• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    [Noppes, mijne zijn bezig. (:]

    Vince

    Ik grinnik even, 'Hmm ben ik vaker, zonder dat ik het echt wil.' mompel ik zachtjes meer tegen me zelf dan tegen Abigail.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Nee, ik zeg niks. Ik.. Laat maar." mompelt hij. Er zit nog maar een ding op. Ik ga op de grond zitten en sla mijn armen zo stevig om zijn been dat hij niet meer weg kan komen. Okee waarschijnlijk kan hij dat wel maar pech,'ik laat je pas los als je het zegt,'

    Levi
    Ze bijt aan de andere kant. 'AU! Vampier die je bent!' roep ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    "Tuurlijk, waarom niet?" Een grotere glimlach verscheen op mijn gezicht. "Ok, dat is dan geregeld?" Vroeg ik lachend.


    Take me to wonderland

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Hij grinnikt even. "Hmm ben ik vaker, zonder dat ik het echt wil." Mompelt hij meer tegen zichzelf dan tegen mij. Evengoed knik ik instemmend. "Dus, je bent rapper." Zeg ik, om van gespreksonderwerp te veranderen. Ik merk gewoon dat hij dit niet leuk vindt.

    Elliot Jaden Tune.

    "Ok, dat is dan geregeld?" Vraagt ze lachend met een grotere glimlach op haar gezicht. "Sure," Zeg ik en verstop voor de zoveelste keer mijn haar onder mijn muts.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'AU! Vampier die je bent!' riep hij. Ik keek hem aan. 'Eey, jij zei dat je lekker was. Ik wil alleen proeven of je gelijk heb,' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik beet zachtjes in zijn lip. 'Of mag ik daar proeven?' vroeg ik en beet zachtjes in zijn oorlel. 'Of daar?' vroeg ik. Ik beet nog zachtjes in zijn wang. 'Of daar? Kies jij maar?' vroeg ik als laatste.

    [Ben ff weg, met half uurtje/ drie kwartier ben ik er weer]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze gaat op de grond zitten en ik kijk bedenkelijk. Dan slaat ze haar armen om mijn benen, knijpt flink aan en blijft zitten. Ik kan onmogelijk wegkomen. "Ik laat je pas los als je het zegt." Zegt ze doelbewust. Ik grinnik. "Slaap lekker." Grap ik en blijf rustig op het krukje zitten. De gitaar kan ik zo pakken en dat doe ik ook. Zachtjes begin ik te spelen.

    Cassie
    'Slaap lekker." grinnikt hij terwijl hij rustig blijft zitten. Hij pakt de gitaar weer en begint zachtjes te spelen. Ik laat mijn hoofd tegen zijn knie aanzakken en luisteren naar het liedje. 'Waaróm wil je het niet zeggen?' vraag ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Eh ja,' zeg ik ontwakend van een diepe gedachte. 'En ook zanger,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    Ik lach even als ik hem voor de tweede keer zijn haar onder zijn muts zie doen. "Waarom doe je steeds je haar onder je muts?" vroeg ik met een glimlach die nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen was.


    Take me to wonderland

    Elliot Jaden Tune.

    "Waarom doe je steeds je haar onder muts?" Vraagt ze met nog steeds dezelfde glimlach. "Omdat," Zeg ik en pauzeer even, "Omdat ik gek van mijn haar word, alleen ik vind het zonde om het af te knippen".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik voel dat ze haar hoofd tegen mijn knie aan laat zakken. Ze luistert naar mijn pianospel. Na een tijdje vraagt ze: "Waaróm wil je het niet zeggen?" Ik stop acuut met spelen en zwijg. "Nou.. uh.." Door het spelen heb ik iets meer zelfvertrouwen gekregen. "Omdat het gene dat ik wel zeggen.. Nou." Ik sluit mijn mond weer. Ik voel mijn wangen opnieuw rood worden. Waarom ben ik nou zo verlegen bij Cassie, normaal heb ik dat niet bij een meisje. Alles gevoelens die ergens binnenin mij zitten, negeer ik compleet.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Eh ja." Mompelt hij, alsof ik hem uit zijn gedachten haal. "En ook zanger." Voegt hij eraan toe. "Leuk.." Zeg ik en leun met mijn kin op mijn knieën, die opgetrokken zijn.

    Adriana Minola

    "Omdat ik gek van mijn haar word, alleen ik vind het zonde om het af te knippen".
    "Ahw, misschien is het wel heel mooi?"


    Take me to wonderland