• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Ja wij zijn heel ritmisch' Grijns ik en druk mijn lippen in haar hals. 'Maar dat betekend dat we nu wel de bruiloft en de reis moeten plannen.' Lach ik en streel zacht ober haar buik.

    Madeline

    Ik sta dicht tegen Irial aan en heb mijn ogen gesloten. Het water en de warmte maakt me rustig. 'Zou je echt mijn ouders willen ontmoeten?' Mompel ik en kijk omhoog.

    Atreyu

    "Wat je kwijt wil," zegt ze lachend terwijl ze de kom naar me uitsteekt. "Mij is het gelijk."
    Ik neem een doos ontbijtgranen en giet er wat van in de kom. dan neem ik de melk en doe er wat over. Vervolgens hou ik een lepel omhoog en zeg plagerig,
    "Voor een kusje krijg je hem."

    Camargue

    "Maar dat betekend dat we nu wel de bruiloft en de reis moeten plannen."
    "Van alle dingen die ik ooit gedacht had te doen, was dit er niet één van," geef ik lachend toe. Ik leg mijn hand op de zijne en geniet van zijn aanraking. Ik ril even van genot.

    Irial

    "Zou je echt mijn ouders willen ontmoeten?" mompelt Madeline.
    "Als jij het niet erg vindt, ja," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn hand door haar haren haal. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en doe een stapje naar achter zodat ze iets meer onder de douchestralen staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en wiebel nog steeds met mijn benen.
    "Nou, jij bent makkelijk."
    Ik zet de kom neer, spring van het aanrecht, sla mijn armen om zijn hals en geef hem een zo passioneel mogelijke kus.
    "Dank je," zeg ik en neem de lepel van hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik sluit mijn ogen voor de stralen. 'Waarom wil je ze ontmoeten?' Mompel ik en trek hem weer terug naar me toe.

    Liam

    Ik grinnik en knik instemmend. 'Ik ook niet.'
    Antwoord ik en laat mijn vingers verder over haar buik
    glijden.

    Atreyu

    "Nou, jij bent makkelijk," stribbelt ze even tegen. Ze zet de kom naast zich, springt recht en slaat haar armen om me heen om me vurig te kussen.
    "Dankje," zegt ze terwijl de lepel uit mijn handen ritst.
    Verstomd blijf ik een beetje staan. Ik grinnik en besluit dan maar aan tafel te zitten. Ik laat mijn ogen ongegeneerd over haar glijden terwijl ik smakelijk de ene hap na de andere in mijn mond stop.

    Irial

    "Waarom wil je ze ontmoeten?" mompelt Madeline dan.
    Ik zucht, dat is een lastige vraag.
    "Omdat," zeg ik terwijl ik nog even nadenk. "Ik wil weten waar je vandaan komt, omdat ik zelf wil zien of ze inderdaad overdrijven in hun bezorgdheid om jou en omdat ik het met je meen en het juist wil doen."
    Ik kijk haar met een glimlachje aan en druk nog een kusje op haar voorhoofd.

    Camargue

    "Ik ook niet," zegt Liam.
    Ondertussen strelen zijn vinger nog steeds over mijn buik. Er ontsnapt een kreun aan mijn lippen en een beetje gegeneerd druk ik mijn hoofd in het kussen. De vlinders in mijn buik volgen zijn vingers alsof het visjes in een aquarium zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem lachend een hap en ga ook zitten.
    "Enjoying yourself?" vraag ik grinnikend wanneer ik zie hoe hij me aanstaart.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en neem nog een hap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Enjoying yourself?" vraagt Fedea terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Ze neemt nog een hap van haar ontbijt.
    "Ja, mooi uitzicht," antwoord ik grijnzend. "Prachtig uitzicht," grinnik ik wanneer ik mijn blik naar haar borsten laat glijden. Al snel kijk ik weer naar gezicht om mezelf in haar ogen te verliezen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Geamuseerd kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "Je bent echt niet te schatten."
    Ik wil nog een hap nemen, maar moet veel te hard lachen. Ik grinnik en schep mijn lepel nog eens vol, aangezien alles terug in mijn kom gevallen is.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 22:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je bent echt niet te schatten."
    Ze moet zo hard lachen dat ze niet verder kan eten.
    "Zeg nooit dat ik je niet aan het lachen maak," grinnik ik.
    Smakelijk stop ik nog een laatste lepel in mijn mond en drink de overgebleven melk op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat heb ik toch nooit gezegd?"
    Ik grinnik.
    "Het zou pas erg zijn als je me altijd deed huilen."
    Ook ik eet mijn kom leeg en zorg dat er ook geen melk meer over is. Tevreden wrijf ik over mijn buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het zou pas erg zijn als je me altijd deed huilen."
    "Misschien doe ik je vanavond wel een keertje huilen," zeg ik met een veelbelovende grijns terwijl ze over haar buik wrijft. Ik volg de beweging van haar hand met mijn ogen en zeg dan,
    "En laat mama vandaag alsjeblieft haar eten binnen houden, kleine."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach om zijn commentaar op mijn buik en kijk hem aan.
    "Waarom zou ik huilen?"
    Ik zet een pruillip op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Waarom zou ik huilen?" vraagt ze met een pruillip.
    "Uit extase," fluister ik net luid genoeg zodat ze het kan horen. Ik kijk haar ondeugdend aan, ga rechtstaan en zeg dan,
    "Maar nu moet je naar school."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip en kijk hem ondeugend aan.
    "Je beseft toch dat door wat je net gezegd hebt, ik me totaal niet ga kunnen concentreren op school?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en ruim mijn kom en lepel op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze kreunt en drukt haar gezicht in het kussen. Ik laat mijn handen stil liggen en lach. 'Sorry' Ik kus haar wang en laat mijn hand nu over haar arm gaan.

    Madeline

    Ik knik langzaam. 'Goed ik bel ze vanavond en vraag of ze je willen ontmoeten.' Ik haakr een hand door zijn natte haar en glimlach naar hem.