• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    Elliot Jaden Tune.

    "Awh, misschien is het wel heel mooi" Zegt ze. "Nee, echt niet. Niet mijn haar" Zeg ik vastbesloten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Biw ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Adriana Minola

    "Nee, echt niet. Niet mijn haar" zei hij vastbesloten. Ik haalde enkel mijn schouders op. "Ik geloof het niet, maar als jij het zegt," zei ik glimlachend.


    Take me to wonderland

    Levi
    Ik schrik als ze me ineens in mijn onderlip, oorlel en wang bijt en duw haar zachtjes van me af, 'wat doe je?'

    Cassie
    Nou.. uh.. Omdat het gene dat ik wel zeggen.. Nou." Ik kijk op en zie dat hij weer rood is. 'Kom op, zeg het gewoon. Wat heb je te verliezen?' zeg ik op een lieve toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elliot Jaden Tune.

    "Ik geloof het niet, maar als jij het zegt," Zegt ze glimlachend. "Dan geloof je het niet," Zeg ik grijnzend en pak ook een krukje waar ik op ga zitten. "Vergeleken met jou haar, is de mijne echt héél erg" Zeg ik en bekijk haar haar even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik heb niet zo veel zin meer vandaag, dus ik ga xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [Okidokie, bye ! <33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Levi duwde mij zachtjes van zich af. 'Wat doe je?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Je proeven. Jij zei dat je lekker was,' zei ik zachtjes. Ik ging van zijn schoot af en ging tegen over hem zitten. 'Sorry,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Kom op, zeg het gewoon. Wat heb je te verliezen?" Zegt ze op een lieve toon en ik kijk haar aan. Cassie kijkt terug, ik verdwaal ik haar ogen en ik wordt verleid door haar lieve stem. "Omdat ik je leuk vindt." Zegt ik en schrik ervan dat ik dat zo zeg. Ik kijk snel weg en voel mijn wangen rood worden. Ik wilde nog zeggen dat ik het niet meende, maar dat is toch al te laat.

    Levi
    'Geeft niet,' mompel ik en dan sta ik op, 'Ik ehm, moet maar eens gaan, ik spreek je nog wel,'

    Cassie
    Sebastiaan kijkt me eindelijk aan. "Omdat ik je leuk vindt." zegt hij dan. Hij kijkt snel weg maar ik zie wel dat hij weer rood wordt. Ik kijk hem bijna met open mond aan, 'W-wat? Waarom zou jíj míj ooit leuk vinden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Geeft niet,' mompelde hij en stond op. 'Ik ehm, moet maar eens gaan, ik spreek je nog wel,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Ok,' zei ik. Ik zuchtte en stond ook op. 'Sorry,' zei ik nog eens en liep weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ik zucht even en kijk dan rond. Abby is wel aardig, maar ik vertrouw die Vince niet helemaal. Ik weet niet, misschien ligt het wel gewoon aan mij. Ik loop richting een gebouw en knip het ligt aan, als ik binnen ben. Mijn ogen beginnen te glunderen als ik merk dat ik in het creatieve gebouw. Ik loop vrolijk naar de bak met stoffen en haal er een paar leuke stofjes uit. Met een blij gevoel én stofjes, loop ik naar een naai apparaat, waar ik begin aan een sjaal. Of wat het ook mag zijn, als het maar iets is waar ik 'mijn' kamer mee kan opfleuren, of wat ik kan aantrekken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Bericht verwijderd]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:08 ]

    [XDD, Maartje, je hebt de verkeerde post gelezen XDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Ik liep de school weer in en zocht de oefenruimte op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you