• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    Michael lijkt vrolijk maar het lijkt niet helemaal...gemeend. 'Is er iets mis,' vraag ik terwijl ik even in zijn hand knijp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik schenk haar een klein lachje.
    "Niets hoor," zeg ik terwijl ik de muziek van mijn Choreo aanzet.
    Ik begin te dansen, mijn hoofd leeg te dansen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Hij zegt dat er niks is en zet de muziek aan. Dan begint hij te dansen. Het ziet er echt supermooi en goed uit. Als hij klaar is begin ik te klappen, 'dat was echt heel goed,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Dank je," zeg ik als ik klaar ben.
    Ik laat me tegen de muur naar beneden zakken en gooi mijn schoenen in een hoekje. Dansen op blote voeten voelt altijd nog beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik glimlach nog even naar hem en zet dan een ander liedje op. Als ik mijn schoenen uit heb geschopt begin ik ook te dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Als je tijd heb wil je dan ook weer reageren met Levi ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zal ik alvast een nieuw topic aanmaken?]

    [Is goed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@midna sorry zie nu pad -.- batterij mobiel was leeg @somemusic doe maar :)]

    Levi
    Ik haal mijn schouders op, 'kies jij maar wat je wilt bespelen,' dan laat ik me op haar bed vallen en ga er languit op liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha dat geeft niet ;P]

    Serena Loeff

    Ik keek Levi aan en zag dat hij zijn schouders ophaalde. 'Kies jij maar wat je wilt bespelen,' zei hij en hij ging lang uit op mijn bed liggen. Ik lachte eventjes naar hem en liep naar de keyboard. Ik zette hem gewoon op piano geluid en speelde een rustig liedje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elliot Jaden Tune.

    "Cool," zegt ze gemeend. "Ik hou van de manier waarop boeken geschreven zijn enzo, en de lyrics vind ik soms het mooiste aan een liedje." zei ze met nog steeds een lach op haar gezicht. Ik tover even een bescheiden glimlach op mijn gezicht, ookal weet ik niet of ik haar kan geloven. Ik ben nogal erg wantrouwend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza

    Ik dwaalde wat rond op de campus en besloot dan maar te dansen. Ik kwam uit in de zaal waar Michael zat maar trok me er niets van aan. Met mijn iPod-oortjes warmde ik wat op.

    [Wie kan Sebastiaan tegen komen?]

    [Laatste reactie!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 16:59 ]