• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Lachend leg ik mijn handen op zijn borst en duw hem zachtjes weg, zonder hem eigenlijk echt weg te duwen.
    "Het werkt nog ook," zeg ik gniffelend.
    Ik verplaats mijn handen naar zijn gezicht, en dwing hem zijn lippen weer op de mijne te drukken.
    "Ik ook van jou," fluister ik tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hou ook van jou," fluistert ze tegen mijn lippen aan na een adembenemende kus. Ik grijp haar gezicht vast en druk mijn lippen opnieuw op de hare om ze na enkele seconden weer los te laten en in haar hals te zetten. Ik kus me een weg naar beneden tot aan haar navel en keer dan terug naar boven tot ik weer bij haar lippen ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Bijna automatisch trek ik mijn buik lichtjes in wanneer zijn lippen rond mijn navel strelen en ik het voel kriebelen. Glimlachend bijt ik op mijn lip en subtiel ga ik iets lager liggen zodat hij sneller weer bij mijn lippen is. Ik leg mijn armen om zijn hals en trek hem helemaal tegen me aan, terwijl ik me helemaal verlies in een nog passionelere kus dan net.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze sleurt me helemaal mee in een passionele kus en ik voel mijn hele lichaam naar haar verlangen. Ik laat een hand door haar haren gaan terwijl ik zacht op haar onderlip zuig. Mijne vrije hand laat ik langzaam langs haar zij gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Mijn huid rilt onder zijn aanrakingen, en ik geniet ervan. Ik hou ervan hoe we zonder woorden aan elkaar kunnen laten weten wat we voelen. Het is net magie. Zachtjes laat ik mijn tong langs zijn lippen glijden en bijt er zachtjes op. Met mijn armen nog steeds om zijn hals probeer ik hem nog dichter tegen me aan te trekken. Het lijkt wel alsof onze lichamen één zijn geworden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik krijg het plots veel te warm en sla de dekens een eind naar achter. Terwijl ik mijn lippen op die van haar druk dwing ik haar zachtjes haar benen te openen. Heel traag en rustig glijd ik bij haar binnen, ik heb geen haast dit keer. Het gaat er heel teder en liefdevol aan toe. Mijn hand gaat op zoek naar de hare om ons vingers voor de zoveelste keer te verstrengelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit met een kreun mijn ogen, zowel van de opwinding als van het licht. Ik klem mijn benen om zijn middel en trek zijn onderlichaam nog dichter tegen het mijne aan. Ik knijp zachtjes in zijn hand en open mijn ogen terwijl ik hem aankijk. Ik druk mijn lippen op de zijne om mijn kreunen wat te smoren en sluit mijn ogen weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wanneer Fedea haar ogen even opent kijk ik haar recht aan, het contact wordt er nog zoveel intenser door. Ze drukt haar lippen terug op de mijne. Wanneer de kus geëindigt is, leg ik mijn hand op haar wang en fluister in haar oor,
    "Kijk me aan."
    Ik bijt zachtjes in haar oorlel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    De manier waarop hij het zegt maken me alleen maar meer opgewonden, en ik doe wat hij vraagt.
    Ik open mijn ogen en merk dat in zijn ogen de geilheid te lezen staat. Ik leg mijn benen iets strakker om zijn middel om hem dieper in me te voelen en enkele kreunen ontsnappen aan mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik schiet in de lach. 'Je hoeft ook niets te kopen ik ben de gene die jou tenhuwelijk vraagt.' Het idee dat ik met Camargue zou trouwen werkte als zonnestralen, het maakte me warm van binnen en liet me vrolijk worden.

    Madeline

    Ik giechel. 'Nee niet alleen je ziet er nog.leuker uit in kaarslicht.' Ik bijt op mijn lip en voel me rood worden. 'Wat gaan jullie met dit huis doen?' Vraag ik dan maar en kijk een beetje rond.

    (Was naar een feestje dus vandaar dat ik niet online was )

    Atreyu

    Ik kijk haar diep in de ogen, zelfs wanneer ik mijn lippen op die van haar druk. Ondertussen duwt ze me dieper in zich en er rolt een ontsnapte kreun over mijn lippen.
    "Ik hou van je," prevel ik tegen haar lippen aan voor ik haar nog een keer kus. Haar ogen fonkelen als diamantjes.

    Camargue

    "Je hoeft ook niks te kopen, ik ben degene die jou ten huwelijk vraagt," lacht Liam.
    "Ja, maar nu heb ik niks om mijn verloofde mee te bedanken," zeg ik zachtjes.
    Ik duw mijn lichaam dichter tegen het zijne aan en steel wat zijn warmte wanneer er weer een koude rilling langs mijn rug loopt. Speels ontwijk ik een aantal keer zijn lippen net voor ik hem kus.

    Irial

    "Nee, alleen je ziet er nog leuker uit in het kaarslicht," zegt ze waarna ze op haar onderlip bijt. "Wat gaan jullie met dit huis doen?" vraagt ze dan.
    "Oh, dus eigenlijk zeg je dat ik er in het donker beter uit zie? Nou bedankt schat," zeg ik lachend. "En hoe bedoel je 'jullie'? Dit is mijn huis, van mezelf en niemand anders," voeg ik er met een trotse glimlach aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grom zachtjes om zijn woorden en bijt voorzichtig op zijn lip.
    "Ikookvanjou," weet ik er nog net uit te krijgen.
    Mijn hand glijdt over zijn bovenlichaam, en ik wrijf teder over zijn rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ikookvanjou," zucht ze.
    "Fé," zeg ik hees terwijl ik haar nog steeds in de ogen kijk. Ik voel mijn hoogtepunt naderen en laat een hand tussen haar benen glijden. Zij eerst. Ik stimuleer haar met niet al te zachte maar nog steeds liefdevolle bewegingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Trey," antwoord ik liefdevol en ik voel zijn hand net op de plaats waar het nodig is.
    Ik voel mijn spieren samentrekken en ik trek hem stevig tegen me aan. Mijn ogen draaien even weg en een kreun, die meer op zacjt gegrom lijkt, ontsnapt aan mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik krijg geen genoeg van haar. Camargue mijn verloofde.
    'Je moet me ook niets geven lieverd.' Ik kus haar zachtjes.
    Ik laat mijn vingers tussen die van haar glijden. 'Wanneer
    komt Mel?' Mompel ik en laat mijn hoofd tegen dat van haar steunen.

    Madeline

    'Jou huis?' Mijn mond valt een beetje open. 'Is dit huis van jou? Helemaal alleen van jou?' Ik sta op en ga maast hem zitten. 'Wauw.' Mompel ik en kijk rond. 'Wat ga je er mee doen?' Vraag ik opnieuw.