• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Woede borrelde in mij op. Niets mee doen ? Niets mee doen ? ASFKJK. Ik zet weer de beste nepglimlach op die zo goed als echt is. "Nouja, iedereen zijn interesses" zei ik vriendelijk. Geef me een emmertje.

    Cassie
    "Psst.. Heb jij.. Eh.. Heb je nog anti-rimpel créme?" fluister hij met een doodserieus gezicht maar ik kan aan zijn ogen zien dat het net nep is. 'sorry,' zeg ik met nep medeleven, 'ik mijn potje net opgemaakt, dus je zult met je rimpels moeten leven,' vervolg ik en ik geef hem een meelevend klopje op zijn schouder.

    Levi
    'Hmm, ik ben hier voor verschillende dingen. Zang, acteren, maar het meest hou ik toch van instrumenten bespelen. Ik kan al piano, gitaar, drums en viool'. Ik kijk haar glimlachend aan, 'indrukwekkend, wat is je beste instrument?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    'indrukwekkend, wat is je beste instrument?' vroeg hij terwijl hij me glimlachend aankeek. 'Hmm, ik weet het niet,' zei ik. Ik wist het echt niet. 'Ik let daar niet op,' voegde ik er nog aan toe.

    [Als ik niet antwoord.. Dan ben ik ff eten ;d Jummiee bami van de chinees]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ze blijft naar me glimlachen, ik begin het een beetje eng te vinden. "Nouja, iedereen zijn interesses." Zegt ze vriendelijk. "Wat is je naam, eigenlijk?" Vraag ik met een scherpe ondertoon.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Sorry." Zegt Cassie met nep medeleven. "Ik mijn potje net opgemaakt, dus je zult met je rimpels moeten leven." Vervolgt ze en ik geeft me een meelevend klopje op mijn schouder. Ik laat de bal weg rollen en stort op de grond. "Neeeee.. Mijn leven gaat fout!" Roep ik uit en sta snel op. Ik wil niet dat mensen denken dat ik een of andere debiel ben..

    Levi
    'Hmm, ik weet het niet. Ik let daar niet op,' antwoord ze. 'Ik denk dat je in allemaal wel goed bent,' zeg ik vriendelijk.

    Cassie
    Hij laat de bal wegrollen en stort op de grond. "Neeeee.. Mijn leven gaat fout!' roept Sebastian en hij staat weer op. Ik bijt even op mijn lip en begin dan hard te lachen, 'misschien is acteren ook wel iets voor jou,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik bijt even hard op mijn tanden door haar ondertoon. "Emma" zei ik waarna mijn glimlach wat naar beneden zakte. "Als ik lach kijk ik niet boos want van boos kijken krijg je rimpels" zeg ik doodserieus. He wat, dit is echt waar hoor en als zij bitchy doet dan kan ik dat ook.

    Serena Loeff

    'Ik denk dat je in allemaal wel goed bent,' zei hij vriendelijk. Ik begon beetje te blozen. 'Eh, dank je. Maar je weet niet hoe ik speel,' zei ik tegen hem. Dat zou misschien als een hint overkomen, maar ik meende het wel. Hoe kon hij dat nou al zeggen als hij me nog nooit had horen spelen?

    [ben eten]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Even bijt ze op haar lip, maar begint dan hard te lachen. "Misschien is acteren ook wel iets voor jou." Grinnikt ze. "Hmm, misschien. Ik denk dat ik het toch bij muziek maken hou."

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Emma." Stelt ze zichzelf voor. Wat een boeren naam. "Als ik lach kijk ik niet boos want van boos kijken krijg je rimpels." Zegt ze doodserieus. "Tss.." Mompel ik en kijk naar bitchy aan. "Moet je maar créme gebruiken, daar wordt je huid beter van." Zeg ik, terwijl ik naar haar gezicht kijk. Ik sla mijn armen over elkaar, nu jij weer.

    Levi
    'Waarom laat je me dan niet eens iets horen?' vraag ik aan Serena.

    Cassie
    "Hmm, misschien. Ik denk dat ik het toch bij muziek maken hou." 'Slim plan, over het algemeen komen in films niet veel mensen voor met grijs haar dus je zou dan toch nergens terecht kunnen,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Slim plan, over het algemeen komen in films niet veel mensen voor met grijs haar dus je zou dan toch nergens terecht kunnen." Zegt ze plagerig. "Wat dacht je van George Clooney? Die is ook grijs. En wat dacht je van Sinterklaas? Die heeft wel erg licht haar.." Mompel ik en kijk bedenkelijk.

    Cassie
    "Wat dacht je van George Clooney? Die is ook grijs. En wat dacht je van Sinterklaas? Die heeft wel erg licht haar.." mompelt Sebastian. 'Lieverd, George Clooney is een sexy grijzaard. Nouja soort van dan. En jij helaas niet,' grinnik ik. 'En Sinterklaas is gewoon een uitzondering, want hij heeft swag,' zeg ik liefjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Lieverd, George Clooney is een sexy grijzaard. Nouja, soort van dan. En jij helaas niet." Grinnikt ze. "En Sinterklaas is gewoon een uitzondering, want hij heeft swag." Zegt ze liefjes. "En bedankt, wat zijn we weer aardig vandaag!" Zegt ik luid en rol met mijn ogen. Ik loop naar de bal toe, dribbel een rondje, mik op de basket en scoor opnieuw.

    Cassie
    'En bedankt, wat zijn we weer aardig vandaag!" zegt hij luid en rolt met zijn ogen. Hij pakt de bal en dribbelt weer even en scoort nu wel. Ik klap even in mijn handen, 'Hmmm, misschien ben je toch niet zo bejaard als je er uit ziet. En opzich ben je nog wel een sexy grijzaard,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze klapt in haar handen. "Hmmm, misschien ben je toch niet zo bejaard als je er uit ziet. En opzich ben je nog wel een sexy grijzaard." Complimenteert ze. Ik grinnik, open mijn mond en sluit mijn mond weer. Zo'n compliment wil ik niet verpesten. "Nou, dankjewel." Grinnik ik met een korte knipoog.

    Cassie
    "Nou, dankjewel." grinnikt hij met een korte knipoog. Ik pak de bal van hem af. 'Mijn beurt,' ik gooi de bal, nouja het is eigenlijk meer een poging doen tot, richting de basket. Tot mijn verbazing raakt de bal de ring maar kets wel gelijk weer af. 'Dat ging beter dan ik had verwacht' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered