• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Tien na zeven," Zijn hand legt hij op die van mij en ik glimlach. 'Dan moet ik er toch echt uit.' Zucht ik en frons. Het was te vroeg ik wilde niet opstaan. Ik lag gewoon veel te lekker.

    Liam

    "Waar ik jou aan verdiend heb, het is me een raadsel." Ik glimlach. 'Dat vraag ik me zovaak af maar dan over jou.' Ik nam haar beide handen vast. 'Ik zou willen dat ik je eerder had verteld hoe ik over je dacht.'

    Atreyu

    "Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik nu echt van jou ben. Dat je me mag vasthouden."
    "Oh, nou, blij ik dat ik mag," grinnik ik.
    Ik trek haar dichter tegen me aan en kruip wat dieper onder de lakens. Ik geniet van haar kussen en bijt zachtjes op haar onderlip.

    Irial

    "Dan moet ik er toch echt uit," zucht Madeline.
    "Hmmm, nee, nog vijf mintuutjes," mompel ik terwijl ik haar steviger vasthoud. Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen teder op de hare. Ondertussen trek ik de lakens helemaal over ons heen.

    Camargue

    "Dat vraag ik me zovaak af maar dan over jou. Ik zou willen dat ik je eerder had verteld hoe ik over je dacht."
    Ik zucht en sla een arm om hem heen terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borstkas leg.
    "Hier moeten we mee ophouden, Liam," zeg ik zachtjes. "Het is niet anders en we doen er onszelf enkel pijn mee. We zouden blij moeten zijn dat we elkaar nu hebben."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik hou niet alleen van je vanwege de seks, hoor. Nou, daarin ben je ook vrij geweldig," zeg ik lachend en druk nogmaals mijn lippen op de zijne.
    Mijn handen glijden over zijn lichaam en ik kruip ook wat dieper onder de lakens.
    "Hmm, lekker warm."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Hmmm, nee, nog vijf mintuutjes," Hij trekt de deken over ons heen en kust zacht mijn lippen. 'Als ik te laat kom dan is het jou schuld.' Hij houd me stevig vast en ik leg mijn handen rond zijn nek.

    Liam

    "Hier moeten we mee ophouden, Liam, het is niet anders en we doen er onszelf enkel pijn mee. We zouden blij moeten zijn dat we elkaar nu hebben." Ik frons en knik. 'Je hebt gelijk.' Ik schud even mijn hoofd en glimlach dan naar haar. 'Daarom hoop ik ook dat we snel op onze huwelijkreis kunnen.'

    Atreyu

    "Ik hou niet alleen van je vanwege de seks, hoor. Nou, daarin ben je ook vrij geweldig," lacht ze voor ze me kust.
    "Fijn dat het geapprecieerd wordt," lach ik.
    Ik voel haar handen over mijn lichaam glijden terwijl ze half onder de lakens verdwijnt.
    "Hmm, lekker warm."
    Ik grinnik en geef haar een tikje op haar kont.
    "Jij gaat douchen, ik zet het ontbijt klaar," fluister ik in haar oor.

    Irial

    "Als ik te laat kom dan is het jou schuld," zegt ze terwijl ze haar handen om mijn nek legt.
    "Daar neem ik volle verantwoordelijkheid voor," zeg ik tussen het kussen door.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden en geniet van haar warmte.

    Camargue

    "Daarom hoop ik ook dat we snel op onze huwelijkreis kunnen," zegt Liam.
    Ik moet even lachen en draai me zodat ik met mijn rug tegen hem kan aanliggen. Ik neem zijn handen en sla zijn armen om mijn lichaam.
    "Huwelijkreis?" vraag ik glimlachend. "Waar gaan we heen, liefje?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht.
    "Weeral? We zijn gisteren al in bad geweest. En daarbij, ik vind het veel leuker met z'n 2. Minder waterverspilling, weet je wel?"
    Ik kijk hem lief aan en kriebel wat op zijn borst.
    Nog nooit heb ik zo'n hekel gehad aan school.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Daar neem ik volle verantwoordelijkheid voor," Ik glimlach. Zijn handen gaan over mijn lichaam en ik geniet van zijn aanrakingen. Zacht bijt ik op zijn onderlip en laaat hem dan los. 'Ik dacht dat je zo moe was?' Fluister ik.

    Liam

    "Waar gaan we heen, liefje?" Ik leun met mijn kin op haar schouder. 'Geen idee eigenlijk. Maar ik vind wel dat we iets bijzonders moeten doen.' Ik kus zacht haar wang en glimlach.

    Atreyu

    "Weeral? We zijn gisteren al in bad geweest. En daarbij, ik vind het veel leuker met z'n 2. Minder waterverspilling, weet je wel?"
    "Oké, dan doe jij kleren aan terwijl ik het ontbijt klaarzet," grinnik ik.
    Hoe graag ik haar ook bij me zou houden, ik laat haar niet nog een dag spijbelen.

    Irial

    "Ik dacht dat je zo moe was?" fluister Madeline.
    "Ben ik ook," antwoord ik stil. "Maar voor jou pep ik mezelf graag even op."
    Ik streel door haar haren terwijl ik een kusje op haar wang druk om dan terug op zoek te gaan naar haar lippen.

    Camargue

    "Geen idee eigenlijk. Maar ik vind dat we iets bijzonders moeten doen," zegt hij waarop hij een kus op mijn wang drukt.
    Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik nadenk.
    "Ergens waar het warm is," fantaseer ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ga even rechtzitten en kus hem totdat hij helemaal uit het bed is en ik er niet meer bijkan. Ik laat me in de kussens vallen en zucht. Tegen mijn zin sta ik op en doe wat nieuw ondergoed aan. Dan zoek ik tussen de nieuwe jurkjes, en doe dit aan. Ik ga even met zijn borstel door mijn haren, steek er een nonchalante dot in, en loop naar de woonkamer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ergens waar het warm is," zegt ze. Ik knik. 'Dat is een goed idee.'
    Ik had geen zin ergens in een koud landje met dit meisje ons huwelijk
    te vieren.

    Madeline

    "Maar voor jou pep ik mezelf graag even op." Ik glimlach hij was te lief
    voor woorden. Hij streelt door mijn haar en kust zich een weg naar mijn
    lippen. 'Als je wilt neem ik de bus naar school en kun je slapen.' Stel
    ik voor.

    Atreyu

    Wanneer ik Fedea in de woonkamer hoor komen kijk ik even van achter de keukendeur. Mijn ogen gaan wijdopen en ik fluit een keer naar haar.
    "Jij moet vaker kleren dragen," zeg ik lachend.
    Ik steek mijn hand uit naar haar en wacht tot ze bij me is.

    Camargue

    "Dat is een goed idee," zegt Liam.
    "Ergens waar we de hele nacht kunnen dansen als we willen, waar er elke dag muziek door de straten klinkt en niemand opkijkt als we elkaar plots omhelzen." Ik denk even na en krijg een idee. "Oh, Liam, kunnen we naar Cuba gaan?" vraag ik glimlachend.

    Irial

    "Als je wilt neem ik de bus naar school en kun je slapen," stelt Madeline voor. Ik sla de dekens van ons af en schud mijn hoofd.
    "Ik probeer wel wat te slapen als ik terug ben. Ik ben liever wat langer bij jou."
    Ik stap uit bed en trek haar mee in de badkamer. Ik pluk het t-shirt van mij dat ze draagt van haar lichaam en gooi het op de grond. Dan laat ik alvast de douche lopen zodat het water lekker warm is. Ik doe mijn boxer uit en terwijl ik Madeline's onderbroek naar beneden trek laat ik mijn tong even over mijn piercing gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ergens waar we de hele nacht kunnen dansen als we willen, waar er elke dag muziek door de straten klinkt en niemand opkijkt als we elkaar plots omhelzen. Oh, Liam, kunnen we naar Cuba gaan?" Dat was een geweldig idee. 'We gaan anar Cuba.' Glimlach ik en kus haar wang. 'Maar dan moet je inderdaad wel met me dansen he.' Grinnik ik.

    Madeline

    Irial schud zijn hoofd. "Ik probeer wel wat te slapen als ik terug ben. Ik ben liever wat langer bij jou." Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Hij stapt uit bed en trekt mij met zich mee. Hij trekt het shirt dat ik draag uit en ook ons ondergoed gaatt eraan. Ik druk zacht mijn lippen op die van hem en leg mijn handen op zijn borstkas.

    Fedea

    Ik neem zijn hand vast en kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Jij hebt mee dit kleedje gekozen," zeg ik lachend.
    De vloer is een beetje koud aan mijn voeten, en ik ga op mijn tenen staan om hem een kus te geven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "We gaan anar Cuba. Maar dan moet je inderdaad wel met me dansen he," grinnikt hij.
    "Zo vaak als je wilt," beloof ik hem. "Gelukkig heb je gevoel voor ritme," voeg ik er met een ondeugend glimlachje aan toe. Hoewel hij het niet kan zien, is het duidelijk aan mijn stem te horen.

    Irial

    Ik slik even wanneer ik haar handen op mijn borstkas voel. Na de nachtmerrie ben ik weer een heel stuk onzekerder over de littkens. Ik neem haar handen vast en trek haar mee onder de douche.
    Het warme water verlicht de zorgen een beetje. Ik hou Madeline dicht tegen me aan en wrijf over haar rug.

    Atreyu

    "Jij hebt mee dit kleedje gekozen," zegt ze lachend.
    Ze gaat op haar tenen staan om me te kussen. Ik til haar op en zet haar neer op het aanrecht. Ik haal nog twee kommen uit de kast en stop er eentje in Fedea's handen.
    "Wat wil je?" vraag ik. "Om te eten," voeg ik er nog aan toe."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wiebel met mijn benen en haal mijn schouders op.
    "Wat je kwijt wil," zeg ik lachend.
    Ik steek de kom naar hem uit.
    "Mij is het gelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.