• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Voila, gezegd :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Je was zelf nog een ukkie. Of die keer, toen iemand me per ongeluk had laten vallen. Ik geloof niet dat je eerder al zo boos gezien had." Ik lach. 'Ja daar had hij wel spijt van gekregen.' Grijns ik en neem haar hand vast. 'Tja een wachter blijft een wachter toch?'

    Madeline

    Hij legt zijn hand op mijn voorhoofd maar kust me dan zacht op mijn lippen. Ik voel me oke, geestelijk ben ik blij na wat ik op school gedaan heb maar lichaamelijk voel ik me nogal trillerig. Ik kus hem terug en glimlach naar hem.

    [Is het dan ongeveer middag? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ohja, totaal vergetenxD. BADTranslate --> Equestria.]
    Domestica

    Ik grijns, eindelijk hadden we een goed voorbereid plan. Ze zou nu in de klas zijn, onbewaakt. Dit was de kans waar we op gewacht hadden. Ik wacht op de Floraat die net naar binnen is gegaan, en zich voor heeft gedaan als leraar. Ik moet wachten met Faye, op het moment dat hij haar meeneemt voor een paar 'vraagjes.'
    Ik wrijf nog even in mijn handen, en verstop me achter de deur van het lokaal.

    [Ik zit er niet helemaal meer in, maar ik hoop dat het nog ongeveer klopt:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Camargue

    "Ja daar had hij wel spijt van gekregen. Tja een wachter blijft een wachter toch?"
    "Je was toen al goed in je werk," lach ik. "Nu... nu ben je goed in alles wat je doet." Ik knijp plagerig even in zijn hand. Ik ga helemaal tegen hem aan liggen en druk mijn lippen op die van hem.

    Madeline

    Wanneer ze me glimlachend aankijkt merk ik dat ze niet echt stabiel op haar benen staat. Wat heeft ze? Vanochtend was er niks aan de hand.
    Bezorgd kijk ik haar aan en til haar op. Op de bank leg ik haar neer en doe haar jas uit. Ik doe hetzelfde met de mijne en ga naast haar liggen. Ik sla een deken over ons beide.
    "Ben je zeker dat er niks is?" vraag ik terwijl ik zacht over haar wang streel.

    [Uhm, bijna, als Fé weg is. Maddie en Iri lopen een beetje voor in de tijd :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Nu... nu ben je goed in alles wat je doet." Ik grinnik. 'Nu krijg ik echt wel een ego.' Ik plaats zachte kusjes in haar nek en sla mijn armen verder rond haar middel zodat ik haar dichter tegen me aan kan trekken.

    Madeline

    "Ben je zeker dat er niks is?" Zijn hand streelt mijn wang en ik glimlach eventjes. 'Er is niets, gewoon een beetje moe.' Antwoord ik en neem zijn hand vast zodat onze vingrs zich verstrengelen.

    Fedea

    Met gebogen hoofd loop ik mee het lokaal uit. Hopelijk gaat het er niet om dat ik te laat op school ben.
    "Ja, meneer?" zeg ik lief wanneer we op de gang staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [FML, kan ik eindelijk hier weer RPG'en, moet ik verdoemd naar beneden. Nederlands leren, slapen, BLUH. >_< Nou ja, morgenochtend post ik nog wel een stukje.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Camargue

    "Nu krijg ik echt wel een ego," grinnikt Liam.
    Ik voel zijn lippen op mijn huid en zijn armen dichter rond me heen.
    "Misschien moeten we opstaan," zeg ik zacht. Zodra hij me nog een kusje in mijn nek geeft bedenk ik me. "Misschien ook niet," zeg ik met een glimlachje.
    Ik glip tussen zijn armen vandaan en kruip helemaal onder de dekens om van de warmte te genieten.

    Irial

    "Er is niets, gewoon een beetje moe," antwoord ze met een glimlachje. Ze neemt mijn hand vast en laat haar vingers tussen de mijne glijden.
    Ik druk een kusje op haar wang.
    "Komt goed uit, want ik ben ook doodop," zeg ik zacht.
    Ik kruip stiekem nog wat dichter tegen haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Misschien moeten we opstaan, misschien ook niet' lacht ze. Ze kruipt
    verder onder de dekens en gaat dichter tegen me aan liggen. Ik kus haar
    voor hoofd en sluit gelukzalig mijn ogen. Zoals altijd rook ze heerlijk,
    het was een vertrouwde geur die me rustig maakte.

    Madeline

    "Komt goed uit, want ik ben ook doodop," Irial komt nog wat dichter
    tegen me aan liggen. Ik kus hem en sluit dan even mijn ogen. Ik kruip
    in zijn warme armen en voel me veilig. Eigenlijk voelde ik me ook wel
    schudlig over wat ik gedaan had. Maar ja.. Ik kan niet alles goe doen.
    Ik kan gewoon niet toegeven wat ik gedaan heb én het boek afstaan.

    [Hup Floraten, hup!]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Madeline kust me en kruipt dicht tegen me aan. Ze is zo stil dat ik er gek van wordt. Plots besef ik iets.
    "Waren het lastige lessen?" vraag ik.
    Ik zou niet weten waarom ze anders zo moe is. Gisteren lagen we absoluut niet laat in bed en we hadden zelfs overdag nog geslapen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar kan ik inspringen? Aangezien Fedea het over een meneer heeft en mijn personage een 16-17 jarig meisje is?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    "Waren het lastige lessen?" Ik kijk naar hem op. 'Hmm nee eerst had
    ik muziek, toen engels, economie en tekenen.' Antwoord ik met
    een glimlachje. 'En hoe was jou dag?' Voeg ik er achteraan.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:08 ]

    Cartwright schreef:
    [Waar kan ik inspringen? Aangezien Fedea het over een meneer heeft en mijn personage een 16-17 jarig meisje is?]


    [De andere Floraten zitten verstopt, om haar mee te nemen, en dan kan de 'leerkracht' gewoon weer les geven (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.