• Welke site gebruiken jullie voor torrents?
    Want degene die ik altijd gebruikte is uit de lucht en nu weet niet ik welke ik moet kiezen. Het liefst een die je computer niet laat crashen(:


    Food.

    wat is dat?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Isohunt.com


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sherlockshit schreef:
    wat is dat?


    Tell me about it, stud.

    Ik geef je een tip: (pirate)

    Maar ik moet een redelijk lange uitleg geven om daar te komen... Als je 'm echt wilt, kan ik het wel even PB doorsturen...


    Deep inside, I've never felt alive

    torrents.to


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik gebruik kat.ph en torrentz.eu en www.nyaa.eu (laatste vooral voor anime en manga en Aziatische zooi, dus ik weet niet of dat je boeit, maar anders heb je dus niet echt veel aan die laatste).


    wth.

    is dit iets als illegaal muziek downloaden?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I dunno, mijn pa download altijd alles. :'D
    Maar voor muziek kun je prima converter gebruiken [van youtube].

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Isohunt (;


    Caution first, always.

    Tchaikowski schreef:
    Ik geef je een tip: (pirate)

    Maar ik moet een redelijk lange uitleg geven om daar te komen... Als je 'm echt wilt, kan ik het wel even PB doorsturen...


    maar ik wil het ook horen x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bakabt.me
    Nyaa.eu
    En Google [naam + torrent] voor wat ik nodig heb als het geen anime is.

    Sherlockshit schreef:
    wat is dat?


    Een vorm van delen van data door middel van een peer-to-peer systeem. Gebruikers downloaden data van andere gebruikers in plaats van een server, om dit systeem goed te laten werken draagt iedereen zijn of haar steentje bij. Een grote voordeel is dat je niet afhankelijk bent van een server en een nadeel is dat als alle gebruikers van de specifieke torrent stoppen met seeden (uploaden) of hun upload op 1KiB/s zetten.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peer-to-peer

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:43 ]

    Isohunt.com, malaysiabay.org (is gewoon piratebay, maar daar kan ik niet meer op door Ziggo) en demonoid.ph


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Piratebay.com die het bij mij nog gewoon doet. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Torrentz.eu en monova.org

    Ik gebruik voor torrents meestal http://kat.ph/.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:32 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.