• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Levi
    'Ik niet dapper? Hoe durf je dat te zeggen! Ik wou verstandig zijn en al vast voorzorgsmaatregelen nemen. Maar ja, als jij dat niet dapper noemt,' zegt ze en ze gaat op mijn schoot zitten, 'Dit is eerder dom dan dapper,' mompelt ze. Ik grinnik, 'dat klopt,' dan begin ik haar weer te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Cassie blijft door mijn hoofd gaan. Ik heb de vriendschap, nou ja.. Meer dan vriendschap, bijna een relatie. In ieder geval, ik heb hun band compleet verpest. Altijd wanner ik me rot voel ga ik iets met muziek doen. Nu dus ook. Ik loop naar de oefenruimte met instrumenten, pak een gitaar en sla een paar snaren aan. Ik voel me er nog niet erg beter van. De gitaar laat ik in de hoek staan, loop naar het drumstel en speel een beat.

    Cassie
    Met tranen in mijn ogen kijk ik Michael na. Ik besluit maar een willekeurige kant op te lopen. Na een tijdje kom ik uit bij de oefenruimte en hoor ik iemand drums spelen. Ik doe de deur open en zie Sebastian zitten. Terwijl ik in de deuropening leun luister ik naar wat hij speelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik merk niet dat er iemand staat te kijken en maak een roffel over de drums. Dan leg ik de stokjes neer en loop naar de gitaar, ik sla een paar snaren aan en begin te spelen. Zachtjes, maar zuiver begin ik er bij te zingen. Mijn ogen sluit ik en zing en speel verder.

    Cassie
    Sebastian heeft niet door dat ik sta te kijken en gaat van de drums over op gitaar. Hij begint te spelen en zingt er zacht bij. Dan sluit hij zijn ogen. Een glimlach komt op mijn gezicht, hij kan echt heel goed zingen. Ik wil de ruimte verder in lopen maar door mijn onhandigheid struikel ik over een snoer waardoor er een microfoonstandaard met een klap op de grond valt. Zelf beland ik ook met een harde klap op de grond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik hoor voet stappen, een klein gilletje en dan merk ik dat er iets valt. Direct schieten mijn ogen open, ik draai me om en zie Cassie op de grond liggen. Ik sta op en loop naar haar toe. "Cassie! Gaat het?" Vraag ik bezorgd, maar terwijl ik het zeg bedenk ik me dat ik alle gevoelens die ik voor haar heb op moet geven. Micheal is de ware voor haar, dat is duidelijk.

    Cassie
    'Cassie! Gaat het?' hoor ik Sebastiaan vragen. Ik knik en kom overeind, 'het gaat wel,' mompel ik. Ik kijk hem even recht in zijn ogen en het valt me op dat hij best wel mooie ogen heeft dan sla ik snel mijn ogen weer neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff


    Hij grinnikte. 'Dat klopt,' zei hij en begon me weer te kietelen. 'Haha, nee stop!' gierde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze staat op. "Het gaat wel." Mompelt ze en kijk me aan, langer dan iemand die dat normaal doet. Ik sla mijn blik neer en verbied al mijn gevoelens. "Uh.. Hoe.. Eh.. Hoe is het met Micheal?" Vraag ik voorzichtig en weet niet welke houding ik aan moet nemen. Ik ga even met mijn hand door mijn haar.

    Levi
    Ik schud mijn hoofd, 'nope, je hebt dit aan jezelf te danken,'

    Cassie
    "Uh.. Hoe.. Eh.. Hoe is het met Micheal?" vraagt Sebastiaan voorzichtig en hij gaat met zijn hand door zijn haar. Ik merk dat ik hem weer een beetje aanstaar en sla me weer snel neer. 'Ehm, ik weet niet. Het is over, denk ik,' zeg ik zacht. Op een één of andere manier vind ik het minder erg dat Michael is als ik bij Sebastiaan in de buurt ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Nope, je hebt dit aan jezelf te danken,' zei hij. Ik gierde het uit. 'Alsjeblieft! ik doe alles,' riep ik snel. Zonder er echt bij na te denken over de gevolgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Cassie slaat haar ogen ook neer. "Ehm, ik weet niet. Het is over, denk ik." Zegt ze zacht. "Mooi.." Mompel ik en merk dat de gitaar nog om mijn nek hangt. Ik doe hem af en zet hem zachtjes neer. Daarna loop ik terug naar Cassie, werp een blik op haar, maar kijk snel weer weg.

    Cassie
    Ik hoor dat Sebastiaan iets mompelt maar ik kan niet verstaan wat. Hij loopt even weg op de gitaar neer te zetten en komt dan weer terug. Hij kijkt even naar mij maar kijkt ook weer snel de andere kant op. 'Je kan mooi zingen,' complimenteer ik hem en ik glimlach voorzichtig naar hem.

    Levi
    Ik schud weer mijn hoofd, 'hier kom je niet meer vanaf,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Hij schudde zijn hoofd. 'Hier kom je niet meer vanaf,' zei hij. Ik deed mijn armen om mijn buik. 'Alsjeblieft!' gierde ik. 'Ik doe echt A... A... ALLES!' riep ik luid naar hem. 'Als je maar stopt. Me buik doet zeer van het lachen,' zei ik door het lachen heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you