leunde tegen de stam en begon te denken. eerst alles op een rijdje zetten.
    1. ik word geboren
    2. mam overlijd
    3. vader krijgd een hekel aan me
    4. vader krijgd hoge rang bij leger
    5. ik ontdek gave
    6. onze slechte band verlechterd
    7. ik groei op met gave
    8. leven gaat door
    okee, dat is makkelijk. maar nu komt een verwarrend gedeelte
    9. er word besloten dat kinderen met gave naar gekkentehuis moeten
    10. vader wild mij dolgraag kwijt hebben en verzind smoes dat zijn reputatie op het spel staat
    11. ik word heel erg boos en ik roep onbewus massa's geesten op. (ik weet nog steeds niet hoe ik dat gedaan heb)
    12. zoveel kwade geesten bijelkaar leverd negative energie op
    13. huis ontploft
    okee, nu vnd ik mijzelf een creep. maar ja, niks aan te doen. ik weet wel dat mijn vader nog leefd. want toen ik ben gevlucht riep hij me nog woedend na. gelukkig zat hij vast onder de brokstukken. en nu ben ik hier. het leger kan hier wel komen als ze willen maar ik denk niet dat ze hun leven willen wagen voor een stel tieners. maar mischien zijn ze bang dat we een leger opbouwen en hun gaan aanvallen. als ze dat denken komen ze ons natuurlijk wel zoeken. maar een leger op bouwen duurt jaren dus als ze ons willen zoeken doen ze dat niet meteen. en nu kijken waar ik ben. ik liet mijn ziel van mijn lichaam glijden. toen ik weer mijn ogen opendeed keek ik naar mijn lichaam dat daar op de grond lag. nee, dat is niet veilig. ik gleed weer in mijn ligaam en klom in de boom. daar veranderde ik als geest en vloog helemaal naar boven. een paar kilometer verderop lag een meer. dat is de perfecte plek om te overleven. morgen ga ik daar naar toe.


    welkome to my garden of fantasy

    [Heb je dat op je mobiel gepost? Anders zou ik aan je gaan spelling werken, niet slecht bedoelt.]

    Randomness schreef:
    [Heb je dat op je mobiel gepost? Anders zou ik aan je gaan spelling werken, niet slecht bedoelt.]


    sorry :$ kheb disleksie
    hoejedatookschrijfd


    welkome to my garden of fantasy

    [Oh sorry D:]

    {Iemand.. reageer!}


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    Sophia aaide Sariah.
    'Sariah, lukt het je nog niet terug te veranderen?' vroeg ik.

    [Dood?]

    [eeeejep]


    welkome to my garden of fantasy

    [het einde: een kever ontploft en iedereen is dood. XD]


    welkome to my garden of fantasy

    [Dood bij topic 1. Wauw.]

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik schudde met mijn hoofd. Ik was nog niet gewend aan het feit dat ik zo zwaar was. Ik keek naar de lucht, en schatte de tijd zo rond 3 uur 's nachts. Ik hoorde een struikje ritselen, maar ik kon geen gedachten opvangen. Wat was dat? dacht ik.


    Tijd voor koffie.

    Fateh
    Rustig liep ik door de bosjes. Het was vroeger dan voor een normaal mens om op te staan, maar ik kon gewoon niet meer slapen. Het vuur was gedoofd en voorzichtig maakte ik het weer aan. Aan de waterkant ga ik zitten. Het water beweegt heel licht mee met de wind. Het was een rustgevend gezicht. Ik ging wat dichterbij en hing met mijn gezicht boven het oppervlakte. snel plensde ik wat water in mijn gezicht om weer helderder te kunnen denken.

    louize
    ik zoefde tussen de bomen door. omhoog, omlaag, sneller en langzamer. ik voelde de vrijheid. als mijn geest uit mijn ligaam is dan hoef mijn lichaam minder lang te slapen. vandaar dat mensen altijd afvroegen waar ik de tijd vandaan haalde. ik zoefde nu naar het kamp. en kwam daar tot stilstand.


    welkome to my garden of fantasy

    Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik draaide mijn hoofd om. Ik had nu echt iets gehoord. Snel en slordig ging ik met mijn hoef over de grond. “Bwn z0 tfug” stond er. Met hoeven schrijven was niet echt iets waar ik goed in was. Snel rende ik de bossen in. Het was niet zomaar een geluid. Het was meer een aanwezigheid. Een zucht geluid, zo schichtig, dat wanneer je het wou beluisteren, alweer weg was. Snel volgde ik de kant van het geluidje, wat ik met mijn snelheid wel kon volgen. Ik was niet bang te verdwalen; ik kon vliegen. Ik hinnikte van plezier.

    Na een tijdje remde ik abrupt. Er lag daar een meisje. Mijn witte kleur was nou niet echt een schutkleur, dus ik liep maar naar haar toe. Camoufleren had toch geen zin. Geruisloos liep ik naar haar toe, en met mijn neus gaf ik het meisje een duwtje.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:01 ]


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik voelde dat iets mijn lichaam een duwtje gaf en zoefte vlug terug naar mijn ligaam. toen ik mijn ogen open deed keek ik recht in de snuit van een paard. ik schrok zo dat ik uit de boom viel en kwam hard op mijn kond terecht. toen ik naar boven keek zach ik dat het geen paard, maar een pegasus was. wow, die had ik nog nooit gezien. ze kwam naar me toe en keek me nieuwschierig aan. ik hield mijn hoofd schuin en keek terug. ze bleef roerloos zitten en ik besloot een kijkje in haar ziel te nemen. ik was nog geen seconde in haar ziel en ik vloog er al weer uit. nu wist ik alles. nou teminste alles wat aan de opervlakte van haar ziel lag. dingen die ze diep had opgeborgen zag ik niet. dan had ik ook dieper moeten zoeken, niet dat ik die wou weten. ik voelde me nu schuldig. ik heb een enorme privacy inbreuk gedaan.
    ''dus jij bent in een pegasus veranderd en kan niet meer terug'' zij ik tegen haar.


    welkome to my garden of fantasy