• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan je jouw personage niet van hem/haar wegsturen, dan?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Anders loop je gewoon weg, dit is ook niet leuk voor jou.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Diapal schreef:
    [Kan je jouw personage niet van hem/haar wegsturen, dan?]




    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    "Gelukkig maar" zei ik met een lachje. "Ik ben niet echt goed in dit soort dingen maar ik ken het liedje nogal goed" vertelde ik.

    Laatste reactie tussen Serena & Sebastiaan.

    Serena Loeff

    'Ja, klopt. En ik speel ook nog verschillende instrumenten. Piano, gitaar, drum,' zei hij. Waarschijnlijk had ik nu een glimlach van hier tot Tokio. Er waren niet veel mensen die veel instrumenten bespeelden. Ik zag dat hij aan een knopje draaide en de kamer werd gevuld met andere muziek. Het klonk mooi en ik begon beetje met me heupen te wiegen. Dat kan ik dan weer niet goed, dansen. Enige dat mee werkte waren mijn heupen. 'Wat is jou droom?' vroeg hij aan mij. Ik dacht even na, hoe zou ik dit vertellen? 'Ik hou van verschillende dingen,' begon ik. 'Zingen en acteren,' zei ik en deed alsof ik flauw viel. Ik glimlachte even naar hem. 'Maar, mijn grootste ambitie zit het toch in het bespelen van verschillende instrumenten. Gitaar, piano, drums, maar ook viool. Meer kan ik er nog niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael
    Ik lach naar Eliza.
    "Dit is wel goed," zeg ik dan, gewoon eerlijk want geweldig is het niet. Ik geef haar een soort schouderklopje ter goedkeuring.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    {Kan ik nu gewoon met mijn personage reageren? :'D}


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Van mij wel ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (YEAH! Naar wie kan ik dan toegaan? 8D Iemand die zich opstelt voor Jason en een samenvatting voor mij? :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik quote ff de lieftalige diapal

    Diapal schreef:
    (...)
    Iedereen is binnen, Vince zat te sjansen met Taylor en daarna met Emma en is nu aan het praten in de oefenruimte.
    Iral leert Adriana keyboarden en zij zitten ook in de oefenruimte.
    Cassie had iets met Michael, maar zij is nu ook in de oefenruimte.


    + Serena & Sebastiaan zitten in de opname studio.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Okay, thanks, eerst maar even binnen laten komen of zo. Wie stelt zich dan kandidaat voor Jason? :'D)

    Jason Jae Blake
    Ze waren allemaal erg blij voor me toen ze toch hoorde dat ik hier naartoe mocht gaan. The Dutch Stage Academy. Nou ja, behalve mijn vader was iedereen erg blij voor me en ik zou er ook alles aan doen om mijn dromen uit te laten komen. Met lichte, maar snelle stappen ging ik het gebouw binnen en sleurde een koffertje achter me aan. De mensen zeiden dat de rest al op mijn kamer stond, dat hoop ik maar voor hun dan. Eerst mijn kamer maar eens zien te vinden, besloot ik en ik liep door de gangen, maar stond toen stil. Goed, ik was verdwaalt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nou, ik zit me nog steeds af te vragen wat ik ga doen.. wachten op SomeMusic of weggaan.. maar kies ik voor de tweede dan weet ik niet hoe ik daar weg moet gaan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Wat zijn jullie nu aan het doen dan? 8D Misschien kan ik wat bedenken. lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat de rest doet weet ik niet zo helemaal ;D maar mijn laatste berichtje staat bovenaan ergens in een quote..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Doe anders gewoon dat het te lang duurt voordat hij terug antwoord en zeg dat je naar de wc moet? :'D lol. Dat is tenminste wat, of je moet wachten tot Sebastiaan terug antwoord....)


    Quiet the mind, and the soul will speak.