• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik laat mijn handen los en trek mijn nogal gespanne boxer uit. Ik wacht even om haar te kunneb kussen en kom dan in haar. Zacht begin ik te stoten en kreun zachtjes.

    Fedea

    Ik wil op mijn tenen gaan staan om hem een kus te geven, maar dat lijkt me nogal raar, dus spoel ik sbel even mijn mond uit met kraantjeswater, om hem daarna een passionele kus te geven.
    "Zie het als een soort van bedankje," fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Ik kijk hem geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik slaak een gilletje van genot wanneer Liam in me komt. Van degenen waar ik mijn bed mee gedeeld heb, niet dat dat er veel zijn, is hij veruit het grootst geschapen. Ik duw mijn heupen omhoog om hem dieper in me te voelen en breng mijn lippen naar zijn hals om mezelf het zwijgen op te leggen.
    Ik zuig zachtjes aan zijn huid, onderbroken door enkele kreuntjes die ik niet kan onderdrukken.

    Atreyu

    Ik moet lachen wanneer ze haar mond uitspoelt en me dan pas komt kussen.
    "Zie het als een soort van bedankje," fluistert ze met een geamuseerde blik.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    Wat ga ik nog allemaal meemaken met jou?
    Ik kus haar nog een keer vol passie en ga dan ons jassen halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze slaakt een gilletje en ik kan niets anders doen dan even glimlachen. Ze bijt en zuigt in mijn nek en ik sluit even mijn ogen. 'Cam..' Breng ik moeizaam uit en verhoog mijn tempo.


    [Cam was toch maagd voor ze Liam had??]

    Fedea

    Terwijl Trey de jassen haalt, raap ik mijn vestje van de grond, en doe het aan. In de slaapkamer ga ik nog even mijn schoenen aandoen, en dan loop ik naar hem toe.
    "Pfoe, ik heb écht geen zin in school," zeg ik terwijl ik mijn jas aandoe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja, maar voor ze echt een koppel waren heeft ze toch ook enkele vriendjes gehad in die duizenden jaren :p. Ik bedoelde eerder al dat ze zogezegd wel al een paar keer met Liam in bed belandt was zonder dat ze toen samen waren.]

    Camargue

    "Cam..." kreunt Liam.
    Ik raak er zo opgewonden van wanneer hij op dit soort momenten mijn naam zegt. Ik hou maar op met te proberen het kreunen tegen te gaan. Ik laat mijn handen over zijn rug gaan en zet mijn nagels er zo zacht mogelijk in.
    Veel te snel bereik ik mijn hoogtepunt. Ik gooi mijn hoofd achterover en voel mijn spieren opspannen. Hijgend lig ik nog van hem na te genieten.

    Atreyu

    "Pfoe, ik heb écht geen zin in school," zegt Fedea tewijl ze haar jas aan doet.
    "Jammer prinses, want je gaat toch."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd terwijl ik haar hand vastneem en trek haar achter me aan naar buiten. Het is me te koud om met de motor te gaan dus neem ik opnieuw de auto. Ik wacht tot ze ingestapt is om te starten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okee :)]

    Liam

    Doordat ik Camargue onder me voel klaar komen bereik ook ik mijn hoogte punt. Ik kreun en ga dan voorzichtig naast haar liggen. Voor ik het door heb omhels ik haar al en kus haar zacht op de wang.

    Fedea

    Met een pruillip kruip ik de auto in, en zet de radio aan. Ik grijns wanneer er een leuk liedje op is.
    "I'm walkin' on sunshine, whoa!" zing ik luidkeels mee. Ik kijk Trey lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ook Liam bereikt zijn hoogtepunt. Hij komt naast me liggen en omhelst me vrijwel meteen. Zijn lippen vegen zachtjes over mijn wang.
    Ik lig nog steeds te hijgen en staar haar het plafond. Mijn wangen zien waarschijnlijk net zo rood als mijn haren. Ik kruip wat dichter bij Liam aan en trek het deken terug verder over ons.
    "Wauw," zeg ik zacht.

    Atreyu

    Ik wip even op wanneer Fedea plots mee begint te zingen en schud lachend mijn hoofd. Ik rijd juist de toegelaten snelheid, terwijl ik er eerder altijd flink boven zat. Ik denk dat ik het moment met Fedea gewoon zo lang mogelijk wil rekken, en ergens voel ik een nog grotere dwang om haar veilig te houden nu het niet meer alleen om haar veiligheid gaat.
    "Ain't no sushine when she's gone," zing ik als antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach vrolijk wanbeer hij een ander liedje begint te zingen.
    "Dat, mijn liefste schat, is verkeerd..."
    Ik grinnik en zing weer mee.
    "I feel the love, I feel the love, that's really real."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee hoor, het is juist. Wie zegt dat ik aan het meezingen was?"
    Hoewel ik voor me uit blijf kijken is de glimlach op mijn gezicht meer dan duidelijk aanwezig.
    Ik hou verder mijn mond en luister naar Fedea's stem. Ze klinkt zo broos, zo breekbaar. Zo ziet ze er ook uit. Maar schijn bedriegt. Mijn katje pak je best niet zonder handschoenen aan.
    Ik zucht teleurgesteld wanneer ik voor de schoolpoort parkeer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wijsneus," zeg ik lachend.
    Ik blijf vrolijk verderzingen tot we er zijn.
    "Pfoe," zucht ik en kijk hem aan.
    "Ik wil echt echt echt echt niet."
    Ik druk een kus op zijn lippen.
    "Waarom ben ik niet gewoon een paar jaar ouder?" zucht ik en sluit even mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je zult nog wensen dat je terug zo jong was," antwoord ik. Plots besef ik dat ik een fout gemaakt heb en barst in lachen uit. "Of niet."
    Ik bijt op mijn onderlip wanneer het tot me doordringt dat ze er altijd zo zal blijven uitzien. Jong, beeldschoon. Heb ik even geluk.
    Ik krijg een idee en druk op een knopje waardoor haar zetel helemaal achteruitvalt. Plagerig ga ik boven haar hangen.
    "Gelukkig bestaan er getinte ruiten," grijns ik.
    Ik druk mijn lippen vol passie op de hare en laat mijn vingers nog even tussen de hare glijden. Waarom dwing ik haar ook alweer naar school te gaan? Ohja, juist een opleiding is belangrijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem niet-begrijpend aan, en slaak een gilletje wanneer ik achterover val in de stoel.
    Zachtjes giechel ik wanneer hij boven me komt hangen en me kust.
    "Gelukkig bestaan er getinte ruiten."
    "Gelukkig besta jij," antwoord ik zacht en kus hem passioneel terug.
    Ik voel hoe onze vingers zich weer verstrengelen en mijn hart mist weer een paar slagen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 22:43 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zucht opnieuw wanneer de schoolbel gaat. Ik blijf haar nog even kussen en ga dan rechtzitten om de stoel opnieuw omhoog te laten komen.
    Met een pruillipje kijk ik haar.
    "I wove you," zeg ik met een kinderlijk stemmetje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.