• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Je beseft toch dat door wat je net gezegd hebt, ik me totaal niet ga kunnen concentreren op school?"
    Ik bekijk haar nog een keer terwijl ze haar kom en lepel wegzet.
    "Ja," zeg ik glimlachend. "Maar je gaat toch."
    Ik sta op en ga achter haar staan en laat een arm om haar middel glijden. Met mijn ander hand haal ik haar haren uit haar nek om er zacht een kusje in te drukken.

    Camargue

    "Sorry," lacht Liam.
    Hij drukt zijn lippen op mijn wang en laat zijn hand over mijn arm gaan. Ik ril en voel dat ik bloos.
    "Ik word gek van je," geef ik zacht toe.
    Ik duw mezelf iets dichter tegen hem aan.

    Irial

    "Goed ik bel ze vanavond en vraag of ze je willen ontmoeten."
    Er verschijnt een gelukzalige glimlach op mijn gezicht wanneer ze haar hand door mijn haar haalt en me vrolijk aankijkt.
    "Alleen als je het zelf ziet zitten," antwoord ik zacht.
    Ik laat mijn lippen even tegen die van haar rusten voor ik haar kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze komt dichter tegen me aan liggen en ik leg mijn armen rond haar heen. 'Sorry' Herhaal ik. Ik druk mijn lippen in haar nek en zucht gelukzalig.

    Madeline

    Ik ga op mijn tenen staan en kus hem. 'Ja zemoeten wel weten met wie ik uiteindelijk jn vegas ga trouwen he?' Grap ik streel zijn wang en glimlach naar haar.

    Camargue

    "Sorry," zegt hij nog een keer.
    "Ik zei niet- hmm." Hij plant een kusje in mijn hals en ik zijn warme adem bezorgt me kippenvel. "Ik zei niet dat ik het niet leuk vind," zeg ik met een schuin lachje. Ik laat mijn handen over zijn armen gaan en steel een beetje van zijn warmte.

    Irial

    "Ja ze moeten wel weten met wie ik uiteindelijk jn vegas ga trouwen he?"
    "Als je hen wilt uitnodigen wel," zeg ik lachend.
    Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik haar hand kan kussen. Plots besef ik weer dat ze naar school moet en draai de kraan dicht. Ik neem zelf een handdoek en reik haar er ook één aan.
    "Wil je ontbijten?" vraag ik zonder ergens naartoe te spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik schiet in de lach en kus haar opnieuw. 'Je bent nu echt te schattig weet je dat?' Ik draai haar boven op me en kijk haar met een grijns aan.

    Madeline

    Ik kus hem en neem de handdoek aan. 'Als ze lief zijn mogen ze komen.' Hij vraagt of ik wil ontbijten. 'Ja.' Zeg ik en droog me af. Ik had een plan zodat we allebei blij zouden zijn.

    Camargue

    "Je bent nu echt te schattig, weet je dat?"
    Ik giechel wanneer hij me naar zich toedraait en me bovenop zich trekt. Ik bijt even op mijn onderlip terwijl hij naar me ligt te grijnzen.
    "Ik? Schattig? Dat is nieuw," zeg ik met een glimlach.
    Ik geef hem een klein kusje op zijn lippen.

    Irial

    "Ja," zegt ze terwijl ze zich afdroogt.
    Ik glimlach trots naar haar en loop met mijn handdoek rond mijn middel naar mijn kamer om er kleren te halen. Ik doe ze zo snel mogelijk aan en ga Madeline halen om samen naar beneden te gaan.
    Ik steek twee sneetjes brood in de broodrooster en schenk wat fruitsap uit voor mezelf terwijl ze toasten.
    "Jij ook?" vraag ik terwijl ik het pak omhoog houd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze giechelt en ik kus haar zacht. 'Nou voor mij is dat niet nieuw je bent het altijd al geweest zelfs als klein meisje.' Ik leg mijn handen op haar rug en bijt speels op haar lip.

    Madeline

    Ik knik en pak een kom voor de ontbij granen. Toen Irial zich aan het omkleden was had ik me snel gewogen op de weegschaal. 43.6 kilo. Nog 3.6 kilo eraf en ik was tevreden voor dat moment. Ik pak de ontbij granen en doe er wat in de kom.

    Camargue

    "Nou voor mij is dat niet nieuw je bent het altijd al geweest zelfs als klein meisje."
    Ik voel zijn handen op mijn rug en zijn tanden in mijn lip. Ik moet zachtjes lachen en druk mijn lippen op de zijne.
    "Slijmbal," zeg ik speels tussen het kussen door.

    Irial

    Ik neem nog een glas en schenk haar ook wat fruitsap in. Ik kijk tevreden toe hoe ze wat ontbijtgranen neemt en wil net gaan zitten wanneer mijn toast klaar is. Ik haal de sneetjes uit de broodrooster en gooi ze op tafel omdat het te heet is aan mijn vingers. Ik stop mijn wijsvinger even in mijn mond om het branden te stoppen en ga bij Madeline zitten. Na een minuutje neem ik smakelijk een hap van mijn toast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grinnik. 'Ik ben geen slijmbal maar gewokn eerlijk.' Dit soort momenten waren de beste die er waren. 'Maar wil je mijn naam eigenlijk wel? Camargue Sanz.' Ik lach en knik.

    Madeline

    'Warm?' Lach ik. Irial steekt zijn vinger in zijn mond en ik kijk hem geamuseerd aan. 'Kom maar.' Ik pak zijn hand en geef een kusje op zijn zere vinger. Dan pak ik de melk en een lepel om aan mijn ont ijt te kunnen beginnen.

    Camargue

    "Ik ben geen slijmbal maar gewoon eerlijk. Maar wil je mijn naam eigenlijk wel? Camargue Sanz."
    Ik moet even lachen en aai over zijn wang.
    "Subtiel van onderwerp gewisseld. Maar ja, dat wil ik wel," zeg ik met een verliefde blik.
    Ik geef hem een kusje in zijn hals en bijt er even in.

    Irial

    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik toe hoe ze haar ontbijtgranen eet. Het is vreemd, maar mijn eten smaakt er twee keer zo lekker door. Ik neem nog een flinke hap toast en zodra mijn mond leeg is geef ik haar een kusje op haar wang.
    "Hoe lang heb je les vandaag?" vraag ik terwijl ik een flinke laag jam op mijn tweede toast smeer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grijns schuldbewust en zucht tevreden. Camargue drukt haar lippen in mijn nek en bijt er dan zachtjes in. 'Waarom bijt jij me toch zo veel?' Lach ik en aai over haar rug. Ik vond het niet erg maar ik vroeg het me gewoon af.

    Madeline

    Irial kust mijn wang "Hoe lang heb je les vandaag?" Ik trek een denk gezicht en tel na. 'Ik zit tot 14:05 in de les ik heb het laatste uur vrij vandaar.' Antwoord ik. Ik kijk toe hoe hij een dikke laag jam op zijn brood smeert en lach. Dat deed ik zelf nooit, ik at dan ook niet echt vaak brood.

    Fedea

    "Ja, jij hebt makkelijk praten. Jij bent ervan af."
    Ik grinnik zachtjes wanneer hij achter me komt staan, en ik leg mijn hand op de zijne, die om mijn middel ligt. Ik draai me half om en druk een kus op zijn lippen.
    "Maar eerst wil ik nog deftig afscheid nemen," fluister ik tegen zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Waarom bijt jij me toch zo veel?" vraagt Liam lachend terwijl hij over mijn rug wrijft.
    "Omdat je zo lekker bent," antwoord ik met een glimlach om vervolgens nog een keer mijn tanden over zijn hals te schrapen. Ik laat het bijten overgaan in tedere kusjes.

    Irial

    "Ik zit tot 14:05 in de les ik heb het laatste uur vrij vandaar."
    Ik knik tevreden. Dat is niet zo lang.
    Plots hoor ik haar lachen en kijk haar verbaasd aan.
    "Wat? Waarom lach je?" vraag ik terwijl ik een glimlach niet kan onderdrukken.

    Atreyu

    "Maar eerst wil ik nog deftig afscheid nemen," fluistert ze tegen mijn lippen aan.
    In één ruk draai ik haar om, leg mijn hand op haar kont en trek haar zo dichter tegen me aan terwijl ik mijn andere hand op haar wang laat glijden. Ik duw mijn lichaam tegen het hare en kus haar vol passie. Na enkele minuten laat ik mijn voorhoofd met gesloten ogen tegen het hare rusten.
    "Deftig?" vraag ik met een glimlachje?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Omdat je zo lekker bent," Ik schiet in de lach. Haar tanden schrapen langs mijn hals maar veranderen al snel in tedere kusjes. 'Ik krijg wel en ego van jou hoor.' Glimlach ik en plaats een kusje vlak naast haar lippen.

    Madeline

    "Wat? Waarom lach je?" Ik moet nu nog harder lachen. 'Omdat je zo'n enorme hoeveelheid jam op je brood doet dat ik niet snap dat je het nog in je mond krijgt.' Ik neem een hap van mijn ontbijtgranen en schud niet begrijpend mijn hoofd.

    Fedea

    Ik bijt lachend op mijn lip.
    "Deftig?"
    Ik grinnik en schud mijn hoofd, hoewel hij het niet kan zien. Ik werp een blik op de klok.
    "Ik heb nog een half uur?" fluister ik speels en kijk hem grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik krijg wel en ego van jou hoor," glimlacht hij. Hij plaatst een kusje vlak naast mijn lippen.
    "Sexy. En je hebt verkeerd gemikt," zeg ik zo onschuldig mogelijk.
    Ik kijk hem liefjes aan en haal mijn hoofd plagerig een beetje bij het zijne vandaan. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik hem in de ogen kijk.

    Irial

    "Omdat je zo'n enorme hoeveelheid jam op je brood doet dat ik niet snap dat je het nog in je mond krijgt," zegt ze na nog hard gelachen te hebben.
    Ik kijk met een droevig gezicht naar mijn boterham. Dan kijk ik Madeline gespeeld boos aan en val mijn toast aan alsof mijn leven ervan afhangt.
    "Lukt prima," zeg ik met een zelfvoldaan knikje naar Maddie wanneer mijn mond leeg is.

    Atreyu

    "Ik heb nog een half uur?" fluistert ze speels.
    "Oh," antwoord ik zachtjes terwijl ik mijn hand over haar lichaam laat glijden. "Dus je had iets anders in gedachten?"
    Ik druk een kusje op haar lippen en laat mijn hand ongemerkt onder haar jurkje glippen. Behendig schuif ik haar onderbroekje wat aan de kant en laat een vinger bij haar binnen glijden terwijl ik mijn lippen in haar hals zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.