• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik open mijn mond een stukje wanneer Liam over mijn lippen likt. Ondertussen druk ik mezelf helemaal tegen hem aan. Mijn hand glijdt over zijn borstkas en ik merk dat zijn hartslag een snel ritme heeft. Ik grinnik even en kus hem verder. Ondanks het feit dat ik in mijn ondergoed sta heb ik geen kou.

    Irial

    "Ik weet hoe dat voelt," zegt Madeline terwijl ze zacht over mijn gezicht streelt.
    "Was het nu echt gewoon stom toeval dat ik je tegen kwam in het park?" vraag ik zacht.
    Ik verwacht er niet echt een antwoord op en ik ben nog nooit voorstander geweest van Hét Lot maar een mens zou er haast aan twijfelen.

    Atreyu

    "Ik vind het toch iets raars," zucht ze. Ze geeft me een klein kusje en kijkt dan weer naar het kleine leeuwtje tussen ons in.
    "Wacht maar tot jij er in verandert," glimlach ik, denkend aan wat Eleanor getoond had. Ik kijk haar aan aan en streel zachtjes over haar wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat geeft onze seks alleen nog maar meer mogelijkheden," zeg ik lachend en kijk hem geamuseerd aan.
    "Miauw," zeg ik zoals een kat en grijns.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Haar hand glijd over mijn borstkas en ik grinnik. Ik neem haar hand vast
    en neem haar mee naar het bed. Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot.
    Mijn lippen drukken weer op die van haar en mijn ogen zijn gesloten.

    Madeline

    "Was het nu echt gewoon stom toeval dat ik je tegen kwam in het park?" ik
    moet grinniken en twijfel om antwoord te geven. 'Misschien wel misschien
    niet.' Fluister ik en druk een kus op zijn wang.

    Atreyu

    "Dat geeft onze seks alleen nog maar meer mogelijkheden. Miauw," grijnst ze.
    Ik trek mijn neus op en probeer het beeld uit mijn hoofd te krijgen.
    "Sommige dingen gaan mij zelfs te ver," zeg ik zacht.
    Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en schud mijn hoofd.

    Camargue

    Liam trekt me mee naar de slaapkamer en trekt me op zijn schoot. Alles lijkt in een waas te gebeuren, alsof ik dronken ben van zijn aanraking. Ik druk mijn lichaam helemaal tegen dat van hem aan en zucht terwijl hij me kust. Ik laat mijn handen over zijn gespierde bovenlichaam glijden en krijg een aangename rilling.

    Irial

    "Misschien wel, misschien niet," fluistert ze. Ik grinnik.
    "Oh, Madame Zelda gaat mysterieus doen," lach ik. "Vertel eens wat er in mijn kaarten te lezen aan," grap ik verder.
    Ik kijk haar aan en steek mijn tong plagerig naar haar uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Sommige dingen gaan mij zelfs te ver."
    Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd.
    "Het was maar een grapje, schat."
    Ik trek zijn handen weg voor zijn ogen en kijk hem geamuseerd aan.
    "Sorry als ik je trauma's heb bezorgd," zeg ik grinnikend en druk mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Haar handen gaan over mijn bovenlichaam. Ik laat onz langzaam naar achteren
    vallen en hou mijn handen op haar middel. Ik plaats zachte kusjes in haar
    nek, langs haar kaaklijn over haar wang naar haar geliefde lippen.

    Madeline

    "Oh, Madame Zelda gaat mysterieus doen," Lacht hij. "Vertel eens wat er in mijn kaarten te lezen aan," Ik neem zijn hand en vestudeer de palm ervan.
    'Ik zie een lang en gelukkig leven, en heel veel liefde.' Zeg ik op mysterieuze toon. Dan druk ik een kusje op zijn lippen en lach naar hem.

    Atreyu

    "Het was maar een grapje, schat."
    Plots haalt ze mijn handen weg en zie ik haar gezicht voor mijn ogen verschijnen. Ik kan niet anders dan glimlachen.
    "Sorry als ik je trauma's heb bezorgd," grinnikt ze nog voor ze haar lippen op die van mijn drukt. Ik bijt even op haar onderlip als straf voor de plagerijen.
    "Onverbeterlijk," fluister ik tegen haar lippen aan.

    Camargue

    Ik giechel wanneer hij ons achterover laat vallen omdat het kriebelt in mijn buik. Zijn lippen in mijn nek zorgen ervoor dat ik kippenvel krijg over mijn hele huid. Dan kust hij weer mijn lippen en ik ga helemaal op hem liggen.
    "Liaaaaam," zeg ik ongeduldig.

    Irial

    Ze neemt mijn hand vast en bestudeert mijn palm even.
    "Ik zie een lang en gelukkig leven, en heel veel liefde," zegt ze voor ze me kust.
    "Clichéééé," zeg ik met een slap handje. "Ik wil mijn geld terug."
    Ik kijk haar lachend aan. Van dit soort momenten hou ik nog het meest.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Onvoorstelbaar," antwoord ik even zacht en zuig zachtjes op zijn bovenlip. Ik laat mijn handen door zijn haren gaan en trek hem dichter tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Liaaaaam," Ik lach. 'Wat is er?' Zegiik hees en kijk haar
    uitdagend aan. Dan geef ik toch maar toe en knoop mijn gespannen
    broek op.

    Madeline

    "Clichéééé," Ikz et mijn handen in mijn zij en kijk hem quasi boos aan.
    'Zeg kan jij het beter dan meneertje?' Ik steek mijn hand naar hem uit
    en wacht tot hij mijn hand gaa 'lezen'.

    Atreyu

    "Onvoorstelbaar," fluistert ze terug. Ze zuigt zacht op mijn bovenlip en laat haar handen door mijn haar gaan.
    "Fé," zeg ik zacht. "Misschien moeten we eens iets anders doen. Zoals eten, of kleren met ondergoed aan doen en even naar buiten gaan," voeg ik er lachend aan toe.
    Hoewel ik niks liever zou doen dan de hele avond met haar in bed liggen, lijkt me het niet bepaald een van de beste dingen.

    Camargue

    "Wat is er?" vraagt Liam met een uitdagende blik.
    Ik geef hem een klopje op zijn arm en bijt op mijn onderlip. Ik ga van hem af wanneer hij zijn broek open maakt en help hem die uit te doen. Ik ga glimlachend naast hem liggen en kus hem terwijl ik met de rand van zijn boxer speel.

    Irial

    Ik neem haar uitgestrekte hand aan en trek die naar me toe.
    "Ik zie beterschap," zeg ik zachtjes. "Een gezond leven. Ik zie hereniging mits twee partijen hun trots aan de kant zetten en samen komen. Ik zie geluk in armen met littekens."
    Ik breng haar hand naar mijn lippen en druk er een kusje op terwijl ik haar aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik tegen zijn lippen aan.
    "Omdat jij het bent," zeg ik zacht.
    Ik druk mijn lippen nog eens op de zijne.
    "Neem jij het initiatief? Dit is veel te leuk."
    Ik kijk hem grijnzend aan en kruip lekker tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ik zie beterschap, Een gezond leven. Ik zie hereniging mits twee partijen hun trots aan de kant zetten en samen komen. Ik zie geluk in armen met littekens." Hij kust mijn hand en kijkt me aan. Ik bijt op mijn lip om de opkomende tranen te voorkomen. 'Ik denk dat niet alles klopt.' Fluister ik zacht en kijk naar beneden. Niet dat de vloer of eigenlijk het kleed zo interesant.

    Liam

    Ze ligt met een glimlach naast me en speelt wat met de rand van mijn boxer.
    'Je maakt me gek.' Mompel ik en kus haar lippen zo teder mogelijk. Ik wilde
    haar laten weten hoeveel ik van haar hield en wat ze voor me betekende. Ze was mijn leven, vanaf de dag dat ik haar had ontmoet.

    Atreyu

    "Omdat jij het bent. Neem jij het initiatief? Dit is veel te leuk."
    Ze kruipt nog wat dichter tegen me aan. Ik schud lachend mijn hoofd en weet me met moeite uit bed te slepen. Ik wandel de badkamer binnen en laat het bad met warm water vullen. Ondertussen ga ik weer naar de slaapkamer en til Fedea uit bed om haar over mijn schouder te leggen en mee te nemen naar de badkamer.

    Irial

    "Ik denk dat niet alles klopt."
    Ik merk dat ik haar geraakt heb, maar ik geef niet op. Ik leg mijn vinger onder haar kin en dwing haar zacht naar me te kijken.
    "Ze geven genoeg om je om het beste voor je te willen. Ze uiten het alleen verkeerd. Dat kan ik van mijn ouders niet zeggen," fluister ik haar toe terwijl ik haar in de ogen kijk. "Ik mag hier en nu doodvallen en het enige waar zij mee zitten is dat ze een dag vrij van werk moeten nemen om naar de begrafenis te komen."
    Het is hard, maar ik geloof mijn eigen woorden.

    Camargue

    "Je maakt me gek," mompelt hij tegen mijn lippen aan.
    "Mooi zo," fluister ik met een stout glimlachje.
    Ik laat mijn hand in zijn boxer glijden en leg mijn hand losjes op zijn penis. Ik druk mijn lippen is zijn hals en sluit mijn vingers zacht om zijn lid. Terwijl ik mijn tanden in zijn hals zet begin ik hem zachtjes af te rukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat me in de kussens vallen wanneer hij ook werkelijk opstaat en naar de badkamer gaat. Voor ik het weet heeft hij me opgepakt, en hang ik over zijn schouder.
    "Wat ga je doen?" gil ik lachend. Ik spartel met mijn benen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Even reclame maken

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:27 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.