• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Zeg Serena,' zei hij terwijl hij liep. Ik keek hem aan en zag dat hij omdraaide. 'Ik hoop dat ik contact met je kan houden,' zei hij. Ik grinnikte even. 'Natuurlijk kan dat,' zei ik. 'Je kan altijd langskomen,' zei ik met een glimlach. Ik dacht eventjes na. 'Tenzij in onder de douche sta of me aan het omkleden ben'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Jae Blake
    'Tenzij ik onder de douche sta of me aan het omkleden ben'. Ik grinnikte voor de eerste keer naar haar en keek haar daarna aan. "Dat snap ik, natuurlijk zal ik dan niet komen." Unless you want me too, klonk er door mijn gedachten, maar ik schudde het van me af en nam de deurknop in mijn handen - klaar om weg te gaan. "It's been my pleasure too meet you."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [De deur had ze open gelaten]

    Serena Loeff

    Ik hoorde hem grinniken. Waarschijnlijk was hij daarvoor gewoon nerveus. Nieuwe omgeving. 'Dat snap ik, natuurlijk zal ik dan niet komen,' zei hij en ik knikte. Hij pakte de deurknop vast, klaar om weg te gaan. 'It's been my pleasure too meet you,' zei hij. Ik knikte weer. 'Van het zelfde,' zei ik met een glimlach.

    [En nou ga ik lekker naar me bedje toe denk ik ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Dat weet ik. ^^ Let maar op wat hij gaat doen. 8D En welterusten, ik ga ook zo.)
    Jason Jae Blake
    Ik zag nog net haar glimlach voordat ik helemaal omdraaide en de deur dichtdeed voor haar. Mijn vingers hadden zich om de knop vastgehouden. Ik keek nog een keer naar haar deur, maar liep daarna zonder enige fouten te maken terug naar mijn slaapkamer - waar ik me op het bed liet vallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Owww ;D ik moet niet te snel iets zeggen bij jou merk ik XD]

    Serena Loeff

    Jason draaide zich om en deed de deur achter zich dicht. Ik glimlachte nog en stond. Ik opende me koffers en begon me kamer in de richten en zette me instrumenten op een logische plek. Wat makkelijk bereikbaar was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heb ik hier iets belangrijks gemist? ^^]


    Take me to wonderland

    (Niet echt. Ik heb een personage aangemaakt: Jason Jae Blake, en die was verdwaald omdat hij pas net in die school kwam en de weg niet kende. Toen kwam hij Serena tegen die naar de wc moest -omdat somemusic niet reageerd- en later hebben ze op haar kamer wat gepraat.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Naar wie kan ik toe gaan om te praten ? Anders die nieuwe jongen ? Je kan dan nog kiezen, Emma of Eliza xp]

    Eliza

    Ik zie aan zijn ogen dat hij het niet goed vind. "Vergeet het maar wat ik heb geschreven" zei ik met een bemoedigende lach. Ik lachtte nog even mijn tanden bloot naar hem als teken dat ik nu wegging. Op weg naar buiten. Ja ik ging naar het sportterrein. Ik kwam er aan nadat ik mijn sneakers had aangedaan. Ik stond op het midden van het veld toen er opeens een klein katje kwam aangelopen. Ik ging op mijn hurken zitten. "Hye cutie" zei ik met een lachje. Ik hield van katten, ze waren zo'n lieve beesten ! En geef toe, dat snoetje is gewoon zo schattig. Ik nam hem of haar in mijn handen en ging weer staan. "En hoe noem je ?" vroeg ik aan het katje. Natuurlijk antwoordde die niet. Hij of haar had ook geen halsbandje aan. "Nou even kijken wat je dan bent ha" zeg ik. Ik kijk even welk geslacht het katje heeft en lach dan. "Een meisje dus ?" zei ik lachend. "Nou, mogen of niet, ik hou je, al moet ik ontsnappen voor naar de winkel te mogen" zei ik tegen haar. Ik liep met haar naar binnen en zette haar op mijn kamer. Daar nam ik het extra deken uit de kast en een grote schoendoos. "Zo, jouw nieuwe slaapplaats liefje" zei ik waarna ik haar erin zette. Ik aaide wat over haar kopje waardoor ze zachtjes begon te spinnen. "Ik bedenk een naam voor je" zei ik waarna ik opstond en naar de bureau liep voor mijn laptop. Je kon altijd inspiratie opdoen op internet.

    [Sorry dat ik twee topic's niet gereageerd heb. Ik had van alles dat er tussen kwam enzo.. Kan ik ergens inspringen?]

    [Hmm, ik ben online dus je kan kiezen tussen Emma die op toneelzaal is en Eliza die op haar kamer is met een katje xp Niet op letten, ik had zin om een katje te vinden]

    [Ik ben dr ook maar Serena zit in haar kamer xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Abigail is een beetje een b!tch.. Wie zal ik lastig gaan vallen.. XD
    En zal ik Sebastiaan naar Serena sturen?]

    [Stuur Abi dan maar naar Emma, ze is een prof in het omgaan met bitchen xp]

    Jason Jae Blake
    De volgende ochtend werd ik wakker met een hoofdpijn en ik besloot om eerst te gaan douchen en me aan te kleden. Toen dat voorbij was, liep ik de deur uit met een basketbal en liep ik de school uit. Ik had gister de plattegrond van Serena een beetje in mijn hoofd weten te stampen en volgens mij was dat aardig gelukt. Na wat ongeveer vijf minuutjes leek, kwam ik op het sportveld en ik had mijn joggingbroek en een wit shirtje aangetrokken. Toen begon ik met trainen van basketbal, ik voelde me even vrij.

    (Iedereen is ook vrij naar Jason te komen, btw.)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.