• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mooi. Had ik al gezegd dat ik van je hou?"
    Ik glimlach en schud mijn hoofd.
    "Nog niet vaak genoeg. En ik vergeet nogal snel, dus je mag nog eens herhalen," zeg ik met gesloten ogen. Mijn hand verstrengelt zich met de zijne, die niet over mijn buik wrijft.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:13 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ik heb werkelijk geen idee, jij wel dan?" vraagt ze met grote ogen.
    "Een paar," zeg ik rustig. "Iets simpels, een niet al te groot bed, zodat je wel dicht bij me moet liggen," glimlach ik.
    Ik trek het deken wat verder over me heen, een truc om Madeline ook nu dichter tegen me aan te krijgen.

    Camargue

    Ik kronkel nog even van genot wanneer ik Liam in me voel klaarkomen. Hij kot naast me liggen en kust mijn hals.
    "Hemels," fluister ik met een grijns.
    Ik moet nog even op adem komen maar draai me alvast naar hem toe.

    Atreyu

    "Nog niet vaak genoeg. En ik vergeet nogal snel, dus je mag het nog eens herhalen."
    Ik breng mijn lippen naar haar hals en fluister tegen haar huid,
    "Ik hou van je, Fedea, meer dan ik onder woorden kan brengen."
    Ik kus haar zachtjes en zuig op haar huid tot er net geen zuigplek ontstaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ril van zijn woorden en voel de tranen spontaan opkomen.
    "Ik ook van jou," zucht ik zacht en bijt op mijn lip wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel. Ik draai me half om en druk mijn lippen op de zijne.
    "Ik wil je nooit kwijt, Trey," zeg ik stil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Iets simpels, een niet al te groot bed, zodat je wel dicht bij me moet liggen," Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht terwijl hij de deken verder om ons heen trekt. 'Klinkt goed, wat heb je nog meer?' Grinnik ik en kijk hem aan.

    Liam

    "Hemels," Ze klinkt nog hijgerig en ik weet dat als ik praat het ook zo zou klinken dus zeg ik niets. Ik trek haar dichet tegen me aan en sluit vermoeid mijn ogen. Na de work-out van vanmiddag was ik behoorlijk moe.

    Atreyu

    "Ik wil je nooit meer kwijt, Trey," zegt ze stil.
    "Gaat niet gebeuren, prinses," zeg ik vrolijk. "Zeker niet met deze kleine jongen onderweg," voeg ik er met een lachje aan toe.
    Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare, verslaafd aan zoetheid ervan.

    Irial

    "Klinkt goed, wat heb je nog meer?" grinnikt ze.
    "Verder dan de slaapkamer en het bed was ik nog niet," geef ik blozend toe.
    Ik por haar even in haar zij en druk een kusje op haar voorhoofd.
    Ik sluit mijn ogen en geniet van de warmte.

    Camargue

    Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem aan. Hij heeft zijn ogen gesloten en ziet eruit om op te eten.
    "Zie ik er ook zo schattig uit als ik slaap?" vraag ik ondeugend.
    Ik sla een arm om zijn middel en wrijf zachtjes over zijn rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schuif een stukje naar voor, trek mijn benen op en draai me om. Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Kleine jongen?"
    Ik ga weer tegen hem zitten en leg mijn benen om zijn middel.
    "Wat weet jij dat ik niet weet?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Zie ik er ook zo schattig uit als ik slaap?" Ik grijns. 'Ik ben niet schattig Cam.' Antwoord ik zonder mijn ogen te openen. 'Maar ja als je slaapt ben je erg schattig.' Vervolg ik en open dan toch maar mijn ogen. Mijn hand die in haar nek ligt streelt door haar haren heen.

    Madeline

    "Verder dan de slaapkamer en het bed was ik nog niet," Hij bloost en ik smelt van binnen. Hij port in mijn zij en drukt dan een kusje op mijn voorhoofd. Met mijn linkerhand hou ik zijn hand vast en de andere ligt op zijn borstkas.

    Atreyu

    "Kleine jongen? Wat weet jij dat ik niet weet?"
    "Het moet een jongen zijn, een meisje overleef ik niet. Al helemaal niet als ze even koppig is als haar moeder," grinnik ik.
    Ondertussen trek ik haar nog wat dichter tegen me aan, maak een kommetje met mijn hand en schep wat water over het stuk van haar lichaam dat niet onder water zit heen.

    Camargue

    "Ik ben niet schattig, Cam," zegt hij met gesloten ogen. Nu hij het toch niet ziet lig ik als een gek te knikken dat het wel zo is. "Maar ja, als je slaapt ben je erg schattig."
    Hij opent zijn ogen plots en ik ben net op tijd gestopt met knikken. Ik geniet van zijn hand die door mijn haren gaat.
    "Wel schattig," fluister ik met een grijns. "Tot je het tegendeel bewijst."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem verrast aan.
    "Koppig, ik?" Ik schud afkeurend mijn hoofd.
    Tegen mijn zin ril ik wanneer hij water over me heen laat lopen, en ik sluit mijn ogen. Zachtjes buig ik voorover en druk mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Wel schattig, Tot je het tegendeel bewijst." Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik weet heel goed dat ik neit schattig ben want ik heb jou zien slapen en geloof me..' Ik stop voor een dramatische pauze. 'Jij bent hartverwarmend als je slaapt.' Ik druk een kusje op haar lippen en glimlach.

    Atreyu

    "Ja, jij," zeg ik voor ze haar lippen op de mijne drukt.
    Ik neem een spons van op de badrand, dompel ze onder en wrijf ermee over haar rug.
    "Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom minder van je hou," fluister ik in haar oor.

    Camargue

    "Ik weet heel goed dat ik neit schattig ben want ik heb jou zien slapen en geloof me...Jij bent hartverwarmend als je slaapt."
    Ik geef hem lachend een mepje op zijn borstkas en kijk in zijn ogen.
    "Nog steeds schattig," zeg ik plagerig.
    Ik laat mijn hand in zijn nek glijden en speel er met een plukje haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk hem aan.
    "Hoezo ben ik koppig?" vraag ik geinteresseerd.
    Ik blijf hem aankijken, wachtend op een antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Nog steeds schattig," Zegt ze nadat ze me een mep verkocht geeft. Ik grinnik en kus haar voorhoofd. 'wanneer en hoe wil je de rest gaan vertellen dat we verloofd zijn?' Ik bijt op mijn lip maar lach toch. Hoe moesten we in hemels naam die bruiloft regelen?

    Madeline

    'Wanneer komt er electrisiteit en ga je het inrichten?' Ik keek een beetje rond naar het lege huis met kale muren en harde grond. Ik kon bijna niet geloven dat dit echt een ingericht huis zou gaan worden.

    Atreyu

    Ik barst in lachen uit.
    "Hoe je daar zit bewijst het wel zo'n beetje," zeg ik lachend. "En geef me ongelijk dat je nog niks niet gekregen hebt dat je wilde," voeg ik er zacht aan toe terwijl ik mijn hoofd dichter bij het hare breng.
    Heel licht laat ik mijn lippen over de hare gaan.

    Camargue

    "Wanneer en hoe wil je de rest gaan vertellen dat we verloofd zijn?"
    "Oh? Moet ik het alleen vertellen dan?" vraag ik met een glimlachje.
    Ik kruip zo mogelijk nog wat dichter tegen hem aan omdat ik het koud krijg.
    Nou wordt het mooi, meneer vraagt mij ten huwelijk en ik mag het aan de rest vertellen. Ik grinnik.

    Irial

    "Wanneer komt er elektriciteit en ga je het inrichten?" vraagt Madeline.
    "Als alles goed gaat komen ze tegen het eind van de week alles weer aansluiten en ik dacht dat ik- nou, wij- misschien zaterdag wat spulletjes en verf kunnen gaan uitkiezen?"
    Ik kijk haar vragend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Oh? Moet ik het alleen vertellen dan?" Ik lach. 'Nee maar je snapt toch wat ik bedoel? Je klopt niet zomaar bij ze aan en zegt: Hey owja wij gaan trouwen jullie komen ook toch?' Ik schud lachend mijn hoofd.

    Madeline

    "Als alles goed gaat komen ze tegen het eind van de week alles weer aansluiten en ik dacht dat ik- nou, wij- misschien zaterdag wat spulletjes en verf kunnen gaan uitkiezen?" Ik glimlach en knik. 'Lijkt me leuk.' Ik kus zachtjes zijn lippen. Ik kon nog steeds niet geloven hoeveel geluk ik had met Irial. Niet omdat ik nu een plek had om te slapen maar dat ik iemand had van wie ik echt oprecht hield. Dat maakte alles zoveel beter.