• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Eh, volgens mij wel. Abby deed het nu net ook, heb ik iets verkeerds gedaan ofso?" Vraagt hij onzeker. Ik grinnikt zachtjes. "Nee, het is iets.. Uh, tussen meiden." Leg ik uit en haal mijn hand door mijn haar. "Waarom deed je dat dan?" Vraagt hij nog nieuwsgieriger. "Dat is normaal?" Zeg ik met een vragend gezicht naar Florence.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze pakt mijn gezicht harder vast en ik voel me héél ongemakkelijk worden. "Gewoon is geen antwoord." Zegt ze koppig. "Het antwoord krijg je niet." Zeg ik en trek haar beide armen omlaag. Ik voel mijn wangen lichtjes rood worden.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:31 ]

    Levi
    'Weet ik, ik ben gewoon lekker dus het kan niet anders,' grijns ik.

    Cassie
    'Het antwoord krijg je niet." zegt hij en hij haalt mijn handen van zijn gezicht. Ik zie dat zijn wangen een beetje rood worden en dat ziet er behoorlijk schattig uit, 'vertel het gewoon,' zeg ik licht geïrriteerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Waarom deed je dat dan?" Vraagt hij. "Dat is normaal?" Zegt Abby die vragend naar me kijkt. Ik irriteer me niet vaak aan mensen, maar dit keer begin ik me echt lichtelijk te irriteren. "Omdat, omdat, waarom al die vragen?" Zeg ik nu lichtelijk geïrriteerd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "vertel het gewoon." Zegt ze licht geïrriteerd. Eigenlijk widel ik lachen, het begon een leuk spelletje te worden. Maar ik blijf serieus, ik wil dit gewoon niet vertellen. Langzaam laat ik me op een krukje achter me neervallen, ik kijk haar nog steeds niet aan.

    Serena Scott

    'Weet ik, ik ben gewoon lekker dus het kan niet anders,' grijnsde hij. 'Eey, niet zo verwaand meneertje. Laat me eerst even proeven,' zei ik en boog naar zijn nek toe. Ik dacht eventjes na, maar beet dan toch zachtjes in zijn nek en deed dat paar keer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik schrik even aks ze wat boos over komt, 'Sorry, ik wilde alleen maar aardig doen.' antwoord ik snel.


    I only miss you when I'm breathing

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Omdat, omdat, waarom al die vragen?" Vraagt ze licht geïrriteerd. Ik hoop dat Vince niet verder vraagt, ik wil niet dat Florence boos wordt. "Omdat, omdat. Hij is nieuwsgierig." Zeg ik met een lollig ondertoon. "Sorry, ik wilde alleen maar aardig doen." Ik grinnik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:41 ]

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Sorry, ik wilde alleen maar aardig doen." Antwoord hij snel. "Omdat, omdat. Hij is nieuwsgierig." Zegt Abby met een lollige stem. Serieus, ik ga er even vandoor. "Ik eh, ga even weg" Zeg ik en sta op. Ik trek mijn rokje recht en loop dan weg.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    Serena buigt zich naar voren en bijt zachtjes in mijn nek. 'AU!' roep ik dramatisch

    Cassie
    Hij laat zich op een krukje vallen en kijkt me nog steeds niet aan. Ik begin nu echt geïrriteerd te worden, 'Verdomme, Sebastiaan. Zeg het gewoon!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'AU!' riep hij. Ik keek hem aan. 'Grote baby,' zei ik en boog me toe naar de andere kant. Zachtjes beet ik daar paar keer. 'Ik moet goed proeven wil ik kunnen zeggen of je lekker bent of niet,' zei ik


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Ik.. eh, ga even weg." Zegt Florence en ze staat op. Nadat ze haar rokje recht heeft getrokken loopt ze weg. "Doei.." Groet ik en blijf met Vince op het bankje zitten.

    Vince

    Ik zucht even, 'Heb ik wat fout gedaan?' vraag ik uiteindelijk aan Abby die nog naast me op het bankje zit.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:48 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Verdomme, Sebastiaan. Zeg het gewoon!" Roept ze geïrriteerd uit. Ik blijf zwijgend op het krukje zitten. "Nee, ik zeg niks. Ik.. Laat maar." Mompel ik zachtjes.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Heb ik wat fout gedaan?" Vraagt Vince aan me. Ik haal mijn schouders op. "Misschien ben je íets te nieuwsgierig.." Concludeer ik en trek mijn benen op het bankje.

    [Lolol, kan Florence naar iemand ofzow xd]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'