• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Michael
    Ze glimlacht naar mij.
    "Ik beloof dat ik het niet meer zal doen," zegt ze.
    Ik knik.
    "En jij?" vraag ik zachtjes.
    "Wat vind jij van mij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi
    Ik begin te lachen, 'ik verzin wel, ik kan soms met hele goede ideen komen,'

    Cassie
    'Ik ken je eigenlijk nog niet zo lang maar, ik vind je nu al aardig, lief, grappig en ontzettend knap,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Ik ken je eigenlijk nog niet zo lang maar, ik vind je nu al aardig, lief, grappig en ontzettend knap," zegt ze.
    Ik schiet in de lach.
    "Dat was niet echt wat ik bedoelde," zeg ik.
    "Ik bedoel meer vind je me 'leuk' leuk?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    'Ik verzin wel, ik kan soms met hele goede ideen komen,' zei hij. Ik porde hem in zijn zij. 'Vertel op,' zei ik. 'Ik ben nieuwsgierig'.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 14:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    cassie
    Ik glimlach naar Michael, 'tuurlijk vind ik je leuk leuk.' Dan buig ik naar voren en druk voorzichtig mijn lippen op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    Ik begin te grinniken, 'laten we het er op houden dat ik veel dingen heb ik doen zonder betrapt te worden of starf te krijgen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ze glimlacht naar mij.
    "Tuurlijk vind ik je 'leuk' leuk," zeg ze. Ze buigt zich naar mij toe en drukt voorzichtig haar lippen op de mijne. Ik beantwoord deze kus maar al te graag. Zachtjes bijt ik op haar onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    Hij begon weer te grinniken. 'Laten we het er op houden dat ik veel dingen heb ik doen zonder betrapt te worden of starf te krijgen,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Vertel op!' zei ik. 'Of ik laat je nog eens kennis maken met mijn dapperheid,' voegde ik er dreigend aan toe.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 14:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik glimlach even als hij de kus beantwoordt en zachtjes in mijn onderlip bijt. Ik ga dichter tegen hem aanzitten en laat mijn tong over zijn lippen gaan.

    Levi
    Ik lach weer eventjes, 'nou, ik heb bijvoorbeeld het brandalarm op mijn vorige school aflaten gaan zonder het knopje in te drukken en ze hadden geen idee dat ik het alarm en de sprinklers had aan gekregen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ze laat haar tong over mijn lippen gaan. Langzaam open ik mijn mond een beetje zodat mijn tong de hare kan vinden. Zachtjes ga ik met mijn tong langs de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    'Nou, ik heb bijvoorbeeld het brandalarm op mijn vorige school aflaten gaan zonder het knopje in te drukken en ze hadden geen idee dat ik het alarm en de sprinklers had aan gekregen,' zei hij nadat hij even had gelachen. Hij was bang voor mijn dapperheid! Dacht in mijn eigen, ook al wist ik dat hij heus niet bang was ervoor. 'Ik slaap al door me wekker heen. Waarom zou een brandalarm mij wakker kunnen maken?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Hij opent zijn mond en onze tong beginnen elkaar meteen te strelen. Ik ga nog wat dichterbij hem zitten en sla mijn armen om zijn nek en ga met mijn hand door zijn haar.

    Levi
    'Zoals ik al zei, ik verzin wel iets. Ik heb nog nooit iemand niet wakker gekregen. Desnoods kus ik je wakker,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Zoals ik al zei, ik verzin wel iets. Ik heb nog nooit iemand niet wakker gekregen. Desnoods kus ik je wakker,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. Zou hij dat echt doen? 'Maar, dat werkt alleen in sprookjes,' zei ik met één wenkbrauw omhoog getrokken. 'Plus, eens moet de eerste keer wezen,' zei ik met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Maar, dat werkt alleen in sprookjes. Plus, eens moet de eerste keer wezen,' zegt ze met een lach. 'Ik moet en zal je wakker krijgen,' zeg ik koppig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Ik moet en zal je wakker krijgen,' zei hij koppig. Ik moest lachen. 'Klein kind,' grinnikte ik. Ik ging met mijn hand wild door zijn haren, zodat het helemaal in de war zat. Nog meer dan zo net.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you