• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ok ik lees straks wel bij van sebas en Cassi XD]

    Serena Loeff

    'Waarom laat je me dan niet eens iets horen?' vroeg hij aan mij. Ik keek hem aan. 'Ik vind het goed,' zei ik. 'Waar? Want op mijn kamer mis ik een drumstel,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik vind het goed. Waar? Want op mijn kamer mis ik een drumstel,' 'Waarom gaan we niet naar de oefenruimte voor muziek?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Waarom gaan we niet naar de oefenruimte voor muziek?' zei hij. 'Goed, waar is die?' zei ik. 'Ik ben nog niet in wanhoop, dus de plattegrond blijft in me broekzak,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Goed, waar is die? Ik ben nog niet in wanhoop, dus de plattegrond blijft in me broekzak' Ik lach eventjes, 'ik ben nog nooit van me leven verdwaald, zelfs niet in de Ikea toen ik klein was. En ik ben dan ook niet van plan om te verdwalen. Maar ik denk dat ik wel weet waar de oefenruimte is.' ik gebaar dat ze mee moet komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Ik ben nog nooit van me leven verdwaald, zelfs niet in de Ikea toen ik klein was. En ik ben dan ook niet van plan om te verdwalen. Maar ik denk dat ik wel weet waar de oefenruimte is,' zei hij waardoor ik moest lachen. Hij gebaarde dat ik mee moest komen en dat deed ik. 'Ik ben wel ooit verdwaald in de Ikea,' zei ik. 'Ik had geen plattegrond toen in me broekzak'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Ik ben wel ooit verdwaald in de Ikea. Ik had geen plattegrond toen in me broekzak'. zegt ze. Ik begin te lachen, 'ach de Ikea kan soms ze eng zijn he,' zeg ik doodserieus, maar aan mijn ogen kan je zien dat ik het niet meen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Levi moest lachen. 'Ach de Ikea kan soms ze eng zijn he,' zei hij doodserieus. Ik keek hem aan en zag aan zijn ogen dat hij het niet meende. Ik deed alsof ik moest huilen. 'Je moet eens weten,' snikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Serena begint nep te huilen. 'Je moet eens weten,' snikt ze. Ik lach even en doe dan mijn arm om haar schouders heen, 'je hoeft niet te gaan huilen hoor,' fluister ik in haar oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik voelde een een arm om mijn schouder heen. Een rilling ging er even door me heen. Een leuke rilling. 'je hoeft niet te gaan huilen hoor,' fluisterde hij in me oor. Ik begon weer met nep huilen. 'Weet je wel niet wat voor trauma's ik daar heb opgelopen?' vroeg ik aan hem.

    [Ben trouwens om kwart over 6 weg.. en dan ben ik er pas tegen 8 .. en anders pas tegen 9 uur]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze pakt ze bal uit mijn handen. "Mijn beurt." Zegt ze vastberaden en gooit de bal richting de basket. Hij raakt de ring maar ketst er weer af. "Dat ging beter dan ik had verwacht." Lacht ze. "Als je hem erin krijgt.. Krijgt jij van mij.." Begin ik, maar maak mijn zin niet af. Eens kijken wat zij voorstelt.

    Emma

    Ik bekijk haar gezicht als ze zei dat je crème moet gebruiken. "Moet je dan maar eens beginnen doen" zei ik met een minachtigde ondertoon. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het zíj.

    Levi
    'Weet je wel niet wat voor trauma's ik daar heb opgelopen?' vraagt ze weer nep huilend. 'Sorry,' zeg ik met nep medeleven, 'het was niet me bedoeling om je bang te maken,'

    Cassie
    "Als je hem erin krijgt.. Krijgt jij van mij.." begint Sebastian maar hij maakt zijn zin niet af. Ik ga dichterbij hem staan, 'dan krijg ik wat?' vraag ik nieuwschierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Sorry, het was niet me bedoeling om je bang te maken,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Bang voor wat?' vroeg ik en ik maakte me groot, waar ik in faalde. 'Ik ben nergens bang voor,' zei ik en ik liep dapper door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Moet je dan maar eens beginnen doen." Zegt ze met een minachtende ondertoon. "Ik wist niet dat die zin Nederlands is." Lach ik, maar trek mijn gezicht snel weer in de plooi. "Zoiets kan ik beter tegen jou zeggen met je droge huidje." Verveeld haalde ik m'n hand door mijn haar.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze stapt naar me toe en staat nu wel heel erg dichtbij.. "Dan krijg ik wat?" Vraagt ze nieuwsgierig. "Dan krijgt jij.. Een kus van deze grijsaard." Zegt ik met een brede grijns en kijk haar aan.