• De reden voor deze beperkte uitgave is dat Disney na een aantal jaar de films opnieuw inkleurt, en zodat iedere generatie in aanraking komt met de Disney films.


    Dit wist ik helemaal niet, maar ik vind het wel super vet (: Want ik houd van de Disney klassiekers, dus niet de nieuwe films zoals Megamind enzo, en nu blijven die films voortleven. Ik ga later echt al die DVD's kopen voor mijn kinderen :']

    Wisten jullie dit en wat vinden jullie van Disney films? ^-^


    Ps. De enige 'nieuwe' Disney films die ikzelf leuk vind zijn Prinses en de kikker en Tangled [a'] Simpelweg omdat ze op de klassiekers lijken, met muziek en een goed verhaal enzo, de andere films vind ik vaak niet zo. n_n

    Ohja, one more question, zag op wikipedia dat er 2 films op de planning zijn om gemaakt te worden. Wreck-it Ralph en Frozen, weet iemand waar deze over gaan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Mine will two :Y)

    Al laat ik ze van Harry Potter enkel de eerste 3 zien, de rest vond ik minder :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    My children will grow up reading Harry Potter.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Endure schreef:
    (...)

    Mine will two :Y)

    Al laat ik ze van Harry Potter enkel de eerste 3 zien, de rest vond ik minder :'D


    Wat nou zien, I will read them a chapter before bed every night (joehoe) Tegen de tijd dat mijn kinderen 16 zijn kennen ze eht gewoon van buiten. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Wat nou zien, I will read them a chapter before bed every night (joehoe) Tegen de tijd dat mijn kinderen 16 zijn kennen ze eht gewoon van buiten. :W


    Die boeken ben ik nooit aan begonnen, veels te veel personages, dan kan ik het nooit meer volgen :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    My Children will grow up with books, no movies


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Owl you need is love.

    Mijn kinderen zullen doodgegooid worden met disneyfilms, sprookjes en boeken van alle soorten en maten :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind