• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik houd gespannen mijn adem in wanneer ik zijn vinger bij me binnen voel komen. Ik leg mijn hand tegen zijn achterhoofd, en kreun zachtjes vanwege zijn lippen in mijn hals. Behendig en snel doe ik mijn vestje uit en laat het ergens op de grond belanden terwijl ik mijn lippen op de zijne druk. Mijn handen glijden over de rand van zijn broek en ik kijk hem ondeugend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Sexy. En je hebt verkeerd gemikt," Ik probeer haar te kussen maar ze trekt haar hoofd telkens een beetje weg. Dan bijt ze op mijn onderlip en kijkt me speels aan. Ik trek haar naar me toe en kus haar. 'Zeg jij bent af en toe wel gemeen hoor.' FLuister ik.

    Madeline

    Hij kijkt me quasi boos aan en begint dan zijn toast aan te vallen als een wild dier. Ik kan het niet helpen en schiet in de lach. "Lukt prima," Knikt hij tevreden. Ik grijns. 'Ik zie het.' Ik neem een laatste hap uit de kom en zet die dan weg. Ik drink mijn sap op en sta dan op van de tafel om mijn tas klaar te zetten.

    Atreyu

    Ik grijp haar beide polsen met één hand vast.
    Ik maak een 'tututut' geluidje in haar oor en druk mijn lippen nog een keer op de hare terwijl ik ondertussen een tweede vinger bij haar binnen laat glijden en wat dichter tegen haar aan ga staan. Af en toe hou ik wel eens van dit soort machtsspelletjes. Ik breng mijn lippen opnieuw naar haar hals en bijt er zachtjes in.

    Camargue

    "Zeg jij bent af en toe wel gemeen hoor," fluistert hij.
    "Hmmm," zeg ik met een pruillipje. Ik kijk naar beneden met een droef gezicht en teken cirkeltjes op zijn borstkas met mijn vinger. "Wat wil je dan dat ik doe?" vraag ik onschuldig.

    Irial

    Ik zucht wanneer Maddie van tafel gaat. Ik ruim nog snel de rest af terwijl zij zich verder klaar maakt voor school.
    Ik doe alvast mijn jas aan en wanneer zij dat ook gedaan heeft trek ik haar tegen me aan voor ze hem dicht heeft. Ik leg mijn voorhoofd tegen het hare en zeg zacht,
    "Ik ga je missen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd iets achterover hangen, wanneer hij een tweede vinger bij me naar binnenduwt. Ik voel mijn knieen week worden en kreun zachtjes.
    "Trey," zeg ik hees en bijt op mijn lip.
    Ik voel nu al dat ik dit niet lang ga volhouden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze tekend met haar vinger cirkels op mijn borstkas. "Wat wil je dan
    dat ik doe?" Vraagt ze onschuldig. Ik glimlach. 'Kus me gewoon.'
    Ik bijt even op mijn onderlip en trek haar dan tegen me aan.

    Madeline

    Als ik mijn spullen gepakt heb en Irial zijn jas aan heeft, volg ik zijn
    voorbeeld. Voor ik hem echter dicht kan dien trekt Irial me tegen zich aan
    en laat zijn hoofd tegen dat van mij leunen. "Ik ga je missen." Ik glimlach
    verlegen en kijk hem aan. 'Ik ga jou ook missen.' Ik kus zijn lippen en maak
    dan mijn jas dicht.

    Atreyu

    "Trey," zegt Fedea hees.
    Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister grijnzend,
    "Wat is er liefje?"
    Ondertussen laat ik mijn vingers steeds sneller bewegen terwijl ik met mijn andere hand nog steeds stevig haar polsen vast heb.

    Camargue

    "Kus me gewoon."
    Ik begin met hele kleine kusjes op zijn lippen. Dan kus ik hem iets langer maar laat mijn lippen amper de zijne raken. Langzaamaan duw ik ze steeds iets steviger op die van hem om hem uiteindelijk een likje over zijn lippen te geven.
    "Zo beter?" fluister ik hees.

    Irial

    "Ik ga jou ook missen."
    Ze drilt nog een kusje op mijn lippen en trekt dan haar jas dicht. Ondertussen loop ik naar de auto en stap in. Zo snel mogelijk start ik de motor om de verwarming aan te kunnen zetten. Ik wacht tot Madeline ingestapt is en vertrek dan, met spijt in het hart, naar school. Daar aangekomen parkeer ik voor de schoolpoort. Ik kan het niet laten haar gezicht vast te nemen en haar nog een keer passioneel te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik hou mijn ogen nog steeds gesloten en kreun zachtjes.
    "Maar... Jij..."
    Verder kom ik gewoon niet.
    Mijn ademhaling versnelt een beetje en ik kreun iets luider wanneer hij het tempo sneller laat gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze begint met kleine kusjes om uiteindelijk een langere kus te geven. Ze likt even over mijn lippen. "Zo beter?" Vraagt ze hees en kijkt me aan.
    'Veel beter.' Antwoord ik even hees en haal mijn handen door haar rode krullen.

    Madeline

    Zodra we voor de school geparkeerd staan neemt hij mijn gezicht vast om me passioneel te kussen. Ik kus hem terug en glimlach dan naar hem. 'Zie ik je na school?' Ik pak vast mijn tas en hou de deur vast om die te openen.

    Atreyu

    "Maar... Jij..."
    Meer weet ze niet uit te brengen. Haar ademhaling wordt onregelmatiger en haar kreunen worden luider.
    "Wat zeg je, liefje?" fluister ik opnieuw in haar oor. Ik sabbel even op haar oorlel en bijt zachtjes in haar hals. Ik breng mijn vingers afwisselend dieper en sneller in haar

    Camargue

    "Veel beter," zegt hij terwijl hij zijn hand door mijn haar haalt.
    "Laat me nog een keer proberen," fluister ik met een ondeugend lachje. "Om zeker te zijn dat ik het goed doe."
    Ik druk mijn lippen opnieuw op die van hem en zuig zachtjes op zijn onderlip.

    Irial

    "Zie ik je na school?" vraagt Madeline terwijl ze alvast haar tas vastneemt en haar andere hand naar het portier brengt. Subtiel laat ik mijn vingers op haar pols glijden om haar nog even tegen te houden.
    "Ik kom je gewoon ophalen," glimlach ik terwijl ik almaar dichter naar haar toeleun. Ik druk mijn lippen nog een keer op de hare en laat tegen mijn zin haar pols los. Ik krijg maar geen genoeg van haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik spaar al mijn adem bijeen en open mijn ogen.
    "Ik wil je," fluister ik kreunend.
    Meer uitleg kan ik niet geven. Ik hoop dat hij het doorheeft, en ik bijt op mijn lip.
    Ik kreun luid wanneer hij even diep gaat. Zacht grom ik met gesloten ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Laat me nog een keer proberen, Om zeker te zijn dat ik het goed doe." Cam
    drukt haar lippen op die van mij en zuigt zachtjes op mijn onderlip. Ik lach
    tegen haar lippen aan en laat mijn handen over haar lichaam gaan.

    Madeline

    Hij neem mijn pols in zijn hand en trekt me een beetje terug. "Ik kom je gewoon ophalen," Ik glimlach en kus hem opnieuw. Dan laat hij me los en stap ik uit. Ik zwaai nog terwijl ik hem zie weg rijden. Een paar mensen uit mijn klas kijken de auto na en dan naar mij. Wat verlegen loop ik de school binnen naar mijn lokaal. Eerste uur muziek.

    Atreyu

    "Ik wil je," brengt ze kreunend uit.
    Ik geef geen gehoor aan haar smeekbede en kijk toe hoe ze op haar lip bijt en haar ogen weer sluit. Ik duw mijn vingers telkens wat dieper en gebruik nu ook mijn duim om haar te stimuleren. Aan de ene kant wil ik haar polsen loslaten zodat ze zich vast kan houden, aan de andere kant wil ik haar doen genieten zonder dat ze mij ook probeert te plezieren. Ik hou ze nog maar even vast en verzacht mijn greep een beetje.

    Camargue

    Liam's handen gaan over mijn lichaam en zijn aanraking doet mijn hele huid tintelen. Ik laat mijn handen door zijn haar gaan, hoewel ik weet dat het hem soms stoort. Maar nu is er niemand waarvoor hij er netjes uit moet zien. We zijn met z'n tweetjes en hoe warriger zijn haar ligt, hoe liever ik het heb. Ik wil hem net in zijn hals kussen wanneer zijn hand over een plekje glijdt waarvan ik altijd de kriebels krijg en kan een zucht niet tegenhouden.

    Irial

    Ik kijk haar na tot ik haar niet meer zie en rijd naar huis. Ik breng eerst nog wat papieren in orde voor de verhuizing en besef dat er nog één op mijn kamer ligt. Ik loop naar boven en neem het blad van mijn bureau. Wanneer ik me omdraai zie ik plot's Madeline's boek op mijn bed liggen. Ik had vannacht bij haar in de logeerkamer geslapen en was het helemaal vergeten. Ik neem het verrekte rotding op en besluit het in een luikje achterin mijn kast te verbergen. Wanneer het veilig weg gestopt zit zet ik alle dozen met kleren die ik niet meer draag maar geen afscheid van kan nemen er weer netjes voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "T-Tr-Trey," kreun ik zacht en voel mijn orgasme komen.
    Een grom ontsnapt uit mijn keel en ik voel al mijn spieren opspannen. Ik doe mijn best niet door mijn knieën te zakken, en geniet sidderend en hijgend nog wat na.
    Langzaam open ik mijn ogen en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik lach wanneer ze zucht. 'Vind je dat fijn?' Fluister ik en herhaal mijn handeling. Ze zat weer lekker met mijn haar te prutsen en ik was er 99,9% zeker van dat het er nu als een vogelnest uit zou zien.

    Madeline

    De bel gaat en ik ga snel op mijn vaste plek naast Alison zitten. Deze les zou eenvoudig worden. We hadden de opdracht gekregen een liedje te maken. Het moest eigenlijk al een paar dagen terug af moeten zijn maar niemand was zo snel. Na een korte uitleg mochten we beginnen. Ik was bijna klaar maar schreef nu het laatste couplet.

    So now you see why I'm scared
    I can open up my heart without a care
    But here I go, it's what I feel
    And for the first time in my life
    I know it's real

    But you're so hypnotizing
    You've got me laughing while I sing
    You've got me smiling in my sleep
    And I can see this unraveling
    Your love is where I'm falling
    So please don't catch me

    If this is love please don't break me
    I'm giving up, so just catch me

    Ik knik tevreden en leg het blad weg. Het was goed zo. 'Mag ik even anar het toilet?' Ik krijg toestemming en loop naar de toiletten. Ik controleer of er niemand is en ga voor het toilet zitten. Ik had dit vaak genoeg gedaan zonder echt geluid te maken. Ik stak mijn vinger in mijn keel en wachten tot ik niets meer naar buiten kreeg. Ik trek snel door neem een slok water en een kauwgompje.

    Atreyu

    "T-Tr-Trey," kreunt ze wanneer ze klaarkomt. Ik laat haar polsen los zodat ze zich kan vasthouden. Traag laat ik mijn vingers uit haar glijden en sla mijn arm om haar heen terwijl ik mijn adere hand op haar blozende wang leg.
    "Mijn meisje," zeg ik trots, maar met een stoute grijns op mijn gezicht.
    Ik druk mijn lippen op de hare.

    Camargue

    "Vind je dat fijn?" vraagt Liam terwijl hij het nog een keer doet en zonder dat ik het kan tegen houden ontsnapt er een kreun aan mijn lippen. Ik zet mijn nagels in zijn schouder als wraak voor zijn plagerijtje.
    "En dan zeg je dat ik lief moet doen," fluister ik tegen zijn lippen aan voor ik hem kus.

    [If Iri finds out, he's gonna freak out.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.