• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Jae Blake
    'Je houd zo te zien niet zo heel veel van contact?'
    Het kwam er voorzichtig uit, maar ik kon er niet tegen dat ik zo was. "It's complicated," Zei ik toen maar en wende mijn gezicht van haar af, waarna ik even met mijn hand door mijn lokken ging. Alles viel weer precies op plek en ik deed mijn hand in mijn nek. Daarna keek ik haar weer ongemakkelijk aan, maar ik voelde me benauwd en stapte weer wat achteruit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'It's complicated,' zei hij en wende zijn blik af. Ik keek hem vragend aan en hij deed zijn handen door zijn haren. Daarna legde hij hem in zijn nek. Hij keek me weer aan. Dit keer wat ongemakkelijk en hij deed een stap achteruit. Ik glimlachte vriendelijk naar hem. 'Het is oké,' begon ik. 'Als je erover wilt praten kan je wel bij mij terecht,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    "Dank je," Niet dat ik er veel waarde aan hechtte, maar ik merkte wel dat ze haar best ervoor deed. Of het in ieder geval meende. "Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik heel snel naar je toe zou komen," Ik hoopte niet dat ik nu al mensen pijn zou doen met mijn karakter, dus snel zei ik erachteraan: "Niet dat ik het niet aanneem, maar ik moet eerst vertrouwen met je opbouwen voordat ik het doe." Ik zuchtte diep en opgelucht, alsof ik door dit misschien gered zou zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Niet dat ik het niet aanneem, maar ik moet eerst vertrouwen met je opbouwen voordat ik het doe,' zei hij. Ik knikte. 'Het is goed, ik snap het,' glimlachte ik. 'Ik zou hetzelfde doen,' voegde ik er aan toe. 'Mag ik wel weten waarom jij naar deze school bent gegaan?' vroeg ik uit pure nieuwsgierigheid.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    Ik liep naar binnen en ging toen op een stoel zitten die bij haar bureau stond. Ze keek me aan en ik keek terug, "Ik mocht binnen komen, toch?" Vroeg ik haar uiteindelijk. "Ik wil iets met dans of sport doen," Zei ik alleen maar, haar niet vertellende dat mijn vader er eigenlijk sterk tegen is en dat alleen mijn moeder me altijd aanmoedigde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    Ik keek verbaasd dat Jason mijn kamer in liep en op mijn bureau stoel ging zitten. Hij zei tocht dat, dat geen goed idee was? 'Ik mocht binnen komen, toch?' zei hij en ik Knikte. Ik liet de deur open en ging op bed zitten. 'Ik wil iets met dans of sport doen,' zei hij. Ik glimlachte naar hem. 'Leuk,' zei ik oprecht. 'Ik kan echt niet dansen, alleen dansen met me heupen,' zei ik lachend. 'Welke sport trouwens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    Even lachte ik, maar stopte daarna snel en keek haar aan. "Maakt niet uit welke sport eigenlijk, maar als ik iets zou moeten kiezen, zou het waarschijnlijk basketbal zijn." Goed, dit was de langste zin en het langste gesprek dat ik tot nu toe had gehouden. Vaak liep ik al heel snel weg en mompelde een paar woorden, maar ik zou en moest toch wat veranderen. "En jij?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Maakt niet uit welke sport eigenlijk, maar als ik iets zou moeten kiezen, zou het waarschijnlijk basketbal zijn,' zei hij en ik knikte. Dat was een lange zin, voor hem doen. Ik grinnikte eventjes. 'En jij?' vroeg hij. 'Bedoel je sport? Ehh'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    "Nee." Natuurlijk moet ik weer lange zinnen maken, iets waar ik eigenlijk geen zin in had, maar ik besefte dat áls ik wilde veranderen, er ook echt iets voor zou moeten doen, dus ik opende mijn mond weer. "Ik bedoel, waarom kwam jij naar deze school? Wat zijn je dromen?" Mijn stem was wat zachter dan normaal, maar ik deed toch mijn uiterste best het niet te laten merken dat ik me ongemakkelijk voelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Ik bedoel, waarom kwam jij naar deze school? Wat zijn je dromen?' zei hij. 'O eh ja natuurlijk,' zei ik en liep rood aan door mijn domme fout. 'Hmm, ik kom hier voor verschillende dingen,' begon ik. 'Acteren, zang. Maar ik hou het meest van instrumenten bespelen. Piano, drums, viool, gitaar. Dat is wat ik al kan,' vertelde ik hem. 'Ik wil er alleen nog veel meer kunnen bespelen,' biechtte ik daarna op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    "Dat is mooi, ik bespeel ook-" Ik liep vast en keek even met halfopen mond haar aan, waarna ik deze dichtdeed en mijn vingers in elkaar strengelde. Ik leunde wat naar voren en plaatste mijn ellebogen op mijn knieën. "Welke instrumenten wil je nog meer bespelen?" Ging ik normaal verder, alsof er niets gebeurd was en ik niets gezegd had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Dat is mooi, ik bespeel ook-' zei hij, maar hij haakte zijn zin af. Ik keek hem vragend aan. Hij leunde naar voren en leunde met zijn elleboog op zijn knieën. 'Welke instrumenten wil je nog meer bespelen?' vroeg hij, alsof hij nooit aan die andere zin begonnen was. 'Hmm, ik weet niet precies,' begon ik. 'Suggesties?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    "Suggesties?"
    "Nee, geen idee," Antwoordde ik wel erg snel op haar vraag, "Sorry..." Zei ik er toen maar achteraan, waarna ik op stond en een verschuldigde blik op mijn gezicht kwam. "Ik denk dat ik maar eens moet gaan, dame," Goed, het klonk nogal ongemakkelijk en afstandelijk, maar ik kon niet anders. Het was weer te veel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serena Loeff

    'Nee, geen idee,' zei hij. Ik knikte. 'Sorry...' zei hij er achteraan. 'Het al goed,' zei ik. 'Ik denk dat ik maar eens moet gaan, dame,' zei hij. En hij stond op. 'Serena,' zei ik. 'Deze dame heet Serena. En het is goed. Leuk dat je binnen kwam,' zei ik er achterna.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    "Zeg Serena," Zei ik, nadat ik weg liep maar toch weer omdraaide om haar aan te kijken. "Ik hoop dat ik contact met je kan houden." Ja, dat was echt zo. Alleen klonk het op de manier waarop ik het zei alsof ik niet langer te leven had, of dat we allebei in andere landen woonden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.