• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    [Klopt maar met Noa heb ik eigenlijk nooit echt geschreven want ze lag niet echt in de groep. Maar misschien kan ik Michael van Cassie weg halen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Adriana Minola

    "Kom, dan laat ik je er eentje zien, of je wilt hem horen?". Mijn wijze blik veranderde weer in een glimlach. "Ik wil wel horen," zei ik waarna ik hem meteen volgde. Opeens kreeg ik het liedje 9 Crimes in mijn hoofd en begon het te neuriën.


    Take me to wonderland

    Elliot Jaden Tune.

    "Ik wil wel horen" Zegt ze waarna ze me meteen volgde. Als ze naast me loopt, begint ze een liedje te neuriën. Ik glimlach even en loop de oefenruimte met instrumenten in. "Ik kan zelf niet zingen, maar een vriendin heeft dit liedje gezongen" Zeg ik terwijl ik naar de stereo loop en mijn Iphone uit mijn zak haal. Ik zoek het liedje: When you left me en sluit mijn Iphone aan op de stereo. Even klinkt het voorspel met mijn piano spel, maar al snel klinkt de stem van Michelle - een goede vriendin van mij - door de ruimte.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    Ik luisterde aandachtig naar de tekst die het meisje zo zuiver zong. De woorden leken me op te tillen de lucht in. Ik voelde een licht gevoel in mijn maag bij het horen van de melodie. De lyrics waren ergens herkenbaar. Toen het gedaan was keek ik hem aan. "Het is echt heel goed geschreven," prees ik hem gemeend. "I told you, you are good," glimlachte ik toen.


    Take me to wonderland

    Elliot Jaden Tune.

    Ik zag aan haar gezicht dat ze er aandachtig naar luisterde en toen de laatste klanken mijn oren binnen kwamen, keek ze me aan. "Het is echt heel goed geschreven," Zegt ze, "I told you, you are good" Glimlachte ze er achteraan. "Dankje, ik ben nogal, wantrouwend" Zeg ik en kijk even naar de grond, maar daarna weer naar Adriana. "Wil jij nu eens wat laten horen?" Vraag ik met een lichte grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    Ik hoor dat Sebastiaan iets mompelt maar ik kan niet verstaan wat. Hij loopt even weg op de gitaar neer te zetten en komt dan weer terug. Hij kijkt even naar mij maar kijkt ook weer snel de andere kant op. 'Je kan mooi zingen,' complimenteer ik hem en ik glimlach voorzichtig naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mwehh, je vergeet Levi te doen ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Adriana Minola

    Dankje, ik ben nogal, wantrouwend" ik glimlachte. "Komt wel goed,"
    "Wil jij nu eens wat laten horen?" Vraagt hij dan met een grijns. "Ik? Zingen?" Ok dat was nogal een domme vraag. "Euhm ja," lachte ik. Ik liet verschillende liedje door mijn hoofd gaan waarvan ik de tekst kende. Toen ik eentje wist begon ik te zingen.
    [Haar stem is dus zogezegd dezelfde als in dat filmpje. x'D]


    Take me to wonderland

    [oepss dacht dat ik die er bij had gezet]
    Levi
    'Weetje,' begin ik, 'omdat ik zo ontzettend lief ben hoef je alleen maar te zeggen dat ik de knapste, liefste, grappigste, leukste, slimste, charmantste, gespierdste jongen ben die je kent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Weetje, omdat ik zo ontzettend lief ben hoef je alleen maar te zeggen dat ik de knapste, liefste, grappigste, leukste, slimste, charmantste, gespierdste jongen ben die je kent,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Hmm, ok,' begon ik. 'Je bent de knapste en de grappigste en de leukste jongen die ik ken. Die andere moet je eerst nog even bewijzen,' zei ik met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elliot Jaden Tune.

    "Ik? Zingen?" Vraagt ze. Ik grinnik even en knik dan. "Euhm ja," Lachte ze. Wanneer ze begon met zingen, luisterde ik naar haar zuivere stem. Het was mooi, mooier dan de normale mensen. Wanneer de laatste klanken door mijn oor galmen, knipper ik even met mijn ogen. "Dat," Zeg ik en pauzeer even, "Was echt goed!".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    "Was echt goed!" Zei Elliot. Ik lachte even verlegen, en mijn wangen werden iets roder. "Dankje," zei ik. Ik maakte een hoofdbeweging waardoor mijn bles naar uit mijn gezicht ging.


    Take me to wonderland

    Elliot Jaden Tune.

    "Dankje" Zegt ze terwijl haar wangen lichtjes rood kleuren. "Je bent schattig als je bloost" Zeg ik glimlachend. Ik voel me wel vertrouwd bij Adriana. Natuurlijk voelt mijn zus anders, maar ik denk dat het een begin van een nieuwe vriendschap is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ff mijn topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    "Je bent schattig als je bloost" Ik lachte. "Ik zal meer blozen als je wilt. Maar goed, wat gaan we doen?" Voeg ik vriendelijk. "Ik zit al een halve dag in deze kamer,"


    Take me to wonderland