• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

Michael
    Het beeld van Cassie en de jongen spookt door mijn hoofd.
    Ik kan dit niet...
    Ik laat Cassie los en schuif mezelf naar achter.
    "Ik-ik kan het niet, Cassie," zeg ik zachtjes.
    "Waarom deed je dat?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Levi
    'Klein kind,' grinnikt Serena en ze gaat met mijn hand door mijn haar en maakt het nog warriger. Ik kijk haar even nep geïrriteerd aan en doe mijn haar weer een beetje in model.

Cassie
    Opeens laat Michael me los en schuift naar achteren. "Ik-ik kan het niet, Cassie," zegt hij zacht, 'Waarom deed je dat?' Ik kijk hem gekwetst aan, 'bedoel je dat van Sebastian? Ik heb toch beloofd dat ik zoiets niet meer zou doen,' zeg ik zacht.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Michael
    "Bedoel je dat van Sebastian? Ik heb toch beloofd dat ik zoiets niet meer zou doen,"zeg ik zacht.
    Ik sla mijn ogen neer.
    "Dat weet ik maar waarom deed je dat. Het was niet zomaar een 'weddenschap'."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Serena Loeff

Levi keek mij even nep geïrriteerd aan en deed zijn haar weer goed. Ik begon te lachen. 'Acteren is ook niet jou sterkste kant,' zei ik en ging met beide handen door zijn haren.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Levi
    'Acteren is ook niet jou sterkste kant,' zegt ze en gaat met mijn haar beide handen door mijn haar. Ik pak met één hand haar polsen beet en begin haar met de andere te kietelen.

Cassie
    'Dat weet ik maar waarom deed je dat. Het was niet zomaar een "weddenschap"' Ik bijt op mijn lip, 'I-ik weet niet...het gebeurde gewoon,' zeg ik nog zachter dan zonet.

Michael
    "I-ik weet het niet," zegt ze zachtjes.
    "Het gebeurde gewoon."
    Ik knik.
    "Dat is duidelijk," zeg ik gekwetst.
    "Ik snap het."
    Snel sta ik op. Ik pak mijn tas en mijn schoenen en loop het lokaal uit.

Serena Loeff

Met één hand pakte hij mijn beide polsen. Uh-oh. Met zijn andere hand ging hij mij kietelen. Ik gierde het uit. 'Ok! ok!' riep ik lachend. 'Stop!' lachte ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    "Dat is duidelijk," zegt hij gekwetst, 'Ik snap het'. Hij komt snel overeind, pakt zijn spullen en loop het lokaal uit. Ik kom omhoog en ren snel achter hem aan. 'Michael! Alsjeblieft!' roep ik. Maar hij luistert niet en loopt door, wat ik kan begrijpen.

Levi
    'Ok! ok! Stop!' lacht ze. Ik ga nog even door en stop dan, 'nu weet je wat er gebeurd als je aan mijn haar zit,'

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:16 ]

Serena Loeff

Hij ging nog even door en stopte dan eindelijk. 'Nu weet je wat er gebeurd als je aan mijn haar zit,' zei hij. Ik hijgde eventjes en keek hem aan. 'Jij put me nog meer uit dan koffers uitpakken,' zei ik. 'Maar er zijn meer dingen waar ik aan kan zitten,' lachte ik en tikte zijn neus aan.

Levi
    'Jij put me nog meer uit dan koffers uitpakken,' zegt ze, 'Maar er zijn meer dingen waar ik aan kan zitten,' lacht ze dan en ze tikt tegen mijn neus. Ik grinnik even en kijk haar dan zogenaamd boos aan, 'als je niet wil sterven aan de kieteldood blijf je van me af,'

Serena Loeff

'Als je niet wil sterven aan de kieteldood blijf je van me af,' zei hij terwijl hij me zogezegd boos aan keek. 'Die is gemeen!' riep ik naar hem. 'Hoe wil ik dat volhouden?' zei ik en dacht na.

Levi
    'Die is gemeen!' roept ze, 'Hoe wil ik dat volhouden?' Ik haal mijn schouders op, 'daar mag je zelf achterkomen,'

Serena Loeff

Hij haalde zijn schouders op. 'Daar mag je zelf achterkomen,' zei hij. Ik stond op. 'Hmm, dan kan ik net zo goed weggaan,' zei ik. 'Dan kom ik niet in de verleiding'.

Levi
    Ze staat op. 'Hmm, dan kan ik net zo goed weggaan. Dan kom ik niet in de verleiding'. Ik kijk haar even aan, 'zie je nou wel dat je niet dapper bent,'

[Ik ben zo alleen wel eten]

Serena Loeff

'Zie je nou wel dat je niet dapper bent,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Ik niet dapper? Hoe durf je dat te zeggen!' zei ik tegen hem. 'Ik wou verstandig zijn en al vast voorzorgsmaatregelen nemen. Maar ja, als jij dat niet dapper noemt,' zei ik en ging op zijn schoot zitten. 'Dit is eerder dom dan dapper,' mompelde ik en bereide me alvast voor op de kieteldood.