• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Gezellig, trouwens Loving, wil je ff reageren in die dutch ding? met je mannetje? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moon Kaboor

    Alice beantwoordde de vraag en vroeg toen aan Alex Truth or Dare. 'Dare,' zei hij. Ik boog me eventjes naar Vince toe. 'Ik maak het nog wel goed,' fluisterde ik en beet zachtjes in zijn oorlel. Daarna keek ik weer naar Alice. Wat zou ze Alex laten doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik, 'Pas je op dat je me niet helemaal hebt opgegetennaan het einde van de nacht?' vraag ik met een grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince grinnikte. Me buik maakte weer een vrolijke koprol. 'Pas je op dat je me niet helemaal hebt opgegeten aan het einde van de nacht?' vroeg hij. Ik keek hem aan en zag dat hij grijnsde. 'Hmm. Ik zal het proberen,' zei ik met tegenzin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    "Dare" zei Alex
    "vertel twee verhalen en laat een van ons raden welke echt is en welke nep"

    ( soory heb geen inspiratie)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik verveel me dus ik reageer dus op elk mini ding dat er neer gezet is]

    Moon Kaboor

    'Vertel twee verhalen en laat een van ons raden welke echt is en welke nep,' zei Alice tegen Alex. Ik ging tegen Vince aanleunen en keek Alex aan. Wat zou Alex kiezen en wie moet er raden?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 15:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Euhm, ik liep een keer de trap op, toen struikelde ik en viel ik door het raam in ons zwembad.' zeg ik met een uitgestreken gezicht.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Een stilte valt, iemand moet zeker vragen wat het volgende verhaal is. Uiteindelijk besluit ik dat maar te doen.
    'En de andere?' zeg ik vermoeid.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Het andere verhaal is dat ik een keer in het water sprong, helemaal onder water en daarna was mijn haar nog droog.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik kijk verveeld voor me uit, dit was echt eennsaaie opdracht. Al helemaal zo ver in het spel, nu zou het juist spannender moeten worden.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 15:36 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik frons even, beide verhalen klinken niet heel erg geloofwaardig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Ik luisterde naar de twee verhalen. 'Had je bij die tweede een muts op of zo?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Nee, wie gaat er nou zwemmen met een muts?' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Ja, dat denk ik ook,' zeg ik tegen Moon. Dan wend ik me weer naar Alex. 'Een badmuts is heel normaal, hoor. Ik ga ook voor het tweede verhaal.'

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 15:46 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Nee, wie gaat er nou zwemmen met een muts?' zei hij. 'Iemand die geen nat haar wilt,' gaf ik als antwoord. 'Maar aangezien je dat niet had. Denk ik dat het tweede verhaal gelogen is,' zei ik en ik keek eventjes naar Vince. 'Kijk niet zo verveeld,' zei ik zachtjes. 'Het word straks vast leuker'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you