• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue kreunt opnieuw en zet uit wraak haar nagels in mijn schouders. 'Sorry.' Ik kus haar zacht. 'Moet ik er dan maar mee ophouden?' Vraag ik liefjes.

    Madeline

    Muziek ging snel voorbij en ik had economie waar ik niets van snapte. De bel ging en ik had tekenen. Nog twee uur en dan was ik uit.

    [Ik weet het maak anders gaat alles te perfect snapje?]

    Fedea

    Ik leun zacht tegen hem aan, om wat te bekomen. Ik beantwoord liefdevol zijn kus en wanneer ik wat gekalmeerd ben, laat ik mijn handen over zijn lichaam glijden. Nu is het zijn beurt. Ik open zijn broek, en leg één vinger op zijn lippen zodat hij niet kan protesteren. Ik til zijn shirt wat op, zodat ik kusjes op zijn buik, en rond zijn navel kan drukken. Langzaam kus ik me een weg naar beneden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Sorry. Moet ik er dan maar mee ophouden?" vraag hij dan.
    "Waag het niet nu niet verder te gaan, Sanz," zeg ik lachend.
    Ik glijd van hem af en kijk hem uitdagend aan. Ik neem zijn arm vast en trek hem tegen me aan zodat ik mijn lippen op die van hem kan drukken.

    Atreyu

    Terwijl ze tegen me aanleunt om te bekomen wrijf ik met mijn hand over haar rug. Ik zucht wanneer ze uiteindelijk toch haar eigen zin doet en haar handen over mijn lichaam laat glijden. Ik schud lachend mijn hoofd wanneer ze haar vinger op mijn lippen legt.
    "Onverbeterlijk," zeg ik zonder geluid tegen haar vinger aan.
    Terwijl ze kusjes op mijn buik drukt bijt ik op mijn onderlip. Van het zicht alleen al raak ik opgewonden.

    [Ja snap ik wel ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem grijnzend aan en wiebel met mijn wenbrauwen.
    Plagerig druk ik kusjes op de rand van zijn boxer en met mijn tanden trek ik hem iets naar beneden. Niet helemaal, ik heb maar één iets nodig. Teder en liefdevol druk ik enkele kusjes op zijn penis, totdat ik vind dat ik hem genoeg geplaagd heb. Ik trek hem even af en neem hem langzaam in mijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik lach bij de zien van haar blik. Langzaam kus ik haar en laat mijn hand over haar buik naar haar nemen gaan. 'Zo goed?' Mompel ik en kus haar nogmaals.

    [Oke mooi. Wanneer mag ik de school dag door spoelen? (A) ]

    Atreyu

    Ik zucht wanneer ze enkele kusjes op mijn penis geeft. Ik zucht dieper wanneer ze hem in haar mond neemt.
    Ik streel door haar haren en geniet terwijl ze haar gang gaat. Af en toe kijk ik naar beneden, en elke keer draagt het bij tot mijn opwinding. Ik bijt op mijn lip om het kreunen te ondrukken. Soms vind ik het moeilijk te geloven dat ze voor mij nog niemand gehad heeft.

    Camargue

    Ik sidder even wanneer zijn hand onverwachts weer over mijn buik gaat.
    "Zo goed?" mompelt hij voor hij zijn lippen weer op de mijne drukt. Ik knik, om te praten moet ik de kus verbreken en daar heb ik hoegenaamd geen zin in. Ik geniet van zijn hand op mijn lichaam, van zijn aanwezigheid.
    Ik kras zachtjes met mijn nagels in zijn borstkas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik laat mijn hand tussen haar benen glijden en breng een vinger bij haar naar binnen. Ik vond dat het jaar beurt was om te genieten. Ik kus haar en breng wanneer ik voel dat het kan een tweede vinger naar binnen.

    Fedea

    Ik neem hem zo diep mogelijk in mijn mond, en druk daarna weer lichte kusjes op zijn eikel. Ik trek hem langzaam af terwijl ik me enkel nog met zijn eikel bezighoud. Zo probeer ik een beetje uit te vissen wat hij wel en niet lekker vindt.
    Zachtjes knijp ik met mijn andere hand in zijn ballen en neem zijn penis weer voor een deel in mijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik kreun tegen zijn lippen aan wanneer hij een vinger in me laat glijden. Hij kust me opnieuw en ik laat duidelijk merken dat ik ervan geniet. Niet dat ik anders kan. Na een tijdje brengt hij er een tweede vinger bij.
    Ik kreun wat luider en verberg mijn gezicht in zijn hals. Ik zucht zijn naam enkele keren terwijl ik lig te kronkelen van genot.

    Atreyu

    Na een tijdje kan ik het kreunen niet meer tegen houden tot ze even in mijn ballen knijpt. Niet fijn. Voorzichtig haal ik haar hand weg. Ik duw mijn heupen wat naar voor zodat mijn penis iets verder in haar mond zit.
    "Fé," waarschuw ik haar na een tijdje wanneer ik het warm krijg en mijn hoogtepunt voel naderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze zucht en kreunt mijn naam. Haar gezicht verbergt ze in mijn nek alsof ze zich schaamt. Ze was behoorlijk nat.Mijn lippen strelen haar wang. Ik voer mijn tempo wat op en bewerk haar.

    Fedea

    Ik hoor mijn naam en zuig zachtjes aan zijn penis. Ik wil dat hij in mijn mond klaarkomt, al weet ik niet waarom.
    Beetje bij beetje verhoog ik het tempo nog wat en kras even met mijn nagels over zijn onderbuik. Ondertussen laat ik mijn tong langs zijn penis glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik wil nog niet klaarkomen. Ik wil meer.
    Ik druk mijn lichaam tegen het zijne aan en sla een been om zijn middel.
    "Liam," kreun ik met een smekende blik.
    Met veel moeite weet ik me lang genoeg te concentreren om een kus in zijn hals te plaatsen.

    Atreyu

    Ze gaat gewoon door alsof ik niks gezegd zou hebben.
    "Fé," waarschuw ik nog een keer.
    Maar wanneer ik haar nagels over mijn onderbuik voel gaan is het te laat. Ik grom en gooi mijn hoofd achterover terwijl ik onbewust mijn vingers in haar haren haak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik vertraag weer wat en bijt zacht in haar oorschelp. 'Cam.' Mompel ik en kus haar lippen. Ik vond het geweldig wanneer ze mijn naam zo zei. Het klonk ongelovelijk sexy.

    Fedea

    Ik voel hoe hij mijn mond klaarkomt en ik slik alles door. Ik druk enkele kusjes op zijn penis en doe hem zijn broek weer aan. Ik ga lekker dicht tegen hem aanstaan en leg mijn armen om zijn middel terwijl ik met mijn hoofd tegen zijn borst leun.
    Rustig laat ik hem bijkomen. Ik luister naar zijn hartslag en ademhaling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Hij bijt in mijn oorschelp terwijl hij het ritme van zijn vingers vertraagt.
    "Cam," mompelt hij droogjes voor hij me nog een keer kust.
    Ik druk mijn lichaam nog een keer dichter tegen hem aan en neem zijn pols vast.
    "Liam," kreun ik smekend. "Aaaahlsjeblieffff."
    Ik duw mijn heupen tegen die van hem aan om duidelijk te maken wat ik wil.

    Atreyu

    Ze komt dicht tegen me aanstaan en legt haar hoofd tegen mijn borstkas.
    Ik geniet nog even van haar lichaam tegen het mijne tot een blik op de klok me vertelt dat het tijd is om te vertrekken.
    "Eigenwijze tik," zeg ik grijnzend voor ik een kusje op haar voorhoofd druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.