• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Elliot Jaden Tune.

    "Ik zal meer blozen als je wilt. Maar goed, wat gaan we doen?" Vraagt ze vriendelijk. "Ik zit al een halve dag in deze kamer". "Ehm, ik ben hier net dus ik denk dat jij beter weet wat hier te doen is" Antwoord ik en prop mijn haar wat verder in mijn muts. Wat is haar toch irritant.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Je kan mooi zingen." Complimenteert ze met een kleine glimlach. Lichtjes glimlach ik terug. "Dankje." Ik voel me heel stom worden, een beetje slungelig. Ik kan toch wel normaal doen bij een meisje? Ik zoek wanhopig naar een gespreksonderwerp, maar weet niks te bedenken. Ik staar naar de grond.

    [@IHEARTZAYNx: Wat was de laatste reactie van Florence?]

    Adriana Minola

    "Ehm, ik ben hier net dus ik denk dat jij beter weet wat hier te doen is"
    "Wel, je kunt hier je muziek oefenen," zei ik terwijl ik de kamer rondkeek. "Speel je een instrument?" schoot me toen opeens te binnen.


    Take me to wonderland

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Nee, dat zou absoluut niet normaal zijn, zou jij het durven dan?" Zegt ze grinnikend. "Durven is iets anders" Antwoord ik. "Je draagt echt een leuk rokje." Complimenteert ze me, maar meteen daarna slaat ze haar handen voor haar mond. "Die eh, heb ik zelf gemaakt" Zeg ik zacht en kijk even naar de grond. "Maar eh, waarom sla je je hand voor je mond?" Vraag ik dan, als mijn verlegen 'buitje' weer over is.

    Elliot Jaden Tune.

    "Wel, je kunt hier muziek oefenen," Zei ze terwijl ze de kamer rondkeek. "Speel je een instrument?" Vraagt ze dan. "Eh, ja. Piano, maar ik kan het lang niet zo goed hoor" zeg ik glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Durven is iets anders. Zou je het doen?" Vraag ik erachteraan, voordat ik mijn handen voor mijn mond sloeg. "Die eh, heb ik zelf gemaakt." Zegt ze en kijkt naar de grond. "Maar eh, waarom sla je je hand voor je mond?" Vraagt ze totaal niet verlegen. "Niks, laat maar. Ik dacht aan iets." Mompel ik. "Leuk, zou je iets voor mij willen ontwerpen?" Vraag ik vriendelijk, met een iets onbeleefde ondertoon.

    Adriana Minola

    "Eh, ja. Piano, maar ik kan het lang niet zo goed hoor" Ik lachte terug. "Mijn lievelings instrument. Kan het alleen niet spelen." lachte ik weer. "Laat ik maar hopen dat mijn zangcarrière van de grond kom," Ik nam een krukje en ging er eventjes op zitten.


    Take me to wonderland

    Vince

    Ik verveel me een beetje, ik besluit om toch maar is wat contacten op te leggen. Dat s een stuk beter dan hier op mijn kamer niks zitten te doen.
    Ik begin wat door de school te lopen en zie twee meisjes voor me staan (Abiggali en Florence) waar ik maar naar toe loop, 'Heey ik ben nieuw hier, ijn naam is Vince.'


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    "Dankje' zegt hij en hij glimlacht terug daarna staart hij naar de grond. Awkward schiet er door mijn hoofd. Ik schraap mijn keel, 'ehm, waarom zoende je me eigenlijk?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [En toen vergat je weer Levi D: haha ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elliot Jaden Tune.

    "Mijn lievelingsinstrument. Kan het alleen niet spelen" Lachte ze weer. "Laat ik maar hopen dat mijn zangcarrière van de grond komt," Ze pakt een krukje en gaat er op zitten. "Ik kan het je wel leren," Zeg ik. "Als je wilt,".

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Zou je het doen?" Zei ze nog voordat ze haar hand voor haar mond sloeg. "Niks, laat maar. Ik dacht aan iets." Mompelt ze, als ik haar een vraag heb gestelt. "Leuk, zou je iets voor mij willen ontwerpen?" Vraagt ze vriendelijk met een onbeleefde ondertoon. "Eh, ja hoor en ik zou het wel doen" Zeg ik en kijk naar de jongen die voor ons is komen staan. "Heey, ik ben nieuw hier, mijn naam is Vince" Zegt hij. "Florence, zeg maar Floor" Zeg ik glimlachend.

    [Ze zitten trouwens op een bankje, en is het een school? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Eh, wist ik wel xd. Soort van school toch?]

    Vince

    Ik glimlach even terug, 'Aangenaam kennis te maken, Floor.' zeg ik op een ietwat charmante toon die ik vaak gebruik. Ik ga naast haar zitten op het bankje en kijk haar even aan, ze was best knap zou je kunnen zeggen. 'Wat brengt jou hier, THe Dutch Stage Academy?' besluit ik te vragen.


    I only miss you when I'm breathing

    Florence 'Floor' Moon.

    "Aangenaam kennis te maken, Floor" Zegt hij op een ietwat charmante toon. Hij gaat naast me zitten en kijkt me even aan. "Wat brengt jou hier, The dutch stage acedemt?" Vraagt hij. Ik twijfel even, maar zeg het toch. "Kleding ontwerpen" Zeg ik ietwat onzeker, maar mijn vrolijke gevoel komt al snel weer terug. "En jij?" Vraag ik dan glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik knik even als ze zegt dat ze voor kleding ontwerpen hier is gekomen, 'Nou, ik vooral voor zingen en rappen.' besluit ik te maar te zeggen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?


    I only miss you when I'm breathing

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Ehm, waarom zoende je me eigenlijk?" Vraagt ze voorzichtig. Fuck! Die vraag had ik al verwacht. Ik twijfelde even.. "Nadat je schoorde, gaf ik een klopje op je schouder." Begin ik. "Ik kon er niks aan doen dat jij een kusje op mijn neus drukte.." Vervolg ik en staar naar de grond, alsof dat het belangrijkste in de kamer is. "En dat ik terug zoende.."