• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hmm ik laat Serena wel in het gebouw lopen ;d]

    Serena Loeff

    Ik had alles uit mijn koffers gehaald en netjes neergelegd. Ook de instrumenten had ik netjes neer gezet. Ik deed de plattegrond weer in me broek zak en keek te vrede me kamer rond. Ik deed de deur open en ging weg. Achter me deed ik de deur dicht en ging ik het gebouw verkennen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik bekijk mijn nagels nog eens. Ze zien er prachtig uit, maar zijn niet allemaal even lang.. Verveeld zucht ik en sta op. Het heeft geen zin om in mijn eentje in m'n kamer te blijven zitten. Ik open de deur en loop de gang op. Omdat ik geen zin heb om te verdwalen heb ik plattegrond meegenomen. Ik bekijk het even en zie dat tegen over het meisjesslaapgebouw een toneel/filmset is. Ik vouw de plattegrond op, stop het in mijn broekzak van mijn nieuwste skinny jean. Heupwiegend loop ik naar de deur en duw hem open.

    Emma

    Ik schrik op van mijn dialoog als ik de deur hoor opengaan. Ik veeg mijn neptranen weg en kijk haar nieuwsgierig aan.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Nadat ik alle apparatuur in de muziekstudio netjes heb uitgezet, sluit ik de deur achter me en loop het terrein op. Het handige is dat bij alle gebouwen een bordje hangt. Daar staat op wat je in het gebouw kan doen. Zelf heb ik ook een plattegrond, maar rondkijken is leuker. Ik zie dat naast de muziekstudio waar ik vandaan kom, een sportveld ligt. Ik loop er heen, pak een basketbal en dribbel een rondje. Met een simpele sprong leg ik de bal ik het netje. Er komt een glimlach op mijn gezicht, basketballen heb ik vroeger vaak gedaan. Ik ben er niet fantastisch in, maar ik vind het wel leuk om te doen.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik loop verder de gang door en open de eerste deur aan mijn rechterhand. Mijn ogen glijden door de zaal, een lichte kamer en een podium. Vast een oefenruimte voor toneel. Ik kijk verder en zie een meisje staan. Ze weegt tranen weg, vast nep tranen. Daarna kijkt ze me nieuwsgierig aan. "Haai." Zeg ik alsof ik haar al jaren ken, met een kleine arrogante ondertoon.

    Cassie
    Als ik nog even met Vince en Adriana heb gepraat besluit ik maar de school verder te verkennen. Ik loop de oefenruimte uit. Als ik een stukje heb gelopen zie ik iemand bij een sportveld staan. Wanneer ik dichterbij kom zie ik dat het Sebastian is. Stilletjes loop ik op hem af, 'boe!' fluister ik dan in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik had eigenlijk geen flauw idee waar ik allemaal heen liep en ik had geen zin om dat te gaan bekijken op de plattegrond. Ik zou de plattegrond alleen uit wanhoop gebruiken. Tijdens het lopen merkte ik op dat het gebouw wel mooi versierd was. Niet veel, maar het was wel gezellig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma

    Mijn wenkbrauwen schieten een klein beetje omhoog door haar arrogante ondertoon. Er moet natuurlijk 1 bitch zijn denk ik in mezelf. Ik lach gemeend naar haar en loop naar haar toe. "Hee" zeg ik vriendelijk.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik sta even stil en merk niet dat er iemand op me af komt lopen. "Boe!" Fluistert Cassie in mijn oor. Van binnen schrok ik, maar van buiten liet ik het niet merken. "Moest dat nou?" Zeg ik met een droog gezicht en barst daarna ik lachen uit. Het was wel een goede actie van haar.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik zie haar wenkbrauwen een stukje omhoog gaan. Ze lacht gemeend naar me en loopt naar me toe. "Hee." Zegt ze vriendelijk. "Dus, jij speelt toneel." Mompel ik en kijk naar het podium waar een paar attributen liggen.

    Cassie
    "Moest dat nou?" zegt Sebastiaan droog maar dan begint hij te lachen. 'Ik kon het niet laten,' grinnik ik dan kijk ik naar de basketbal in zijn handen en pak hem af. Ik probeer hem in de basket te gooien maar hij belandt er ongeveer 2 meter naast. 'Ehm, ja daarom zit ik dus op dansen en niet op basketbal,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Weet iemand wat ik met Serena kan doen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma

    "Al een tijdje ja," zei ik waarna ik ook naar het podium kijk, "Meestal oefen ik wat emoties of doe ik dialoogjes, alleen spelen is een beetje moeilijk" zei ik treurig. Nee serieus, ik had een leerkracht nodig.

    Midna schreef:
    [Weet iemand wat ik met Serena kan doen?]


    [ze kan wel tegen Levi opbotsen ofso? die staat volgens mij ergens in een gang]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik liep langs verschillende dingen heen. Ik vergat alleen weer gauw wat er op de bordjes stond. Terwijl ik om me heen keek zat ik te neuriën. Op een gegeven moment botste ik tegen iemand op. Geschrokken stapte ik achteruit en keek ik naar een jongen met ravenzwart haar. 'Ehh, s-sorry,' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Ik kon het niet laten." Grinnikt ze en pakt de basketbal uit mijn handen. "Veel succes." Moedig ik haar aan. Ze probeert hem ik de basket te gooien, maar de bal belandt er dik twee meter naast. Eigenlijk wil ik lachen, maar hou me in. "Ehm, ja daarom zit ik dus op dansen en niet op basketbal." Lacht ze en ik lach mee. "Eigenlijk doe ik meer met muziek, maar ik heb vroeger aan basketbal gedaan." Vertel ik, pak de bal uit haar handen, dribbel een stukje en probeer opnieuw te scoren. De bal gaat rond de basket, maar valt er dan af.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Al een tijd, ja." Zegt ze en volgt mijn blik. "Meestal oefen ik wat emoties of doe ik dialoogjes, alleen spelen is een beetje moeilijk." Zegt ze treurig. Ik knik. "Het ziet er ook heel debiel uit als je tegen jezelf gaat praten." Mompel ik en strijk een haar achter mijn oor. "De hele academie zit vol met mensen, is er niemand die ook aan toneel doet?"