• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes en draai me om. Een soort gekriebel doet me mijn ogen openen, en ik kijk naar Trey.
    "Hmm, goedemorgen," zeg ik zacht en glimlach. Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Zo wil ik wel elke ochtend wakker worden. Nooit meer ochtendhumeur."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik word wakker door een beweging in het bed. Ik besef dat het Irial is en open vermoeid mijn ogen. Ondanks dat ik door geslapen heb ben ik nogal moe. Ik draai me naar hem toe. 'Goeie morgen.' Glimlach terwijl ik naar zijn gezicht kijk. Hij ziet bleek en heeft kringen onder zijn ogen. 'Slecht geslapen?' Raad ik.

    Liam

    Ik rek me uit en kijk haar het slapende meisje naast me. Ik glimlach terwijl ik naar haar vertederende gezicht kijk. Ze was ongelovelijk schattig als ze sliep, dan kreeg ze iets kinderlijkers over zich dat verdween zodra ze wakker werd.

    Atreyu

    "Hmm, goedemorgen. Zo wil ik wel elke ochtend wakker worden. Nooit meer ochtendhumeur."
    Ik glimlach en wrijf met mijn neus tegen de hare aan.
    "Misselijk?" vraag ik zachtjes terwijl ik haar wat dichter tegen me aantrek.

    Irial

    "Slecht geslapen?" vraagt Madeline.
    Ik knik en leg mijn hand op mijn borstkas als uitleg. Ik trek een pruillip en kruip nog wat dichter bij haar.
    "Jij bent schattig als je slaapt," mompel ik moe.

    Camargue

    Zuchtend word ik wakker. Ik open mijn ogen en glimlach wanneer ik Liam naar me zie kijken. Ik giechel en verberg mijn gezicht in zijn hals.
    Zijn warmte maakt me opnieuw slaperig en ik dwing mezelf mijn ogen open te houden. Ik ga op zoek naar zijn hand en verstrengel mijn vingers met die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Misselijk?"
    Ik schud zacht mijn hoofd.
    "Nu niet, nee."
    Ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en wrijf heel licht met mijn vinger over zijn huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij legt zijn hand op zijn borstkas en ik knik begrijpend. Hij kruipt dichter tegen me aan wat ik totaal geen probleem mee heb. "Jij bent schattig als je slaapt," Ik kijk hem verwijtend aan. 'Je had me wakker moeten maken, niet kijken naar hoe ik slaap.' Fluister ik en kus zijn wang.

    Liam

    Camargue haar ogen gaan open en ze giechelt wanneer ze me ziet kijken. Haar gezicht legt ze zoals gewoonlijk in mijn nek en ze verstengeld onze vingers met elkaar. 'Hoe heeft mijn verloofde geslapen?' Grijns ik en kus haar voorhoofd voor ik weer op het kussen ga liggen.

    Atreyu

    "Nu niet, nee," zegt Fedea met een glimlach.
    Ik krijg nog een kusje en dan vleit ze zich tegen me aan. Ik kijk op mijn mobiel. We hebben nog wat tijd om te blijven liggen. Ik streel zachtjes door haar haren.

    Irial

    "Je had me wakker moeten maken, niet kijken naar hoe ik slaap," fluistert ze voor ze een kusje op mijn wang drukt.
    "Omdat ik niet kan slapen moet ik jou ook maar wakker maken?" vraag ik. "Hoezo is dat logisch?"
    Ik druk een klein kusje op haar lippen terwijl ik over haar rug wrijf.

    Camargue

    "Hoe heeft mijn verloofde geslapen?" vraagt Liam. Ik zucht genietend wanneer hij een kusje op mijn voorhoofd drukt.
    "Heerlijk," zeg ik glimlachend. Plots moet ik geeuwen. "Maar niet lang genoeg. Jij?"
    Mijn vrije hand laat ik zachtjes op en neer over zijn arm gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik geniet van zijn hand die door mijn haren gaat.
    "Jammer dat ik naar school moet. Ik zou dit wel dag in, dag uit kunnen doen. En we hebben onze sport ook genoeg."
    Ik grinnik zachtjes en geef hem een tedere kus op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Jammer dat ik naar school moet. Ik zou dit wel dag in, dag uit kunnen doen. En we hebben onze sport ook genoeg."
    Ze drukt haar zoete lippen op de mijne.
    "Mooi geprobeerd prinses. Ik ga jou ook missen vandaag."
    Ik leg mijn hand op haar wang en kus haar teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik heb het tenminste geprobeerd."
    Ik sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt. Langzaam leg ik mijn armen om zijn middel en ga helemaal tegen hem aan liggen.
    "Maar voorlopig ben ik nog van jou," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij kust me zacht voor ik antwoord. 'Ik zei ook niet dat het logisch was maar dat je dat had moeten doen.' Ik glimlach. 'Heb ik toevallig gepraat in mijn slaap?' Ik wist dat het iets was dat ik af en toe deed en kon niet meer herineren waar ik over gedroomt had.

    Liam

    "Maar niet lang genoeg. Jij?" Ik haal mijn schouders op en kus haar lichtjes. 'Ik slaap eigenlijk altijd wel goed als ik naast jou lig.' Grijns ik en streel met mijn vingers haar rug.

    Atreyu

    Ze neemt me vast rond mijn middel en trekt me dichter tegen zich aan.
    "Maar voorlopig ben ik nog van jou," zucht ze.
    "Je bent altijd van mij," zeg ik met een glimlach.
    Zo wil ik elke ochtend wakker worden, ook al is het dan vroeger dan mijn gewoonte.

    Irial

    "Ik zei ook niet dat het logisch was maar dat je dat had moeten doen. Heb ik toevallig gepraat in mijn slaap?"
    Ik schud glimlachend mijn hoofd. Jammer genoeg niet.
    "Maar nu ben je wakker," fluister ik vrolijk.
    Ik druk opnieuw mijn lippen op die van haar.

    Camargue

    "Ik slaap eigenlijk altijd wel goed als ik naast jou lig," grijnst hij.
    Ik krijg kippenvel omdat zijn vingertoppen over mijn huid gaan.
    "Dat komt goed uit, want ik ben niet van plan nog alleen te slapen," glimlach ik lief.
    Ik voel me zo loom in zijn armen, rustiger dan ik anders ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik por even in zijn neus.
    "Fysiek, slimbo," zeg ik zacht en grinnik. Ik druk een kus op zijn borst, in zijn hals en werk me een weg naar zijn oorlel. Ik sabbel er even op en bijt er zacht in.
    "Ik hou van je," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach tevreden. 'Mooizo.' "Maar nu ben je wakker," Fluisterd hij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik leg mijn linker hand op zijn wang en geniet van de kus. 'Hoelaat is het?' Vraag ik en kijk hem aan.

    Liam

    "Dat komt goed uit, want ik ben niet van plan nog alleen te slapen," Ik glimlach tevreden. 'Dat hoopte ik al.' Ik kus Camargue en glimlach dan naar haar. 'Ik hou van je.' Fluister ik en streel door haar haren.

    Atreyu

    "Alweer?" vraag ik vermoeid terwijl ze op mijn oorlel bijt.
    "Ik hou van je," fluistert ze.
    Ik druk mijn lippen op die van haar als antwoord.
    "Ik hou van jou," voeg ik er nog aan toe.

    Irial

    "Hoelaat is het?" vraagt Madeline dan.
    Ik kijk even op de klok achter aan en kijk haar dan weer aan.
    "Tien na zeven," antwoord ik met een glimlachje terwijl ik mijn hand op de hare leg.

    Camargue

    "Dat hoopte ik al," glimlacht Liam om dan een kus op mijn lippen te drukken. "Ik hou van je."
    Ik kijk hem in de ogen en voel mijn mondhoeken omhoog gaan.
    "Waar ik jou aan verdiend heb, het is me een raadsel."
    Ik druk een kusje in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik geef hem een zachte mep op zijn arm.
    "Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik nu echt van jou ben. Dat je me mag vasthouden."
    Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd.
    "Ik hou van jou," zegt hij ook.
    Ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.