• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    Ik grinnik even als ze zegt dat ze niet bang is en 'dapper' door loopt. Dan maak ik een klein sprintje en ga weer naast haar lopen, 'okee, bewijs eens dat je dapper bent,'

    Cassie
    "Dan krijgt jij.. Een kus van deze grijsaard." zegt Sebastiaan met een brede grijns. Er komt een klein lachje op mijn gezicht. 'Misschien ga ik nu wel express missen,' zeg ik plagerig. Ik pak de bal weer en dribbel even. Als ik even diep adem heb gehaald gooi ik de bal weer richting de basket.

    [Sebastian mag kiezen of hij er wel of niet inging :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik liep dapper verder. Niet veel later stond Levi weer naast me. 'Okee, bewijs eens dat je dapper bent,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Hoe moet ik het bewijzen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma

    "Laat me niet lachen, Girl You are so fake, even Barbie is jealous" zei ik.

    Levi
    'Hoe moet ik het bewijzen?' vraagt Serena. Ik haal me schouders op, 'dat mag je zelf verzinnen,' zeg ik grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Levi haalde zijn schouders op. 'Dat mag je zelf verzinnen,' zei hij grijnzend. Ik keek hem vragend aan. Ik deed mijn armen over elkaar en keek hem nog steeds aan. 'Ik moet het van jou bewijzen,' zei ik. 'Dus verzin jij het maar,' voegde ik er aan toe met een lach.

    [Ok ik ben weg ;d tot 8 of 9 uur ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Er komt een klein lachje op haar gezicht, het ziet er wel schattig uit. "Misschien ga ik nu wel express missen." Zegt ze plagerig. Ze pakt de bal weer en dribbelt even. Ik zie dat ze even diep adem haalt en dan de bal richting de basket gooit.. De bal gaat een paar keer over de ring, maar valt er dan af. "Helaas.." Grinnik ik en geef een klopje op haar schouder.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Tuurlijk is barbie jaloers op mij. Ik ben mooier." Zeg ik met een grote glimlach. "Dat kan ze van jou niet worden.. Jij lijkt meer op een trol dan een barbie." Ik haal lipgloss uit mijn broekzak en doe het op.

    [Wahahah.. ;D]

    Cassie
    De bal gaat een paar keer over de ring maar valt er toch naast. "Helaas.." grinnikt Sebastiaan en hij geeft een klopje op mijn schouder. Ik draai me om en kijk hem zogenaamd teleurgesteld aan, 'Okee, jij hebt gewonnen. Wat wil je als prijs?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Genoeg nu. "Denk je echt dat je mooi bent ? God, je bent veel te fake, als je 30 bent heb je al meer dan 15 operaties ondergaan om dat lelijke gezichtje van je te onderhouden, ga wat verder je nageltjes lakken en zoek mensen die daar ook echt om geven, ik verdien geld met het gene waar ik van hou en een tipje, Jij hoort daar niet in thuis dus maak dat je hier wegkomt met als je spulletjes want die horen hier niet thuis" zei ik sissend waarna ik haar de deur wees. Alle verwijswoorden op haar sprak ik alsof het vuilnis was, niets waard. God, er zit meer geld in het lichaam van haar dan dat er hier instrumeten staan.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Okee, jij hebt gewonnen. Wat wil je als prijs?" Vraagt ze en ik grinnik even. "Your choice." Zeg ik met een brede grijns.

    [Ik ga nu eten!
    @Sunsparkle: Ik reageer straks op je. ;D]

    Cassie
    "Your choice." zegt hij met een brede grijns. Ik bijt even op mijn lip en ga op mijn tenen staan. Dan druk ik snel een kusje op zijn neus. Ik laat me weer zakken en kijk hem even aan maar sla dan mijn ogen neer.

    [eet smakelijk : )]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Biw]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Ik moet het van jou bewijzen. Dus verzin jij het maar,' 'Hmmm, zeg tegen de eerste persoon die we tegen kom dat je hem of haar al zijn hele leven lang stalkt'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Hmmm, zeg tegen de eerste persoon die we tegen kom dat je hem of haar al zijn hele leven lang stalkt,' zei hij. Ik glimlachte en het verdween. 'Hmm, misschien ben ik niet zo dapper om te liegen,' biechtte ik op. 'Heb je een andere opdracht?' zei ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Heb je een andere opdracht?' vraagt ze blozend. 'Daar moet ik even over nadenken,' antwoord ik. Ik begin na te denken over een nieuwe opdracht maar kan niks verzinnen.

    [sorry, ik ga weer over op mobiel dus dan ga ik maar bij 1 rpg...Ik post morgen op school wel iets, dan kan ik nog even na denken over een nieuwe opdracht :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha ok ;P]

    Serena Loeff

    'Daar moet ik even over nadenken,' zei hij. Ik keek hem aan en wachtte op de nieuwe opdracht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you