• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    [Nu staat hij in mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Aboooo, op mijn eigen topic.]

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik ben een Nail Artist." Zegt ze kort. "O-My-God, dat is zo cool he!" Zeg ik enthousiast, "Wil je mijn nagels een keer doen?" Vraag ik en laat mijn lange, best nette, nagels zien. Ik hou van mijn nagels, ookal doe ik er niet veel mee. Als ik zie hoe de nagels van andere mensen eruit zien, ben ik best wel trots op die van mij.

    [Let niet op die witte vingers XDD]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga even mensen schrappen uit de lijst met rollen. ;D]

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "O-My-God, dat is zo cool he!" Zegt ze enthousiast. Er komt een glimlach op mijn gezicht. Het eerste gesprek met Emma ging dan wel niet zo goed, Florence lijkt me veel aardiger. "Wil je mijn nagels een keer doen?" Vraagt ze en laat ze zien. Ze heeft er gele nagellak op zitten. Een kleur die ik never nooit zou doen, het ziet er gewoon niet uit. Maar dat doe er niet toe. "Ik wil graag een keer je nagels doen." Stel ik voor. "Waarom ben jij eigenlijk hier?" Vraag ik iets vrolijker, onder tussen bekijk ik mijn nagels.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:14 ]

    [abo
    @Some music, wil je Noa ook uit de lijst halen? Ik speel nl niet met haar,dank je!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik wil graag een keer je nagels doen" Stelt ze voor. "Waarom ben jij eigenlijk hier?" Vraagt ze nu iets vrolijker. 'Jeuj! Mijn vrolijkheid heeft weer eens overwonnen' Denk ik en grinnik even om mijn gedachte. Daarna denk ik aan de vraag en twijfel even. Ze lijkt me een heel aardig meisje, maar nog steeds ben ik bang om afgekraakt te worden. "Ik ben, nou eh, kleding ontwerpster" Zeg ik zacht, bijna onhoorbaar en bekijk haar nagels. "Strikjes!" Roep ik glunderend, waarna ik mijn hand voor mijn mond doe. "Oeps.." Mompel ik dan en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik hoor haar even grinniken, misschien is ze toch raarder dan ze eruit zien? Nou en. In ieder geval is ze aardig. "Ik ben, nou eh, kleding ontwerpster." Stottert ze zachtjes. Eigenlijk zou ik nu een negatieve opmerking maken, maar dat zal toch geen zin hebben. Ik besloot om eens op mijn allerliefst te antwoorden. "Kleding ontwerpster." Herhaal ik zacht spottend. "Leuk, wat is de favoriete kledingstuk die je ontwerpt?" Vraag ik geïnteresseerd. Dan zie ik haar blik naar mijn nagels gaan. "Strikjes!" Roept ze glunderend en slaat haar hand direct voor haar mond. "Oeps.." Mompelt ze en grinnikt zachtjes. Even gaat er een moment door mijn hoofd, dat kind is niet goed wijs.. Niet mee om gaan, maar ze heeft iets waardoor ik geen zin heb om haar te kwetsen. "Vind je ze mooi?" Vraag ik en kijk naar mijn nagels. Voor mij zijn ze gewoon, maar voor andere is dit een compleet kunstwerk.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:58 ]

    [even abo :)+laatste bericht van mij]
    Cassie
    Ik glimlach nog even naar Michael en zet dan een ander liedje op. Als ik mijn schoenen uit heb geschopt begin ik ook te dansen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Kleding ontwerpster" Zegt ze zacht spottend. Ik wist het, ik zei het toch? Ik wist gewoon dat mensen het geen talent zouden vinden. "Leuk, wat is de favoriete kledingstuk die je ontwerpt?" Zegt ze dan geïnteresseerd. Vind ze het leuk? Echt leuk? Tja, misschien heb ik dan toch verkeerd gedacht. Wanneer ik over haar nagels begin, kijkt ze een beetje vreemd naar me, wat me een raar gevoel geeft. Ik weet dat ze nu vast denkt dat ik een of andere gek ben, maar dat ben ik. Vrolijk, positief en gek. "Vind je ze mooi?" Vraagt ze en kijkt weer naar haar nagels. "Ja, tuurlijk!" Zeg ik weer glimlachend. "Deze gele nagellak stelt niets voor vergeleken met dát" Zeg ik en kijk nog steeds naar haar nagels. Ik moet toegeven, ik vind mezelf soms ook wel raar. Hoe kan ik net zo wantrouwend zijn geweest, en nu weer vrolijk? Tja, ik denk dat het gewoon bij mij hoort. Niets aan te doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Ja, tuurlijk!" Zegt ze met een glimlach. "Deze gele nagellak stelt niets voor vergeleken met dát!" Zegt ze, terwijl haar blik om mijn nagels blijft hangen. Ik grinnik zachtjes. "Voor mij is dit normaal." Mompel ik en haal een hand door mijn haar. Ik vind het grappig. Florence lijkt het eerste meisje die gewoon, normaal doet. Dan kan ik tenminste normaal terug doen. Ik wil niet direct zeggen dat al mijn vriendinnen een bitches zijn, maar ze zijn wel perfect. Net zoals ik. "Maar, je hebt mijn vraag nog niet beantwoord." Begin ik, omdat ik toch wel erg nieuwsgierig ben. "Wat is je favoriete kledingstuk om te ontwerpen?" Vraag ik opnieuw.

    [Ik kom straks nog wel even online (misschien). Ik ga nu leren.. x.x]

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Voor mij is dit normaal" Mompelt ze terwijl ze een hand door haar haar haalt. "Dan wil ik wel eens weten wat voor jou niet normaal is" Zeg ik grinnikend. "Maar, je hebt mijn vraag nog niet beantwoord," Begint ze. "Wat is je favoriete kledingstuk om te ontwerpen?" Herhaalt ze haar vraag. "Ehm," Breng ik uit en trek een nadenkend gezicht. "Ik denk, jurkjes. Of rokjes" Zeg ik, maar kan nog steeds niet kiezen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    Ik begin weer te klappen als ze klaar is met piano spelen. 'Daar ben je dus ook al goed in,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Cheril -of was het met een y?- Je bent een schat ;d]

    Serena Loeff

    Nadat ik klaar was begon Levi te klappen. 'Daar ben je dus ook al goed in,' grinnikte hij. Ik begon weer te blozen en liep naar de viool toe. Ik pakte de viool op en liep naar mijn bed toe. Ik ging naast Levi zitten en zette de viool goed. Ik begon een droefig liedje te spelen. Ik vond dat het beste pastte bij een viool.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you