• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Overtuigend zijn is niet hetzelfde als koppig zijn," zeg ik voor hij zijn lippen helemaal op de mijne kan drukken.
    Triomfantelijk kijk ik hem aan.
    "Wat is jouw argument?" vraag ik geamuseerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Nee maar je snapt toch wat ik bedoel? Je klopt niet zomaar bij ze aan en zegt: Hey owja wij gaan trouwen jullie komen ook toch?"
    "Je weet dat ik dat wel zou doen," zeg ik lachend.
    Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en trek zachtjes aan zijn haar.
    "Ik hou van je," zucht ik tevreden.

    Irial

    "Lijkt me leuk," zegt Madeline voor ze me kust.
    "Jij bent leuk," fluister ik tegen haar lippen. Ik rek een beetje uit en vraag, "Hoe laat is het eigenlijk?"
    Ik ga op zoek naar mijn mobiel in mijn broekzak tot ik besef dat die nog in de auto ligt.

    Atreyu

    "Overtuigend zijn is niet hetzelfde als koppig zijn. Wat is jouw argument?"
    "Dit," zeg ik schouderophalend.
    Ik trek haar dichter tegen me aan een geef haar duizelingwekkende kus. Ondertussen dompel ik mijn handen onder water om ze over haar rug te laten gaan. Dat herhaal ik een paar keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Damn, hij wint weer.
    Ik voel zijn lippen op de mijne en sluit mijn ogen. Mijn hand leg ik op zijn bovenarm, en langzaam leun ik nog wat meer naar hem toe.
    "Goed goed, jij wint," fluister ik tegen zijn lippen en kus ze nogmaals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Je weet dat ik dat wel zou doen," Ik grinnik. 'Ja dat weet ik zeker.'
    Ze verbergt haar gezicht in mijn hals en trekt zacht aan mijn haar. "Ik hou van je," Ik glimlach en kus haar hoofd. 'Ik hou ook van jou.'

    Madeline

    "Jij bent leuk," Ik word warm van binnen en bloos een beetje. "Hoe laat is het eigenlijk?" Ik haal mijn telefoon tevoorschijn en kijk naar de tijd.
    'Het is half negen geweest.' Zeg ik en leg mijn telefoon weer weg.

    Atreyu

    "Goed goed, jij wint," fluistert ze tegen mijn lippen aan.
    "Mijn prijs had ik toch al," fluister ik tussen het kussen door. In een ruk haal ik mijn arm weg zodat ze tegen mijn borstkas aan valt.
    "Hoi," zeg ik met een schuin lachje.

    Camargue

    "Ik hou ook van jou."
    Ik ril en voel de vermoeidheid me weer besluipen. Ik trek de lakens over ons heen en leg mijn hoofd op Liam's borstkas.
    "Zouden de anderen ook zo snel moe geweest zijn? Op het einde?" vraag ik voorzichtig terwijl ik onzichtbare hartjes op Liam's buik teken.

    Irial

    "Het is half negen geweest," zegt ze dan.
    "Laten we dan maar naar het ouderlijk huis gaan, en daar nog wat niksen want jij," ik tik op haar neus. "Gaat morgen mooi wel naar school."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en duw haar voorzichtig overeind. Ik neem het laken af en vouw het netjes op om alles weer in de picknickmand te kunnen doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en blijf tegen zijn borst aangeleund zitten.
    "Hallo daar," antwoord ik lachend.
    Ik plaats mijn lippen in zijn hals, en kan het niet laten even sensueel zijn huid te likken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    'Geen idee, ik denk het wel, ik merk dat mijn coditie ook achteruitgaat.' Zeg ik spijtig en omsluit Cam met mijn armen.

    Madeline


    Ik glimlach en sta ook op. 'Hoera morgen weer naar scholl.' Zucht op sarcastisch. Ik had bijna geen vrienden op school. En de vrienden die ik had sprak ik ook alleen op school. We hadden elkaar nodig om niet alleen te zijn.

    Atreyu

    "Hallo waar," antwoord Fedea lachend terwijl ze gewoon blijft zitten.
    Ik ril, ondanks het warme water, wanneer ze even in mijn hals likt.
    "Ik ben geen ijsje, prinses," zeg ik lachend.
    Ik breng mijn lippen naar de hare en kus haar teder.

    Camargue

    "Geen idee, ik denk het wel, ik merk dat mijn coditie ook achteruitgaat," zegt Liam terwijl hij me in zijn armen neemt.
    "En die vreselijke kou," zeg ik zachtjes terwijl ik een beetje dieper onder de lakens kruip. Ik verberg mijn hoofd opnieuw in zijn warme hals en druk er een kusje in.

    Irial

    "Hoera morgen weer naar school," zucht Madeline.
    Ik trek haar tegen me aan en laat mijn hand op haar onderrug rusten.
    "Ik sta met je op, zet je af en kom je halen," fluister ik in haar oor.
    Ik bijt zachtjes in haar oorlel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes en leg mijn armen om zijn hals.
    "Ik laat je nooit meer los," fluister ik grijnzend tegen zijn lippen en sluit mijn ogen. Ik glimlach en geef hem verschillende kleine kusjes.
    "Je bent het beste dat me ooit is overkomen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "En die vreselijke kou," Ik glimlach. 'Daar heb ik geen last van.' Ik trek haar dicht tegen me aan. Ze was inderdaad koud. Ze verbergt haar gezicht in mijn nek en ik voel hoe ze er een kusje in plant. Ik trek de deken verder over Camargue heen en aai door haar haren.

    Madeline

    "Ik sta met je op, zet je af en kom je halen," Fluisterd Irial nadat hij me tegen zich aangetrokken heeft. Hij bijt zacht in mijn oorlel en laar zijn handen op mijn onderrug liggen. 'Dat maakt het al beter.' Fluister ik terug en glimlach. Ik leg mijn armen in zijn nek en ga op mijn tenen staan om hem te kunnen kussen. 'Zullen we maar gaan?'

    [Door naar de volgende dag?]

    [Goed voor mij als t voor Evelien goed is]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Fine for me (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mooi wist namelijk niets meer voor die avond. Wie begint??]

    Atreyu

    Mijn wekker loopt op hetzelfde uur af als gisteren en wanhopig zoek ik naar mijn mobiel om het ding het zwijgen op te leggen terwijl ik met mijn andere arm Fedea dichter tegen me aantrek.
    Zodra het alarm stil staat kruip ik wat dichter tegen haar aan en druk mijn lippen op haar schouder. Ik wrijf zachtjes in haar nek.

    Irial

    Ik lig al uren wakker. De nachtmerries hebben me mijn slaap ontnomen en met veel moeite heb ik het schreeuwen kunnen tegenhouden uit angst Madeline wakker te maken. Ondertussen kruipt er al wat zonlicht door het raam. Ik trek het deken over mijn hoofd en kruip dichter tegen Madeline aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.