• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hooi mensjes ^^. Ik stalk jullie. Neuj, Joke. Oke, kben niet hyper. But, Ik heb 2 nieuwe personages :Y). Dus, samenvattinkie? Van jullie? :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Samenvatting?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik zie dat ze even op haar lip beet, zoiets deden meisjes wel vaker. Eigenlijk heb ik geen idee of ze daar iets mee bedoelen. Ze zet en paar stappen naar me toe, gaat op haar tenen staan en drukt een klein kusje op mijn neus. Dan laat Cassie zich weer zakken en kijkt naar de grond. Ik grinnik zachtjes. "Leuke prijs." Mompel ik, streel met mijn hand langs haar hoofd zodat ze me aankijkt en druk een kus op haar lippen.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Denk je echt dat je mooi bent? God, je bent veel te fake, als je dertig bent heb je al meer dan vijftien operaties ondergaan om dat lelijke gezichtje van je te onderhouden, ga wat verder je nageltjes lakken en zoek mensen die daar ook echt om geven, ik verdien geld met het gene waar ik van hou en een tipje. Jij hoort daar niet in thuis dus maak dat je hier wegkomt met als je spulletjes want die horen hier niet thuis." Siste ze woedend tegen me. Ik grinnikte zachtjes. Mensen gaan wel vaker tegen me tekeer, inclusief mijn ouders. Emma wijst naar de deur, maar ik blijf staan en zucht zachtjes. "Waarom ga je eigenlijk zo woedend tegen me tekeer? Je weet toch dat ik niet verander. Ik ben en blijf hetzelfde. Innerlijk en uiterlijk." Zeg ik en bekijk mijn nagels expres nog een keer.

    IHEARTZAYNx schreef:
    [Hooi mensjes ^^. Ik stalk jullie. Neuj, Joke. Oke, kben niet hyper. But, Ik heb 2 nieuwe personages :Y). Dus, samenvattinkie? Van jullie? :D]


    Abigail staat met Emma in een toneelruimte, ze hebben een grote discussie. Abigail is een bitch.
    Sebastiaan was aan het basketballen toen Cassie kwam aanlopen. Ze zijn aan het praten/flirten.
    Serena en Levi zijn in gesprek.

    En de rest weet ik niet. ;D

    Cassie
    "Leuke prijs.' mompelt Sebastiaan. Hij streelt met zijn hand langs mijn hoofd waardoor ik hem aankijk. Dan drukt hij ineens een kus op mijn lippen. Ik wil hem net terug kussen als ik weer aan Michael moet denken en doe snel een stap naar achteren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik sta op en besluit Cassie te gaan zoeken. Slenterend loop ik langs allerlei lokalen totdat mij oog op een sportveld valt. Langzaam loop ik daar haar. Ik zie Cassie met een voor mij onbekende jongen. Cassie drukt een kusje op zijn neus. Hij lacht even en drukt dan zijn lippen op die van haar. Er gaat een ijskoud gevoel door me heen. Mijn voeten zitten vast aan de grond. Verbouwereerd kijk ik naar het tweetal.
    Voor haar moest ik het uitmaken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik merk dat ze twijfelt, maar ik hou mijn lippen op de hare. Dan opeens zet ze een stap naar achter. Ik trek mijn gezicht normaal, met een kleine glimlach. Een lange tijd is het stil. "Uh.. Is er wat?" Vraag ik bijna fluisterend. Ik ben bang dat ik wat verkeerd gedaan heb, zal ze al een vriendje hebben? Stom! Niet aan gedacht..

    [Lovingstyles, heb je al opdracht bedacht die Levi kan geven ? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    "Uh.. Is er wat?" vraagt Sebastian zacht. Ik kijk hem even aan en wil mijn hoofd schudden maar doe het toch niet. 'Ehm, ik ben gewoon in de war,' mompel ik. Als ik even opzij kijk zie ik Michael staan. Ik vloek zachtjes. 'Michael? ehm hoe lang sta je daar al?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Lovingstyles, heb je al opdracht bedacht die Levi kan geven ? ;P]


    [nee sorry nog niet -.- ik weet niks]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [nee sorry nog niet -.- ik weet niks]


    [ahwww ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael
    "Michael? Eh, hoe lang sta je daar al?" vraagt Cassie zachtjes.
    "Lang genoeg," zeg ik kil.
    Ik kijk star naar het tweetal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Zijn ze gewoon apart aan gekomen ofzow? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okidokie. :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'