• Zelf zou ik het eigenlijk nauwelijks weten...


    Tijd voor koffie.

    Gengar van pokemon omdat ik nog sadistisch en gemeen kan zijn.



    Snorlax uit pokemon, omdat ik gigantische vreetbuien kan hebben.



    En Charizard uit pokemon, omdat ik nogal koppig kan zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:10 ]


    26 - 02 - '16



    Minus the awesome fighting style.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 15:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste



    Nèh, ik weet niet eigenlijk x'D. De meeste anime karakters hebben zo'n uitgesproken persoonlijkheid.


    i put the fun in funeral




    Avatar Kyoshi and Avatar Aang. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een Mix van Ichigo Amano en Rin Natsume
    want ik ben net zo dol op sweets en blij als Ichigo en Heel verlegen zo als Rin (:



    Kawaii ^w^

    Hinata van naruto. Shy but strong


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Edward uit Cowboy Bebop


    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zou ook wel een tayuya (naruto) kunnen zijn omdat ik aardig kan schelden. Als je me eenmal kent tenminste

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:00 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh god this one's difficult D:
    Misschien toch Shiina van Angel Beats!

    Ik heb zo m'n buien.

    Gemixt met een beetje TK.


    Zonder de awesome dance moves ofcourse. :Y)

    Ik doe deze even bij 'mijn topic' en kom hier later op terug, ghihi. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmmm dit vind ik een hele lastige.

    Ik denk dat Tomoyo Okazaki uit Clannad _ Clannad After story een vrij groot deel van mij beschrijft. Vooral zijn kijk op de wereld en waarom hij de dingen doet wat hij doet. Ik vind hem wel iets van me weg hebben, ja. Dus ik denk dat hij het meest op mij lijkt. Ik vind hem echt zo goed en uitgewerkt personage. Het beschrijft gewoon zoveel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Hmmm dit vind ik een hele lastige.

    Ik denk dat Tomoyo Okazaki uit Clannad _ Clannad After story een vrij groot deel van mij beschrijft. Vooral zijn kijk op de wereld en waarom hij de dingen doet wat hij doet. Ik vind hem wel iets van me weg hebben, ja. Dus ik denk dat hij het meest op mij lijkt. Ik vind hem echt zo goed en uitgewerkt personage. Het beschrijft gewoon zoveel.


    Ik heb Clannad voor het laatst gezien ongeveer een jaar geleden. Ik weet dat hij in de originele serie best wel een dude was who did not give two fucks about a lot maar stiekem wel een goeie gast was.
    Care to elaborate?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:39 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb Clannad voor het laatst gezien ongeveer een jaar geleden. Ik weet dat hij in de originele serie best wel een dude was who did not give two fucks about a lot maar stiekem wel een goeie gast was.
    Care to elaborate?


    Ahh jaa ik heb hem ook laatst nog gezien en ik was eigenlijk wel gefascineerd door zijn personage en karakter vooral doordat hij me zoveel aan mezelf doet denken. Ik bedoel, hij heeft wel gelijk dat mensen tijdens hun middelbare school veel tijd eigenlijk aan het verspillen zijn en het proberen te doden, maar dat doen ze liever dan samen met een vriend of met vrienden. Deze serie heeft mij egt geraakt vooral dat het je laat zien dat iemand met totaal geen ambitie of zin in het leven iets speciaals voor zichzelf kan maken, een eigen gezinnetje zeg maar. Hoewel ik wel ambitie heb.
    Er zijn veel dingen van hem wie mij aan mezelf doen denken, maar zo kan ik ook genoeg dingen aanwijzen wie totaal anders zijn van mij. Maar ik denk dat hij als innerlijk het meest over mij beschrijft.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa ik heb hem ook laatst nog gezien en ik was eigenlijk wel gefascineerd door zijn personage en karakter vooral doordat hij me zoveel aan mezelf doet denken. Ik bedoel, hij heeft wel gelijk dat mensen tijdens hun middelbare school veel tijd eigenlijk aan het verspillen zijn en het proberen te doden, maar dat doen ze liever dan samen met een vriend of met vrienden. Deze serie heeft mij egt geraakt vooral dat het je laat zien dat iemand met totaal geen ambitie of zin in het leven iets speciaals voor zichzelf kan maken, een eigen gezinnetje zeg maar. Hoewel ik wel ambitie heb.
    Er zijn veel dingen van hem wie mij aan mezelf doen denken, maar zo kan ik ook genoeg dingen aanwijzen wie totaal anders zijn van mij. Maar ik denk dat hij als innerlijk het meest over mij beschrijft.

    Ah, right.
    Ik hoop dat jij een happier end hebt. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ah, right.
    Ik hoop dat jij een happier end hebt. :')


    Khoop het ook en anders heb ik een goede verhaallijn als leven gehad :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.