• We hadden afgelopen week piepjestest (shuttlerun) bij gym.

    Ik had tot trap 10 en toen ik merkte dat ik alleen liep ben ik er mee gestopt.
    En bij is het zo; de meisjes krijgen 1 punt aftrek en de jongens 2 punten. Dus ik zou eigenlijk een 9 krijgen.
    Gisteren keek ik op het magister en zag dat er een 8 stond. Dat vond ik al vreemd maar ik dacht dat ik dus verkeerd had verstaan en dat de meisjes ook 2 punten aftrek kregen.
    Vandaag op school hadden we het over de cijfers. Zegt zo'n meisje opeens: 'ja ik had trap 8,5 en ik heb een 8,5.' Zegt zo'n ander meisje: 'ik had trap 9 en ik heb een 8.'
    Dus met andere woorden, er klopt geen ene zak van heel die punten telling niet en dat ga ik morgen ook even tegen de leraar zeggen.

    Wie heeft er nog meer van de leraren die gewoon hele vage cijfers geven?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Van een 9 naar een 8 valt toch best wel mee!
    Ik heb voor de shuttlerun een 6,5 ofzo. Ik had het koud en daarom geen zin. (no_chears)

    Anyway, nee.
    Wel leraren die TOTAAL niet kunnen uitleggen. En daarmee overdrijf ik niets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom krijgen de jongens 2 punten aftrek?
    Ik niet echt. En ik merk het vaak niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Beter nog: leraren die helemaal geen cijfers geven :D. Of ze althans niet doorvoeren in het systeem terwijl je 't vak toch hebt gehaald. Door zulke slordige shit kun je je diploma mislopen en da's niet leuk als je voor elk jaar 1700 euro collegegeld betaalt, plus de boete als je langer door studeert.


    No growth of the heart is ever a waste

    MissSharp schreef:
    Van een 9 naar een 8 valt toch best wel mee!
    Ik heb voor de shuttlerun een 6,5 ofzo. Ik had het koud en daarom geen zin. (no_chears)

    Anyway, nee.
    Wel leraren die TOTAAL niet kunnen uitleggen. En daarmee overdrijf ik niets.

    't Gaat om het principe, gelijke monniken gelijke kappen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien is het cijfer gebaseerd op meer dan alleen de shuttlerun?
    Bij ons krijgt bijna iedereen gewoon een acht :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hier ook! Bij gym, ik had het perfect gedaan zei de docent, maar ik kreeg wel een 6. Omdat ik geen verbeteringsproces had, ik kon het al voordat ermee begonnen. Maar anderen kregen dus een 9 omdat zij wel beter waren geworden, nadat we hadden geoefend. Dat klopt toch ook niet..?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    MissSharp schreef:
    Van een 9 naar een 8 valt toch best wel mee!
    Ik heb voor de shuttlerun een 6,5 ofzo. Ik had het koud en daarom geen zin. (no_chears)

    Anyway, nee.
    Wel leraren die TOTAAL niet kunnen uitleggen. En daarmee overdrijf ik niets.


    Wel als iemand anders trap 8,5 heeft en een 8,5 krijgt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Wel als iemand anders trap 8,5 heeft en een 8,5 krijgt.


    Ja, oké, dat is dan wel flauw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is geen ramp. Tuurlijk ik begrijp dat je het niet leuk vind, maar morgen kun je het gewoon vragen op school en dan is alles opgelost ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn leraar had me niet gezegd wanneer we Shuttle run hadden, terwijl hij dat wel eigenlijk zou doen. Als gevolg dat ik heel erg veel pijn kreeg aan mijn kuiten omdat ik daarvoor geen speciale zalf erop kon smeren..

    Ik heb met Nederlands een oneerlijke leraar als die punten geeft met presentaties.


    <3

    C18 schreef:
    Beter nog: leraren die helemaal geen cijfers geven :D. Of ze althans niet doorvoeren in het systeem terwijl je 't vak toch hebt gehaald. Door zulke slordige shit kun je je diploma mislopen en da's niet leuk als je voor elk jaar 1700 euro collegegeld betaalt, plus de boete als je langer door studeert.


    Ik heb geen cijfer voor engels, terwijl ik een 7,8 had gehaalt voor het schoolexamen een paar weken terug. En mijn engels leraar zit al wekenlang thuis (hij werd 'ziek' net na het examen) en de directeur zegt ja daar kan ik ook niks aan doen blablabla terwijl de rest van mijn klas wel gewoon cijfers heeft. ¬¬ Ja jippie.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik haalde daar altijd trap 2.5 (bloos)

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2011 - 22:57 ]


    Life is hard and then we die

    Mijn docent Engels doet er een maand over om een s.o na te kijken en mijn docent Wiskunde voert altijd verkeerde cijfers in xd


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mijn lerares Engels doet een maand over om pw's of so's na te kijken!
    En mijn gymdocent had mij een 6,5 gegeven voor mijn 'salto', ik deed hem met hulp, ik ga echt niet een salto doen zonder! Maar zo'n vriendin van mij had dus zonder hulp gedaan en kreeg een 5,5! Vet vaag...
    Maar misschien komt het omdat mijn vriendin en ik allebei Laura heten?
    Ach...Boeiend. Ik heb gelukkig een goed cijfer!!
    :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb al 2x een onvoldoende gehaald met gym. Zegt die gast dat je een voldoende kan halen als je goed je best doet.Doe ik goed me best krijg ik nog steeds een onvoldoende T-T.

    En voor inzet als cijfer kreeg ik een 7....

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:32 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor