• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ze geven genoeg om je om het beste voor je te willen. Ze uiten het alleen verkeerd. Dat kan ik van mijn ouders niet zeggen," fluisterd hij me toe terwijl hij mij in de ogen kijk. "Ik mag hier en nu doodvallen en het enige waar zij mee zitten is dat ze een dag vrij van werk moeten nemen om naar de begrafenis te komen." Geschrokken schud ik mijn hoofd. 'Nee dat geloof ik niet Irial,' Ik knipper met mijn ogen in een poging de tranen weg te werken. 'Maar ze zeiden zelf dat ik niet meer terug hoef te komen.'

    Liam

    "Mooi zo," fluisterd ze. Haar hand glijd in mijn boxer en voor ik kan kreunen drukt ze haar lippen in mijn hals waardoor ik naar adem moet happen.
    Terwijl ze haar tanden in mijn nek zet begint ze me af te rukken. Nu kan ik ene kreun toch echt niet voorkomen. Mijn hand gaat door haar haren en ik sluit even mijn ogen.

    Atreyu

    "Wat ga je doen?" gilt Fedea terwijl ze met haar benen spartelt.
    Ik moet lachen en loop gewoon de badkamer binnen. Ik zet haar neer en stap ik in ondertussen half gevulde bad. Ik strek mijn armen naar haar uit.
    "Kom dan," zeg met een lachje.

    Irial

    "Nee dat geloof ik niet Irial," zegt Madeline geschrokken. "Maar ze zeiden zelf dat ik niet meer terug hoef te komen."
    "De laatste keer dat ik samen met ze gegeten heb was ik vijf, Madeline," zeg ik zacht. Ik krijg een krop in mijn keel die ik weg probeer te slikken. "En ik kan me niet voorstellen dat ze het menen. Als je wilt ga ik met je mee, het hoeft niet vanavond."
    Ik druk een geruststellend kusje op haar lippen.

    Camargue

    Ik grinnik wanneer ik Liam naar adem hoor happen. Hij laat zijn hand door mijn haren gaan en terwijl ik verder ruk breng ik mijn lippen naar de zijne. Plagerig kus ik hem een paar keer net niet om hem dan mee te sleuren in een passievolle kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes en kruip bij in het bad.
    "Aah," zeg ik zacht. Het is lekker warm.
    Ik ga zitten en kijk hem lief aan.
    "Hai."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    De laatste keer dat ik samen met ze gegeten heb was ik vijf, Madeline," Ik
    schud niet begrijpend mijn hoofd. Dat kon gewoon niet, oke mijn ouders waren
    ook drukke mensen maar we aten meestal wel samen.. Voorzover ik at dan. "En ik kan me niet voorstellen dat ze het menen. Als je wilt ga ik met je mee, het hoeft niet vanavond." Ik lach schamper. 'Dan ken je mijn vader nog niet.' Ik zucht voor hij me een zacht kusje geeft. 'Maar het is wel heel lief van je.' Ik veeg een traan weg en probeer te glimlachen zoals hij deed.

    Liam

    Ik hoor haar grinniken. Ze was vreselijk, op elke manier. Ze kus me een paar keer net niet en drukt haar lippen dan passievol op die van mij. Ik trek haar naar me toe en laat mijn tong een spel met die van haar spelen.

    Atreyu

    "Aah," zegt ze terwijl ze in het water zakt. Ze komt tegen me aan leunen en draait dan haar gezicht naar me toe.
    "Hai," zegt ze liefjes.
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef haar een kusje terwijl mijn armen om haar middel glijden. Ik laat ze op haar buik rusten en leg mijn hoofd op haar schouder.
    "Hoe voel je je?" vraag ik zacht.

    Irial

    "Dan ken je mijn vader nog niet. Maar het is wel heel lief van je," zegt ze zacht. Ik merk dat ze het moeilijk heeft en neem haar gezicht in mijn handen.
    "Ik wil je gewoon helpen, Maddie. Baat het niet dan schaadt het niet en dan is dit gewoon ons huisje in plaats van mijn huisje."
    Ik druk mijn lippen op de hare terwijl ik met mijn duim over haar wang wrijf.

    Camargue

    "Hmmm," kreun ik in Liam's mond wanneer ik zijn tong met de mijne voel spelen. Ik versnel het tempo van mijn hand en begin ondertussen zelf ook aardig opgewonden te worden. Ik hou even op, ga op Liam zitten en maak mijn bh los. Heel langzaam doe ik hem uit. Ik trek mijn rode lokken mee naar voren zodat ze over mijn borsten vallen. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik Liam aankijk en buig me dan naar hem toe om hem opnieuw te kunnen kussen. Ik duw mijn kruis tegen het zijne aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hoe voel je je?" vraagt hij.
    "Goed. Blij. Gelukkig."
    Ik glimlach en leg mijn handen op de zijne. Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik een kus kan drukken op zijn slapen. Zachtjes leun ik tegen hem aan en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Nu begin ik echt te huilen. Niet door het verdriet maar door hem. Hij was zo lief en het raakte me. Met een flauwe lach veeg ik de terug komende tranen weg.

    Liam

    Ze maakt haar bh los maar gunt mij geen blik haar rode krullen hangen ervoor. Ze drukt haar kruis tegen dat van mij en ik kreun zachtjes. Met mijn vingers peuter ik aan haar slip en kus haar.

    Atreyu

    "Goed. Blij. Gelukkig."
    Ze drukt haar lippen op mijn slaap en leunt dan opnieuw tegen me aan. Ik glimlach.
    "Mooi," fluister ik. "Had ik al gezegd dat ik van je hou?" vraag ik zacht.
    Ondertussen wrijf ik met mijn duim over haar buik.

    Irial

    Plots begint Madeline te huilen. Ik sla even in paniek omdat ik het niet zag aankomen. Ik trek haar dichter tegen me aan en vraag,
    "H-heb ik iets v-verkeerds gezegd? Ik wil je nergens toe d-dwingen?"
    Ik overloop ons gesprek ik mijn hoofd terwijl ik nadenk waar het verkeerd gegaan moet zijn. Nerveus wacht ik op antwoord.

    Camargue

    Ik giechel wanneer hij aan mijn slipje peutert terwijl hij me kust. Ik til mijn heupen wat omhoog zodat hij het uit kan doen. Hoewel we ons beiden vasthouden aan ons ritueeltjes is het anders dan anders. We spelen minder spelletjes en nemen er de tijd voor. Ik huiver van opwinding en verberg mijn hoofd in Liam's hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd niet instaat iets te zeggen verberg mijn gezicht tegen hem aan. 'Je bent te lief voor me.' Fluister ik trillerig en probeer zo goed als het kan te stoppen met huilen.

    Liam

    Ik kreun en trek haar slipje nu helemaal uit. Als enige draag ik nog mijn boxer aan en neem de moeite niet om die zelf uit te doen. Ondanks dat we al eerder sex gehad hadden was dit anders dan de keren ervoor.

    Irial

    "Je bent te lief voor me," fluister Madeline.
    "Je hebt het nodig," zeg ik schouderophalend terwijl ik troostend een hand door haar rode lokken haal. Ik druk een kusje op haar wang. "En het kost me geen moeite."
    Ik wrijf met mijn vrije hand een paar tranen van haar wangen en kijk haar bezorgd aan.

    Camargue

    Ik ga terug volledig op hem liggen wanneer mijn slipje uit is en bijt zachtjes in zijn hals. Mijn hand glijdt over zijn borstkas, naar de rand van zijn boxershort. Met spijt in het hart ga ik van hem af. Zo snel als ik kan trek ik zijn ondergoed uit en ga terug naast hem liggen. Mijn hand wrijft opnieuw zachtjes over zijn penis.
    "Ik wil je," fluister ik in zijn oor. Zachtjes bijt ik op zijn oorlel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach en ril een beetje. Het was koud hier. 'Onvoorstelbaar dat er iemand is zoals jij.' Ik leg
    mijn hoofd in zijn nek. Irial had zijn eigen overwelgende
    heerlijke geur die zo vertrouwd was.

    Liam

    'Ik wil je.' Ik voel dat dit me nog meer opwind en ik kom langzaam en voorzichtiger dan normaal in haar. Ik kreun en kus dan haar lippen. Ik bijt op haar onderlip en begin langzaam te stoten.

    Irial

    "Onvoorstelbaar dat er iemand is zoals jij," zegt ze. Rilde ze nou net?
    "Waarom is dat zo onvoorstelbaar?" vraag ik verbaasd. "En als je koud hebt, er zit nog een deken onder in de ma-" Ik kan mijn zin niet afmaken wanneer ik haar warme adem in mijn hals voel. Ik krijg er zelf rillingen van, maar niet omdat ik het koud heb.
    "In de mand," zeg ik hees.

    Camargue

    Zodra hij in me komt moet ik kreunen, ik kan het niet tegenhouden.
    Ik leg mijn benen rond zijn middel en trek hem dieper in me. Mijn nagels zinken in zijn rug en terwijl hij in mijn onderlip bijt. Nog nooit was ik zo snel zo opgewonden. Mijn gezicht begint nu al te gloeien en de ene kreun na de andere rolt over mijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik knik en druk mijn handen tegen zijn borstkas. 'Zo lief en leuk als jij.' Leg ik hem uit en kijk op. Ik had nooit gedacht dat hij zo belangrijk voor me zou worden.

    Liam

    Haar nagels drukken in mijn rug en ze kreunt een paar keer achter elkaar wat mij alleen nog maar meer opwind.
    'Cam' Is het enige wat ik kan uitbrengen en ga door met stoten.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:34 ]

    Irial

    Ik kijk Madeline glimlachend aan wanneer ze haar hoofd naar me richt.
    Ik hou haar tegen me aan, ga snel rechtop zitten en haal het deken uit de mand. Voorzichtig laat ik ons weer achterover zakken en sla het deken voornamelijk om Madeline heen.
    "Ideeën voor de slaapkamer inrichting?" vraag ik met een ondeugend lachje.

    Camargue

    "Cam," hoor ik Liam zuchten.
    Ik gooi mijn hoofd achterover van genot en duw mijn heupen nog meer tegen die van hem aan. Mijn handen glijden over zijn rug en grijpen voorzichtig zijn haar vast. Ik krijg het gloeiend heet en voel een hoogtepunt naderen.
    Ik breng mijn lippen naar zijn hals om mijn kreten te smoren. Ik voel mijn spieren opspannen om tien seconden later als een puddinkje in te zakken.
    Hijgend blijf ik van hem genieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij legt de deken over me heen. Ik druk mijn koude vingers tegen hem aan en
    steel een groot deel van zijn warmte. "Ideeën voor de slaapkamer inrichting?" Ik glimlach en denk erover na. 'Ik heb werkelijk geen idee jij wel dan?' Ik kijk hem met grote ogen aan.

    Liam

    Ik voel haar spieren ontspannen en ik weet dat ik ook zo ga komen. Ik luister naar haar gehijg en kom dan ook klaar. Ik kijk haar hijgend aan en grijns. Ik ga naast haar liggen en plaats wat zachte kusjes in haar nek.