• Zou het niet handig zijn als co-auteurs ook delen van een story kunnen activeren?


    I like boys who drive cars too slow.

    ik ben voor,
    ik vindt het niet handig dat je samen kan werken, maar dat de ander niet kan activeren. dan moet je uit eindelijk haast alles nog zelf doen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    MissLahote schreef:
    ik ben voor,
    ik vindt het niet handig dat je samen kan werken, maar dat de ander niet kan activeren. dan moet je uit eindelijk haast alles nog zelf doen.

    MissLahote schreef:
    ik ben voor,
    ik vindt het niet handig dat je samen kan werken, maar dat de ander niet kan activeren. dan moet je uit eindelijk haast alles nog zelf doen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MissLahote schreef:
    ik ben voor,
    ik vind het niet handig dat je samen kan werken, maar dat de ander niet kan activeren. dan moet je uit eindelijk haast alles nog zelf doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MissLahote schreef:
    ik ben voor,
    ik vindt het niet handig dat je samen kan werken, maar dat de ander niet kan activeren. dan moet je uit eindelijk haast alles nog zelf doen.

    +dat je, als co-auter, bij bestaande hoofdstukken foto's kunt zetten, want dan komt er op dat je alleen aan je eigen stories kunt werken.


    Ex astris, sciencia

    Ja en nee. Het zou praktisch zijn, maar er kan misbruik gemaakt worden van het feit dat de co-auteur dit kan. Dus misschien is het dan verstandiger om de user waarvan de story op het profiel staat hiervoor te laten kiezen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Voor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voor. Het zou handiger zijn als co-auteurs dezelfde rechten hebben, behalve misschien het verwijderen van dingen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het zou handiger zijn als de user die de story maakt kan kiezen wat de co-auteur kan doen. Dat diegene in kan stellen of een co-auteur ook kan activeren en plaatjes kan wijzigen of niet. Als er daar dan toch onenigheid met chapters activeren etc. komt, kan de user de instellingen gewoon weer terug veranderen, zou dat niet handig zijn? :3


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Het zou handiger zijn als de user die de story maakt kan kiezen wat de co-auteur kan doen. Dat diegene in kan stellen of een co-auteur ook kan activeren en plaatjes kan wijzigen of niet. Als er daar dan toch onenigheid met chapters activeren etc. komt, kan de user de instellingen gewoon weer terug veranderen, zou dat niet handig zijn? :3


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    dik voor. Zelf kun je alleen typen maar het is de bedoeling dat zo vaker geactiveerd wordt net als bij mij alleen is mijn vriendin bijna nooit online door thuis en school. Dus zo kan ik heel veel typen maar dat kan niet online


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ladylit schreef:
    Het zou handiger zijn als de user die de story maakt kan kiezen wat de co-auteur kan doen. Dat diegene in kan stellen of een co-auteur ook kan activeren en plaatjes kan wijzigen of niet. Als er daar dan toch onenigheid met chapters activeren etc. komt, kan de user de instellingen gewoon weer terug veranderen, zou dat niet handig zijn? :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Uneventful schreef:
    Voor.

    Nightlock schreef:
    Ja en nee. Het zou praktisch zijn, maar er kan misbruik gemaakt worden van het feit dat de co-auteur dit kan. Dus misschien is het dan verstandiger om de user waarvan de story op het profiel staat hiervoor te laten kiezen?


    Maar voor de co-auteur is nu ook de mogelijkheid om de story te verwijderen.
    Maar inderdaad dat ze user van de story zelf kan kiezen.


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Maar voor de co-auteur is nu ook de mogelijkheid om de story te verwijderen.
    Maar inderdaad dat ze user van de story zelf kan kiezen.

    nee, als je daar op klikt ben je geen co-auteur meer


    Ex astris, sciencia