• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat is een goed idee.. Doe ik straks wel ;D en wachten is lang ;P ik wacht al een heel topic ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Oh. :'D Dat is heel lang inderdaad, ik ga dan even te drinken pakken, if ya don't mind.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    Nadat ik had opgesomd waarom ik hier was, merkte ik dat ik nodig naar de wc moest. 'Eh, sorry Sebas. Ik moet naar de toilet. We praten ander keer wel weer verder,' zei ik met een glimlach en liep weg. Waar zat die wc ook al weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    Ik keek om me heen en kwam tot de conclusie dat ik echt verdwaald was. Waarom had ik geen plattegrond gevraagd of iets dat me de weg kan leiden? O ja, omdat ik koppig ben en het zelf uit wil zoeken. Grommend liep ik nog wat verder, maar zag toen een meisje met rode haarlokken uit een lokaal of iets stappen en dus stapte ik op haar af. Ik moest toch ooit bij mijn slaapkamer komen? "Hey," Mijn stem en keel waren droog, waardoor het er nogal raar uitkwam. Ik had nu echt zin in wat water of drinken. Ik hoestte even om te zorgen dat het niet meer zo erg klonk, wat een beetje hielp. "Weet je waar het slaapgebouw voor de jongens is?" Stelde ik haar toen eindelijk de vraag na een korte pauze, wat wel uren leek te duren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Lokken ? ;P haar hele haar is rood ;d]
    Serena Loeff

    Ik ging op zoek naar wc. 'Hey,' hoorde ik achter me. Het klonk een beetje raar. Ik draaide me om en zag dat daar een jongen stond. De jongens hoestte. 'Weet je waar het slaapgebouw voor de jongens is?' vroeg hij. Ik dacht even na en herinnerde me toen de plattegrond die ik in me broekzak had. Ik viste hem eruit en vouwde hem open. Ik wees naar een plek. 'We zijn nu hier,' zei ik en ging met me vinger naar een plek waar jongens slaapgebouw stond. 'En daar is waar jij moet wezen,' zei ik met een glimlach. Ik ging zoeken naar de wc's, maar kwam tot de conclusie dat die op me eigen kamer zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ja, ik weet het. Maar ik noem 'haar' gewoon haarlokken, dus daarmee bedoel ik wel heel het haar hoor. No worries.)

    Jason Jae Blake
    Het meisje leek even na te denken, waarna ze een plattegrond uit haar broekzak viste en deze open maakte. Ze wees naar een plek en ik ging naast haar staan om het te kunnen zien, maar ik kon het gevoel dat ik me raar voelde niet onderdrukken. Ik vroeg aan een meisje de richting waar ik heen moest en al gelijk moest ik wat dichter naar haar toe staan om het te kunnen weten. Sorry, maar ik vind dat nu eenmaal ongemakkelijk. Ze ging ondertussen met haar vinger naar de jongens slaapgebouw. "Goed," Zei ik toen weer, waarna ik snel een stap achteruit deed. "Vindt je het erg als ik voor je plattegrond vraag? Ik geef het later terug, I promise," Mijn stem was weer normaal en ik was daar erg dankbaar voor op dit moment.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ok ;P ik dacht ik zeg het maar even]

    Serena Loeff

    'Goed,' zei hij en hij deed snel een stap achter uit. Was ik zo eng? 'Vindt je het erg als ik voor je plattegrond vraag? Ik geef het later terug, I promise,' zei hij en ik hoorde dat zijn stem normaal was. Ik knikte. 'Is goed, als je me zoekt ben ik in mijn kamer,' zei ik en ik wees op de kaart waar mijn kamer was. Ik zwaaide nog even naar hem en liep snel naar mijn kamer. Op na de wc! Dacht ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Is goed hoor, meld het maar (; )

    Jason Jae Blake
    Ik liep weg nadat ik een kort, klein knikje naar haar had gegeven als bevestiging dat ik het had begrepen. Ik moet dan alleen wel mijn aandacht erbij houden, anders dan was ik zo weer de weg kwijt, met of zonder plattegrond. Na nog eens een paar minuten kwam ik eindelijk bij mijn kamer en dumpte de koffer naast mijn bed neer. Even ging ik op mijn bed zitten en probeerde alles in mijn geheugen te kerven, zodat ik niet weer zou verdwalen. Nadat ik het gevoel had dat het gelukt was, liep ik de deur weer uit, op zoek naar het meisje haar kamer.
    Alweer was ik verdwaalt en ik keek geïrriteerd weer naar de plattegrond. Hier dus, zei ik in mijn gedachten en ik legde mijn vinger erop. Na enig zoeken had ik het eindelijk gevonden en klopte ik na even aarzelen op haar deur. Ik kwam er wel achter als het de goede deur was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    Nadat ik naar de wc gegaan was. Wat overigens een geweldige opluchting was bekeek ik naar me instrumenten. Ik besloot om even met de viool te spelen. Naar een paar minuutjes gespeeld te hebben hoorde ik geklop op de deur. Ik stopte met spelen en legde de viool weg. Ik liep naar de deur toe en deed hem open. Daar stond de jongen die ik net tegen kwam. Ik zette een glimlach op. 'Heey, wil je binnenkomen?' zei ik en deed de deur wat wijder open, zodat hij naar binnen kon komen als hij wou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    De deur ging open en ik was blij dat ik dezelfde rode haarlokken zag die ik net ook had gezien, anders stond ik misschien voor schut. Niet dat ik er dan iets van gemaakt had, want dan zou ik gewoon weer weggaan alsof het me niets uitmaakte. Maar niets was minder waar.
    'Heey, wil je binnenkomen?' Ik schrok als het ware wakker uit een droom en keek haar aan. "Eh," Ze deed de deur alvast wat wijder open, maar ik wist niet zeker of ik het kon maken. "ik weet niet echt of dat een goed idee is, dame." Zei ik toen maar tegen haar, niet wetende wat ik haar uit moest leggen. Ze zou me vast raar vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Ik weet niet echt of dat een goed idee is, dame,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Deze dame heet Serena aangenaam,' begon ik en stak mijn hand naar hem uit. 'En waarom lijkt jou dat geen goed idee?' vroeg ik aan hem en keek hem vragend aan. Aan zijn houding en gezicht kon ik het niet echt van af lezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    'Deze dame heet Serena aangenaam,' Ze stak haar hand naar mij uit, maar ik nam deze niet aan. Ik was nog een beetje wantrouwig en wilde eerst even te weten komen wat er in haar hoofd rondging. Wel keek ik er een beetje naar, waarna mijn ogen die van haar weer op zochten. 'En waarom lijkt jou dat geen goed idee?' Ze keek me vragend aan en wachtte af totdat ik ook maar íets zou doen. "Hier," Zei ik toen maar, niet wetende wat ik anders moest doen, en ik pakte de plattegrond uit mijn zak, waarna ik die naar haar uitstak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    De jongens negeerde mijn vraag en mijn hand. Dat voelde raar. Ik deed me hand weer terug en bleef hem aankijken. 'Hier,' zei hij na een tijdje. Hij pakte de plattegrond uit zijn zag en gaf die aan mij. 'Dank je,' zei ik en ik keek hem nog even aan. 'Dus,' begon ik en ik ging met mijn hand door mijn haren. Ik had de deur nog wijd open staan en keek naar achteren, waar mijn instrumenten lag en mijn koffers op bed. 'Eh, ik ben hier nog niet zo lang. Dus, let maar niet op de spullen. Ik moet het nog een beetje inrichten,' zei ik uit eindelijk tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    Even zag ik een verwarde blik over het meisje haar gezicht glijden, maar deed haar hand toen weer terug. Ze pakte de plattegrond weer terug en ik keek haar aan. Waarom wil ik nooit iets over mijzelf loslaten naar andere mensen? Het was even stil, maar daarna doorbrak het meisje de stilte weer. 'Eh, ik ben hier nog niet zo lang. Dus, let maar niet op de spullen. Ik moet het nog een beetje inrichten,' Ik zuchtte en keek even in haar kamer, maar daarna weer terug naar haar. "Jason," Mijn handen stopte ik in mijn broekzakken. "Dat is mijn naam." Zei ik toen uiteindelijk, alsof het er nooit van zou komen. Mijzelf kennende eigenlijk ook niet, dan zou ik weggelopen zijn nadat ik het had afgegeven. Misschien moest ik mezelf wat aanpassen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Jason,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. Wat had dat met me kamer te maken? dacht ik bij me eigen. 'Dat is mijn naam,' zei hij na een tijdje. Ik kon me wel voor me hoofd slaan. Hij stopte zijn handen in zijn broek zak. 'Leuke naam,' zei ik dan maar. 'Je houd zo te zien niet zo heel veel van contact?' vroeg ik voorzichtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you