• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Adriana Minola

    "Ik kan het je wel leren," ik keek hem enthousiast aan. "Alleen als jij daar zin in hebt," zei ik wat zachter met nog steeds een lach op mijn gezicht.


    Take me to wonderland

    Florence 'Floor' Moon.

    "Nou, ik vooral voor zingen en rappen." Zegt hij, wanneer hij even heeft geknikt. Vast weer zo'n stoerdoener Denk ik en rol even met mijn ogen. "Oke, eh, leuk? Denk ik" Zeg ik zacht, wat eigenlijk meer op mompelen lijkt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik kijk even raar op als ze met haar ogen rolt, 'Ja is wel leuk. Maar waarom rol je met je ogen?' besluit ik maar te vragen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Mag ik weer een samenvatting? haha]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Nadat je schoorde, gaf ik een klopje op je schouder. Ik kon er niks aan doen dat jij een kusje op mijn neus drukte.. En dat ik terug zoende...' zegt hij terwijl hij weer naar de grond staart. Ik pak voorzichtig met beide handen zijn gezicht beet en dwing hem me aan te kijken. 'Dat van die kus op je neus kan je inderdaad niks aan doen. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wil je Levi de volgende keer ook doen ? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elliot Jaden Tune.

    "Alleen als jij daar zin in hebt," Zegt ze wat zachter met nog steeds een lach op haar gezicht. "Tuurlijk, waarom niet?" Zeg ik ook nog steeds glimlachend.

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ja, is wel leuk. Maar waarom rol je met je ogen?" Vraagt hij dan. "Ach, doet er niet toe" Zeg ik en haal mijn hand even door mijn haar. Hier heb ik dus zo geen zin in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Eh, ja hoor en ik zou het wel doen." Zegt ze en ik knikt instemmend. Dan komt er een jongen voor ons staan. "Heey, ik ben nieuw hier, mijn naam is Vince." Stelde hij zich voor. "Florence, zeg maar Floor." Zegt Florence. "Ik ben Abigail, je mag me Abby noemen." Ik sla mijn benen over elkaar en blijf op het bankje zitten. "Wat brengt jou hier, The dutch stage acedemt?" Zijn vraag is voor Florence bestemd. "Kleding ontwerpen." Zegt ze twijfelend. "En jij?" Ik wacht op antwoord. "Nou, ik vooral voor zingen en rappen." Ik mompel: "Ik ben Nail Artist." Zeg ik. "Oke, eh, leuk? Denk ik." Mompelt Florence. "Ja is wel leuk. Maar waarom rol je met je ogen?" Vraagt Vince met een nieuwsgierig ondertoon. Ik grinnik zachtjes en rol óók met mijn ogen.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Mijn gezicht wordt naar haar gezicht gedraaid, een onprettig gevoel komt boven. "Dat van die kus op je neus kan je inderdaad niks aan doen. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag." Zegt ze. Ik haal mijn schouders op. "Gewoon.." Mompel ik, starend langs haar schouder. Ik ga dus niet in die.. mooie.. Nee, Stop! Die normale ogen kijken.

    Vince

    Ik zie dat het andere meisje dat zich net voorstelde als Abby ook rolt met der ogen, 'eh, volgens mij wel. Abby deed het nu net ook, heb ik iets verkeerds gedaan ofso?' Vraag ik wat onzeker.


    I only miss you when I'm breathing

    - -

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:23 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    Hij haalt zijn schouders op, 'Gewoon.." mompelt hij en hij staart langs mijn schouder als hij me niet aan wil kijken. Ik pak zijn gezicht steviger beet en nu moet hij wel naar me kijken. 'Gewoon is geen antwoord,' zeg ik koppig.

    Levi
    'hmm, dat is goed genoeg, voorlopig dan,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Hmm, dat is goed genoeg, voorlopig dan,' grinnikte hij. Ik staarde hem even aan. 'Je schoot zit trouwens wel lekker,' biechtte ik op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik ben Abigail, je mag me Abby noemen" Zegt Abby terwijl ze haar benen over elkaar heen slaat. Abigail grinnikt zachtjes, als Vince vraagt waarom ik met mijn ogen rol en rolt ook even met haar ogen. "Eh, volgens mij wel. Abby deed het nu net ook, heb ik iets verkeerds gedaan ofso?" Vraagt hij wat onzeker. "Nee, helemaal niets" Antwoord ik nonchalant.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    'Waarom deed je dat dan?' vraag ik maar door. Nu hadden ze me echt nieuwsgierig gemaakt.


    I only miss you when I'm breathing