• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik voel haar spieren zich opspannen en kom ook klaar terwijl ze heerlijk kreunt. Ik blijf nog even in haar en druk mijn lippen op die van haar. Heel zachtjes geef ik een likje over haar lippen terwijl mijn hand op zoek gaat naar die van. Ik verstrengel mijn vingers met de hare.
    "Ik hou van je," fluister ik nog een keer.

    Camargue

    "Wanneer komt Mel?" mompelt Liam.
    "Volgens mij komt ze niet meer," fluister ik zacht.
    Ik druk mijn lippen op die van hem terwijl mijn hand onbewust weer door zijn haar gaat. Hij heeft zulke zachte haren. Zijn lichaamsgeur dringt mijn neusgaten binnen en doet me rillen.

    Irial

    "Jouw huis? Is dit huis van jou? Helemaal alleen van jou?" zegt ze verbaasd terwijl ze naast me komt zitten. Ik knik lachend. "Wauw. Wat ga je ermee doen?" vraagt ze dan.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar in de ogen.
    "Ik heb het een maand geleden gekocht en nu ben ik alles in orde aan het maken om hierheen te verhuizen," zeg ik zacht. "In dat grote huis van mijn ouders voel ik me zo alleen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grijns tegen haar lippen aan. 'Dan heb ik je dus voor mezelf?'
    Fluister ik en kijk haar aan. 'Want ik zit nog steeds op die
    modeshow van je te wachten.' Ik streel haar nek zachtjes.

    Madeline

    "Ik heb het een maand geleden gekocht en nu ben ik alles in orde aan het maken om hierheen te verhuizen," zegt hij zacht. "In dat grote huis van mijn ouders voel ik me zo alleen." Ik kijk hem meelevend aan. Ik begreep hem wel. Ik neem zijn hand vast en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'Ik hou van je.' Fluister ik en geef een zacht kneepje in zijn hand.'

    Fedea

    Ik voel hoe hij ook klaarkomt en mijn lichaam ontspant zich. Ik open mijn mond om zijn tong binnen te laten. Lap. Ik word weer helemaal week, door die 4 kleine woorden.
    "Ik ook van jou," fluister ik zacht.
    Ik knijp in zijn hand en druk mijn lippen nogmaals op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dan heb ik je dus voor mezelf?" fluister hij. "Want ik zit nog steeds op die modeshow van je te wachten."
    Zijn hand streelt mijn nek zo teder dat ik er kippenvel van krijg.
    "Ik heb niks mee," zucht ik terwijl de opwinding door mijn lijf begint te razen. "Maar ik heb wel iets nieuws aan," voeg ik er zacht aan toe. Ik laat mijn hand naar mijn zij gaan om de rits van mijn jurkje te openen. Het lukt niet meteen dus draai ik me naar Liam toe.
    "Wil je me helpen?" vraag ik stil.

    Irial

    "Ik hou van je," fluistert ze terwijl ze haar hoofd op mijn schouder legt.
    Ik laat ons zachtjes achterover vallen en trek haar tegen me aan. Ik laat mijn hand door haar haren gaan en til haar kin op. Zachtjes, heel zachtjes druk ik mijn lippen op de hare en laat mijn hand naar haar wang glijden.

    Atreyu

    "Ik ook van jou," fluistert ze terug.
    Ik ga opnieuw naast haar liggen en trek haar volledig tegen me aan zodat ik haar weer in de ogen kan kijken.
    "Wij kunnen dit," zeg ik zacht terwijl ik een hand tussen ons buiken in laat glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Tuurlijk kunnen we dit. Onze liefde is sterk genoeg," zeg ik zacht.
    Onze liefde ís sterk genoeg, toch?
    Ik plaats mijn lippen zo teder mogelijk op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Wil je me helpen?" Vraagt ze speels. Ik grinnik. 'Met alle plezier.' Ik
    rits haar jurkje open en draai haar naar me toe. 'Wanneer komt Mel die
    spullen van haar ophalen?' Ik werp een blik op de tassen.

    Madeline

    Zacht vallen we achterover en trekt Irial me tegen zich aan. Zijn hand gaat
    door mijn haar en hij tilt mijn kin op. Zacht drukt hij zijn lippen op die
    van mij en laat hij zijn hand over mijn wang glijden. Ik glimlach tegen zijn
    lippen aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

    Atreyu

    "Tuurlijk kunnen we dit. Onze liefde is sterk genoeg," zegt ze zacht.
    "Je bent schattig als je volwassen doet," zeg ik met een lachje.
    Ik druk mijn lippen nog een keer op de hare. Hier krijg ik maar geen genoeg van.

    Camargue

    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en kus hem heel licht.
    "Ben je nou alweer over Mel bezig?" vraag ik een beetje afwezig, mijn gedachten ergens anders. Ik kus hem nog een keer terwijl ik met mijn voeten mijn schoenen uitdoe. Ik trek mijn panty uit en laat het jurkje naar beneden zakken. Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik hem blozend aankijk.

    Irial

    Ze legt haar hoofd op mijn borstkas terwijl ik door haar haren blijf strelen.
    "Madeline?" zeg ik zacht. "Zing voor me?"
    Rustig wacht ik af, op een zoete melodie of tegenstribbeling. Mijn ademhaling is kalm, even. Ik voel me helemaal ontspannen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel zacht.
    "En jij bent altijd schattig."
    Ik druk een kus op zijn neus en kijk in zijn ogen.
    "Ik zou je voor een miljoen nog niet kwijt willen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ben je nou alweer over Mel bezig?" Ik grijns. Ze trekt haar kleren uit en laat haar jurkje naar beneden zakken. 'Zeg ben je nu al weer jaloers?' Ik
    kus haar en neem haar handen vast. 'Want dat is nergens voor nodig omdat
    ik alleen maar dan ook echt alleen oog voor jou heb, zeker op dit moment.'

    Madeline

    "Madeline? Zing voor me?" Ik til mijn hoofd op om hem aan te kijken. 'Wat
    wil je horen?' Zeg ik met een kleine glimlach en wacht af op zijn antwoord.
    'Maar terug op net, je bent niet alleen Irial.' Ik kus zijn nek. Ondertussen dacht ik aan liedjes die ik misschien kon zingen.

    Atreyu

    "En jij bent altijd schattig," zegt ze waarna ze een kusje op mijn neus drukt. "Ik zou je voor een miljoen nog niet kwijt willen."
    "Ik ben niet schattig," zeg ik verontwaardigd. Ik kijk haar gespeeld boos aan en grom. Ik schrik me rot wanneer haar welp een piepend geluid maakt dat ook een grom moet voorstellen. Het komt tussen ons in liggen en ik moet even lachen.
    "Zij is er mee akkoord," lach ik.

    Camargue

    "Zeg ben je nu al weer jaloers? Want dat is nergens voor nodig omdat
    ik alleen maar dan ook echt alleen oog voor jou heb, zeker op dit moment."
    Ik maak mijn handen los en leg ze in zijn hals terwijl ik lachend met mijn ogen rol.
    "Hou toch je mond, Liam," zeg ik met een stout glimlachje.
    Voor hij iets kan zeggen druk ik mijn lippen vol passie op die van hem.

    Irial

    "Wat wil je horen?" vraagt ze met een glimlachje. Ik doe mijn mond open om te antwoorden maar sluit hem weer wanneer Maddie terug spreekt.
    "Maar terug op net, je bent niet alleen, Irial."
    Ze drukt haar lippen in mijn hals en ik glimlach.
    "Dat weet ik, het komt ook niet echt het al dan niet afwezige gezelschap, maar eerder door de emoties die ik er meegemaakt heb," zeg ik zachtjes


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Zij?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "En als je niet schattig mag zijn, dan vind ik je..." Ik denk even na en kijk hem zwoel aan.
    "Lief, sexy, knap, geweldig en hemels."
    Ik teken onzichtbare cirkeltjes op zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Hou toch je mond, Liam," Ze drukt haar lippen vol passie op die van mij en
    ik sluit mijn ogen. Ik zet een stapje naar haar toe en laat mijn handen over
    haar lichaam glijden. Alles was even perfect aan haar, nergens was iets dat
    niet klopte. Mijn hand gaat door haar haren en ik geniet van haar aanraking.

    Madeline

    "Dat weet ik, het komt ook niet echt het al dan niet afwezige gezelschap, maar eerder door de emoties die ik er meegemaakt heb," Ik hou mijn hoofd schuin en kijk hem aan. 'Wil je daarom verhuizen?' Raad ik en neem zijn hand vast. Dan besluit ik toch welk nummer is ga zingen

    When I look at you
    I see forgiveness, I see the truth
    You love me for who I am
    Like the stars hold the moon
    Right there where they belong and I know
    I'm not alone

    When my world is falling apart
    When there's no light to break up the dark
    That's when I, I look at you
    When the waves are flooding the shore and I
    Can't find my way home anymore
    That's when I, I look at you

    Atreyu

    "Zij?"
    Ik knik met een glimlachje. "Zij."
    "En als je niet schattig mag zijn, dan vind ik je... Lief, sexy, knap, geweldig en hemels."
    Ik kijk lachend naar het welp dat op haar rug gaan liggen is en haar pootjes naar Fedea's hand uitstrekt terwijl ze over mijn borstkas cirkelt.
    "Jaloerse tik," grap ik.

    Camargue

    Ik huiver wanneer Liam's handen over mijn lichaam glijden. Even voelt het vreemd maar wanneer ik zijn handen in mijn haren voel vergeet ik alles om me heen. Ik breng mijn vingers naar zijn t-shirt en trek het uit. Met het t-shirt nog steeds in mijn handen sla ik mijn armen rond zijn middel en druk mijn lippen opnieuw op die van hem.

    Irial

    "Wil je daarom verhuizen?" vraagt ze.
    Nog voor ik kan antwoorden begint ze te zingen. Ik geniet van het geluid van haar stem en sluit mijn ogen. Ik breng haar hand naar mijn mond en druk mijn lippen erop. Ik glimlach wanneer de tekst tot me doordringt.
    "Ik voel me er niet gewild," zeg ik zacht wanneer ze klaar is. "Hier wel," voeg ik er aan toe terwijl ik haar verliefd aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Met gemak trekt ze mijn shirt uit en legt haar armen rond mijn middel.
    Vervolgens verbind ze haar lippen weer met die van mij. Ik lik over haar
    lippen en voel mijn hart sneller kloppen dan normaal.

    Madeline

    "Ik voel me er niet gewild, Hier wel," Hij kijkt me aan. Ik glimlach en
    streel met mijn vingers over zijn gezicht. 'Ik weet hoe dat voelt.' Zeg
    ik zachtjes. Ik glimlach naar hem.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 15:41 ]

    Fedea

    "Jaloerse tik," zegt hij en ik kijk naar de welp.
    Lachend wil ik de pootjes wat wegduwen, maar ik merk dat ik er geen vat op heb.
    "Ik vind het toch iets raars," zucht ik en kijk hem weer aan. Ik druk kort mijn lippen op de zijne, en mijn blik glijdt weer naar het beest.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.