• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    "Niet dat ik weet, nee" zei ik waarna mijn blik terug naar haar gaat. "De tijd die ik niet kan vullen besteed ik aan instrumenten bespelen, dat kan je wel alleen" zei ik waarna mijn mondhoeken omhoog krulden.

    Cassie
    'Eigenlijk doe ik meer met muziek, maar ik heb vroeger aan basketbal gedaan." zegt hij. Hij pakt de bal weer en dribbelt een stukje. Dan probeert hij om opnieuw te scoren. De bal gaat even rond de basket maar valt er dan naast. 'Awww,' zeg ik quasi-teleurgesteld, 'en ik nog wel denken dat je zo goed bent in basketballen,' lach ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    Ik loop een beetje doelloos door de gangen als er ineens iemand tegen me opbotst. 'Ehh, s-sorry,' stottert ze terwijl ze achteruit loopt. Ik lach vriendelijk naar haar, 'maakt niet uit hoor. Ik ben gewoon een magneet voor meisjes,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    De jongen lachte vriendelijk naar me. 'Maakt niet uit hoor. Ik ben gewoon een magneet voor meisjes,' grinnikte hij. Ik moest even lachen. 'Dus, er zijn hier meer meisjes?' vroeg ik. 'Ik ben volgens mij alleen maar jongens tegen gekomen,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Dus, er zijn hier meer meisjes? Ik ben volgens mij alleen maar jongens tegen gekomen,' vraagt het meisje. 'Nee, eigenlijk ben je het enigste meisje op deze hele school,' zeg ik zogenaamd doodserieus, 'Ik ben Levi trouwens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Nee, eigenlijk ben je het enigste meisje op deze hele school,' zei hij doodserieus. Ik keek hem verbaasd aan. 'Ik ben Levi trouwens,' zei hij. 'Aangenaam. Ik ben Serena en was dat zo net nou sarcastisch of?' vroeg ik. Ik wist niet precies of ik nu ook me hand uit moest steken. Dus ging ik maar met mijn hand door mijn haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Niet dat ik weet, nee." Zegt ze en laat haar blik terug naar mij glijden. "De tijd die ik niet kan vullen besteed ik aan instrumenten bespelen, dat kan je wel alleen." Zegt ze en glimlacht breed. "Nou, ik kan geen instrumenten bespelen en niet toneel spelen. Daar heb je toch niks aan." Mompel ik en kijk naar mijn nagels. "Ik ben ik mijn vrije tijd nail-artist."

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Awww." Zegt ze teleugesteld, maar ik merk direct dat ze het niet meent. "En ik nog wel denken dat je zo goed bent in basketballen." Lacht ze erachteraan. "Heb ik zo erg opgeschept?" Mompel ik, terwijl ik de bal laat dribbelen. "Ik heb gezegd dat ik vroeger aan basketbal deed. Nu ben ik bejaard, oke?" Grinnik ik.

    Levi
    'Aangenaam. Ik ben Serena en was dat zo net nou sarcastisch of?' Ik begin te lachen, 'natuurlijk zijn er meer meisjes op deze school slimpie. Ik had toch al gezegd dat ik een magneet ben voor meisjes dus ze vanzelf wel naar ons toe'. grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    "Heb ik zo erg opgeschept?" Mompelt hij terwijl hij dribbelt met de bal. "Ik heb gezegd dat ik vroeger aan basketbal deed. Nu ben ik bejaard, oke?" Ik begin te lachen, 'ik merk het,' zeg ik en ik loop naar hem toe. 'Je begint zelfs al grijze haren te krijgen,' grinnik ik als ik met mijn hand door zijn haar ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Natuurlijk zijn er meer meisjes op deze school slimpie. Ik had toch al gezegd dat ik een magneet ben voor meisjes dus ze vanzelf wel naar ons toe,' grinnikte hij. 'Ik had me haren blond moeten maken in plaats van rood,' mompelde ik. Ik voelde me hier nu nogal dom worden. 'Waarom ben jij hier eigenlijk?' vroeg ik maar om van onderwerp te veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze begint te lachen. "Ik merk het." Zegt ze en loop naar de toe. "Je begint zelfs al grijze haren te krijgen." Grinnikte ze, terwijl Cassie's hand door mijn haar strijkt. "Shit!" Scheld ik. "Ik moet nodig naar de kapper om mijn haar te laten verven." Mompel ik en haal mijn telefoon tevoorschijn. "Snel mijn kapper bellen!" Roep ik sarcastisch.

    Levi
    'Ik had me haren blond moeten maken in plaats van rood,' mompelt ze en ik grinnik zachtjes. 'Waarom ben jij hier eigenlijk?' vraagt ze dan. 'Ik wil graag bassist of drummer in een band worden en als dat niet lukt iets met sport. En zo dom ben je niet hoor,' lach ik, 'en waarom ben jij hier?'

    Cassie
    "Ik moet nodig naar de kapper om mijn haar te laten verven." mompelt Sebastian terwijl hij zijn mobiel pakt. "Snel mijn kapper bellen!" roept hij sarcastisch. Ik begin te lachen, 'ik zou me eerder zorgen maken om die rimpels dan om die grijze haren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze begint nog harder te lachen dan net en ik lach mee. "Ik zou me eerder zorgen maken om die rimpels dan om die grijze haren." Mijn gezicht vertrekt en ik buig me naar haar toe. "Psst.. Heb jij.. Eh.. Heb je nog anti-rimpel créme?" Fluister ik in haar oor en een doodserieus gezicht, hoewel je kan zien dat het nep is.

    Serena Loeff

    'Ik wil graag bassist of drummer in een band worden en als dat niet lukt iets met sport. En zo dom ben je niet hoor,' zei hij terwijl hij lachte. 'en waarom ben jij hier?' voegde hij er nog aan toe. 'Hmm, ik ben hier voor verschillende dingen,' begon ik. 'Zang, acteren, maar het meest hou ik toch van instrumenten bespelen,' zei ik. 'Ik kan al piano, gitaar, drums en viool'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you