• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    "Lang genoeg,' zegt Michael kil. Ik bijt weer op mijn lip en kijk van Michael naar Sebastiaan. 'Sorry Michael,' begin in, 'h-het ehm ik weet niet echt wat er gebeurde.' Ik schud verwart mijn hoofd. Normaal ben ik niet zo'n flirt, laat staan dat ik jongens zomaar kus en dan nu opeens 2 op een dag...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik luister niet naar Cassie's excusen. Het enige wat op dit moment door mijn hoofd gaat is Alya, mijn ex-vriendin. Voor Cassie heb ik het uitgemaakt en nu flikt ze me dit!
    Boos draai ik me om en loop ik weg.
    Stik er toch in!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Opeens gaat alles heel snel. "Ehm, ik ben gewoon in de war." Mompelt ze en kijkt opzij. Ik hoor haar zachtjes vloeken. "Michael? ehm hoe lang sta je daar al?" Vraagt Cassie voorzichtig. Ik schud mijn hoofd, dit gaat fout en het is mijn schuld. "Lang genoeg." Antwoord hij kil en kijkt van mij naar Cassie. "Sorry Michael." Begint ze. "Geeft niet?" Antwoord ik een beetje verward. "H-het. Ehm ik weet niet echt wat er gebeurde." Ze schud verward haar hoofd. De vraag brandt op het puntje van mijn tong. "Uh, zijn jullie een stel?" Vraag ik aan Cassie en kijk ook naar Michael, maar hij loopt al weg. Ik kan wel door de grond zakken. Mijn schuld!

    Cassie
    "Uh, zijn jullie een stel?" vraagt Cassie. Ik schud mijn hoofd, 'niet echt...Ik weet niet. Hij heeft een vriendin maar ze hadden ruzie dus hij zou het uitmaken, maar ik,' ik stop met praten omdat ik te verwart ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    "Je denkt echt dat je alles bent ha ? Dat de hele wereld om jezelf draait, dat niemand kan leven zonder je. Je denkt dat iedereen te goed is voor jezelf en dat ze allemaal naar je zullen luisteren, wel hier heb je een nieuwtje, niet alle mensen hebben je graag" zei ik waarna ik haar kon vloeren. Kararte, judo, allemaal gedaan. Alleen deed ik het niet. "Ik geef je nog 1 laatste kans om hier weg te komen anders doe ik het op een andere manier" zei ik weer.

    Michael
    In de gang ga ik op een bankje zitten.
    Boos. Verward.
    Ik schud met mijn hoofd en veeg met mijn hand door mijn haar. Het beeld van Cassie en die jongen spoken door mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Even schud ze haar hoofd. "Niet echt...Ik weet niet. Hij heeft een vriendin maar ze hadden ruzie dus hij zou het uitmaken, maar ik." Ze stopt me praten en lijkt erg verward. "Misschien is het een idee om.. nou, uh.." Mompel ik een beetje ongemakkelijk. "Ik ga." Zeg ik en voeg de daad bij het woord. Ik loop weg, waarheen weet ik niet. Ik wil gewoon niemand mee kwetsen.. Dan gevoel sloopt me.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Je denkt echt dat je alles bent, ha? Dat de hele wereld om jezelf draait, dat niemand kan leven zonder je. Je denkt dat iedereen te goed is voor jezelf en dat ze allemaal naar je zullen luisteren, wel hier heb je een nieuwtje, niet alle mensen hebben je graag." Zegt ze. Ik kijk haar aan. "Ik denk het niet alleen, het is ook zo. Als je er problemen mee heb, rot je maar lekker op met die boeren rotkop van je." Scheld ik en moet me inhouden om haar keel niet dicht te knijpen. "Ik geef je nog 1 laatste kans om hier weg te komen anders doe ik het op een andere manier." Ik schud mijn hoofd. "Tuurlijk trut, doei. Geen fijne dag gewenst." Roep ik nog na, terwijl ik heupwiegend naar de deur loop en die hard achter me dicht smijt.

    Cassie
    "Misschien is het een idee om.. nou, uh.." mompelt Sebastiaan ongemakkelijk. "Ik ga." zegt hij dan opeens en hij loopt weg. Ik zucht even en knipper snel de opkomende tranen weg. 'Goed gedaan Cassie,' mompel ik in mezelf, 'je hebt twee leuke jongens weg gejaagd'. Dan loop ik de richting die Michael opliep. Ik zie hem op een bankje in een gang zitten. Voorzichtig loop ik naar hem toe en ga naast hem zitten. 'h-het spijt me,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [LovingStyles? 1) wat is je naam? 2) kan je anders een lullig opdrachtje geven? ;D ik verveel me namelijk ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [LovingStyles? 1) wat is je naam? 2) kan je anders een lullig opdrachtje geven? ;D ik verveel me namelijk ;P]


    [wat is mijn naam? bedoel je daar gewoon hoe ik echt heet haha? en yup is goed]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    Nadat ik een lange tijd heb nagedacht weet ik nog steeds niks. 'Doe een handstand,' zeg ik dan maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [wat is mijn naam? bedoel je daar gewoon hoe ik echt heet haha? en yup is goed]


    [Ja ;d want ik vind het irritant om heletijd lovingstyles te zeggen en telkens gevoel heb dat ik het fout zeg xd Ben lui ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn beide personage's zijn weg. En ik ga folderwijk lopen. Tot vanvond!]

    Midna schreef:
    (...)

    [Ja ;d want ik vind het irritant om heletijd lovingstyles te zeggen en telkens gevoel heb dat ik het fout zeg xd Ben lui ;d]


    [haha okee, in dat geval: Mijn naam is Cheryl a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered